lørdag den 16. februar 2013

En æske igen.

Torsdag aften i klubben synes jeg ikke jeg rigtig kunne tage mig sammen til at lave noget. Men det endte da alligevel med at jeg fik lavet denne æske.
Den er mit bidrag til udfordringen hos Its all about the Vintage and Beauty hvor udfordringen er: Pimp a box.

Jeg har brugt papir fra Tim Holtz paperstack Vintage Shabby.


 Det smukke blå bånd har jeg fået af Bente - det mente hun aldrig hun ville få brugt :) og det var jo heldigt for mig. Chipboardrammen er fra Polen (Stempell & kartoon)
Den smukke guldsmed er købt hos Scraphouse - dem måtte jeg lige have endnu en pakke af her under udsalg :)

 Den største blomst købte jeg hos Bente i klubben i torsdags - de andre er fra WildOrchid, perlebåndet er også købt hos Scraphouse, nålen er købt i Føtex.
Den fantastiske blonde er fra Tyrkiet jeg tilføjede lidt små lyseblå halvperler hele vejen rundt.
 Æsken er den største fra et sæt på 3 købt i Netto engang.
 Så er der indpakning klar til en lille gave engang :)

I dag skal jeg have lavet et fodboldkort som min niece skal have i aften.
Vi skal til fødselsdag hos mine ældste nevøser *G* (en niece og en nevø)
---
I går var jeg på besøg hos min gamle far, og der var min mellemste niece også Det endte med vi blev enige om at hun skulle køre med mig hjem og så ville vi lave en stak hjemmelavede forårsruller.
Så vi lavede 60 forårsruller og ind imellem bagte vi en roulade. Derefter lavede niecen en lækker lasagne som vi hyggede med til aftensmad. Jow jow.... god afslutning på den ferie.
God weekend til Jer. Og Tusind Tak for roserne på mit sidste kort - det bliver man da bare SÅ glad af!
Knus.

33 kommentarer:

  1. wow denne eska var lekker:)
    ønsker deg en god helg:)
    -klem-

    SvarSlet
  2. Rigtig fin æske.... nå kan se Bodil ikke har leveret blonder denne gang, haha.
    Hold op dig og din niece fik da lavet en masse mad.
    Forsat god weekend.

    SvarSlet
  3. Hvem ville ikke gerne ha' en gave i den æske, siger jeg bare... superflot er den!
    Det lyder son om, du har haft en forrygende afslutning på din ferie - skønt.
    Kan du nu ha' en god weekend.

    SvarSlet
  4. Du er da bare fuldstændig ustyrlig for tiden. 60 forårsruller og roulade?? WOUW det lyder da godt nok lækkert.
    Og sikken en fantastisk smuk æske her også, den er da bare super flot, og hvem ville ikke elske en gave deri, det er jo en ret flot gave i sig selv. Knald hamrende flot arbejde smukke, det er helt sikkert. Gid jeg havde bare halvdelen af din energi LOL.

    SvarSlet
  5. rålækker æske du har lavet ♥
    knusss

    SvarSlet
  6. Den æske er bare såååå flot. Og nu har du lige givet mig ideer til pyntning af alle de æsker jeg er i gang med for tiden.

    God weekend.

    SvarSlet
  7. Wow, this is amazing!
    I love especially those laces!
    Thank you for joining us at the It's All About the Vintage & Beauty- challenge!
    Good luck!

    SvarSlet
  8. Super lækker æske du har lavet. God weekend.

    SvarSlet
  9. Wowwwww super lekker eske Dorthe!!!
    Nydelig pyntet - I like!! :-)
    God weekend.

    ♥ klem, Inger

    SvarSlet
  10. Flot æske, den er jo gave i sig selv, du behøver ikke komme noget i, vel? knus morkaren.

    SvarSlet
  11. Hvor er dine æsker altså bare fantastiske :)

    SvarSlet
  12. Aldeles nydelig eske!
    Lekkert pyntet:)
    Klem, Heidi:)

    SvarSlet
  13. Super flot æske!!
    Jeg er inde i en "æskeperiode" for tiden.
    Det er sååå hyggeligt!

    God weekend.

    Knus :)

    SvarSlet
  14. Woww en smuk æske der kom ud af ikke at kunne finde på noget at lave :)

    Ej hvor hyggeligt med niecen.. skønt med spontane hyggelige ting :)

    Fortsat god weekend..

    SvarSlet
  15. Utrolig smuk æske og sikke en energi... Go' lørdag

    SvarSlet
  16. Super flot og meget gennemført æske ;O)

    SvarSlet
  17. Yes,så lykkes det mig endelig at få linket din candy på min blog, håber bedre sent en aldrig er o.k
    Super super flot æske du har lavet, igen mange fine detaljer og meget gennemført.

    SvarSlet
    Svar
    1. Du er da stadig i god tid *G* - der er længe til d. 1. april ;) Tak for du leger med!

      Slet
  18. super flot æske, ærgeligt at du sløre billedet rundt så man ikke kan se den i fuld figur, super lækre æske
    du må have en god lørdag

    SvarSlet
  19. Super flot æske du har lavet, mange fine blonder er der brugt, fine detaljer, jeg så den færdig i torsdags, super lækre æske.
    God lørdag aften

    SvarSlet
  20. Super flot æske.
    Du må have en rigtig god weekend.

    SvarSlet
  21. Det er godtnok bare en rålækker æske. Har jo set den "live", og den er så super fin og med lækkert papir og skønt pynt.

    Hilsen
    Susanne

    SvarSlet
  22. lovely, lovely box with many beautifull things;) thank you for joining it´s all about the vintage and beauti challence!

    SvarSlet
  23. Rigtig flot æske du har lavet, i skønne farver : )

    SvarSlet
  24. Sikke en lækker æske du har lavet....mums kære Pips. Har du iøvrigt være forbi Scrapyland i denne weekend?? Se under Special orders!!

    SvarSlet
  25. Super flot pimpet hihi. Din æske er mega sød og romantisk

    SvarSlet
  26. Superflot æske! Smukke blonder. Smukt i det hele taget! :-)

    SvarSlet
  27. Super fantastisk utrolig flot æske:)
    Du får da også det mest fantastiske ud af alting. Super detaljer som altid:)

    Knus

    SvarSlet
  28. Super smuk og elegant æske i skønne papirer og som vanligt dine lækre blomster og dimser;-)
    Lyder så hyggeligt med hjemmelavede forårsruller... har du en opskrift på dem.
    God søndag, klemm

    SvarSlet
  29. So beautiful and delightful! With gorgeous embellishments. Thank you for sharing with us at the It's All About the Vintage challenge "pimp a box". Wishes, Suzanne DT

    SvarSlet