tirsdag den 26. februar 2013

En skitseudfordring.

Jeg forsøger stadig at finde ud af hvilke udfordringer jeg vil forsøge at deltage i fast, men det er da lidt af en jungle.
Men Live & Love Crafts er helt sikkert en af dem jeg godt kan lide!
Denne gang er det en skitseudfordring og dertil har jeg lavet dette kort.

 Jeg har brugt papirer fra Pion Design.
Skitsen ser sådan ud:

 
Jeg elsker hjørner af alle slags og bruger dem tit og gerne, her fik jeg plads til hele 2 forskellige.
 En lille forårsbuket af skønne WO blomster, Kronen er fra Hobbyjunglen.
 En bort skåret af Pion papir, lidt blonde og en gammel blomst :)
 De bittesmå sommerfugle er også klippet af Pion papir.
Jeg kan ret godt lide at lave de kort hvor der ikke som sådan er et motiv - jeg synes der er lidt mere udfordring ved dem.
Hvad synes I?
God tirsdag.
Knus.

29 kommentarer:

  1. Rigtig flot kort : ) skønne farver og opsætning. Det kan jeg rigtig godt li : ))
    Rigtig god dag

    SvarSlet
  2. Hvor er det bare flot Dorthe. Jeg er lidt vild med den skriverulledu har brugt som motiv her, det ser rigtig godt ud, og jeg er helt enig, jeg er også ret glad for noget med lidt mere bid i, hvis man kan sige det, men det er lidt sjsovere, når man ligesom leger sig frem uden at vide, hvor det hele ender. Og du har sørme gjort det perfekt her. Kan da se, at du nyder ferien ha ha ha.

    SvarSlet
  3. Rigtig flot kort med masser af lækre detaljer.

    Forsat god ferie.
    Knus

    SvarSlet
  4. Rigtig flot kort Dorthe - meget romantisk..

    SvarSlet
  5. Så nydelig! Fantastisk mange flotte detaljer!

    SvarSlet
  6. super sødt og romantisk kort. jeg kan ikke forstå du har svært ved at åbne Sizzix blog, måske er det din hastighed på pc men prøv dette link
    http://sizzixukblog.blogspot.co.uk/search/label/Pia%20Baunsgaard

    SvarSlet
  7. Dejligt kort, håber at du nyder din ferie :)
    Knus fra
    Dorthe :)

    SvarSlet
  8. Super flot kort igen..... Knus Sanne

    SvarSlet
  9. wawwww hvor er den flot,nejj det er ikke nemt hvad mab skal vælge af udf.
    knuzzz

    SvarSlet
  10. Du gør et stort arbejde ud af dine kort, de er så smukke, du må sku da vinde et eller andet. knus morkaren.

    SvarSlet
    Svar
    1. Nææ - jeg vinder stort set aldrig *GG* - men jeg hygger mig med at lave kortene alligevel ;) .. og TAK!! :)

      Slet
  11. Igen et superlækkert kort du har lavet - så sart og forårsagtigt...

    SvarSlet
  12. Trenger ikkje motiv når du har så mange flotte dataljer på kortet ditt. Den krona var lekker.

    SvarSlet
  13. Igen et virkelig smukt kort.... Jeg er så meget nybegynder, at jeg godt kan lide kort med motiver eller citater. Men dejlig der stadig er udfordringer og muligheder til mere rutinerede scrappere....

    SvarSlet
  14. Super sødt kort med fine detaljer og utrolig skønne farver

    SvarSlet
  15. Fantastisk.
    Og du har helt ret. Jeg har også nogen gange tænkt at det kunne være sjovt med et kort uden et malet stempel...men jeg elsker at male dem...og hvor skal jeg ellers bruge dem ? Har dog netop lavet et til en fødselsdag. Og det var lidt svært....nye veje !!
    God aften til dig. + hilsen fra H, siger hun. husk det, mor.

    SvarSlet
  16. Utrolig smuk fin og elegant fort du har lavet, mange smukke detaljer.
    Forsat god ferie
    Knus Bodil

    SvarSlet
  17. Jeg synes det er super fint - og jeg kan da kun give dig ret i det med motivet....hænger jo nok sammen med, at ikke er ret vild med stemplede/malede motiver *G*

    SvarSlet
  18. Jeg synes, at det er rigtig smukt!
    Flot uden motiv.

    SvarSlet
  19. Det er så smukt.... Lavet efter en dejlig skitse. Jeg kan også godt li, når det ikke er et motiv.... og så elsker jeg skitse og farveudfordringer.
    God aften, knuss

    SvarSlet
  20. Ih, hvor smukt!! Sart og fint i blide farver.

    Jeg synes, det er svært at lave kort uden "rigtige" motiver, men det er sjovt og udfordrende.

    Knus :)

    SvarSlet
  21. Total vinderkort :o)
    Det er bare et super lækkert kort med fede detaljer. Good luck

    SvarSlet
  22. Super lekkert kort Dorthe!!!
    Nydelig pyntet og kjempefint med alle lagene (layers) - I like!! :)
    Ha en god dag.

    ♥ klem, Inger

    SvarSlet
  23. Meget smukt kort du har lavet, du er god til at følge en skitse.
    Jeg bliver mest tilfreds selv med kortet, hvis der ikke er et motiv, men jeg syntes også det kan været svært ikke at bruge et:-)

    SvarSlet
  24. Nyyyydelig :)
    Klem Connie :)

    SvarSlet
  25. Flott kort med herlige farger :) Takk for at du deltar i LLC's utfordring.

    SvarSlet