mandag den 11. februar 2013

En lille give away/Candy

Den 19. januar havde min blog 3 års fødselsdag - uha de 3 år er gået hurtigt synes jeg. :)
Her omkring den 1. februar rundede bloggen 100.000 besøg ...? Det er jo VILDT!! Og det er helt fantastisk at der har været SÅ mange besøg herinde - jeg er super glad og beæret over det.
Og det skal da fejres med en lille give away.

Jeg laver den lidt anderledes end normalt.
Det første der kommer i "puljen" er den hjerteæske jeg lavede for nylig - samt det armbånd der ligger i den.

Armbåndet er fyldt med søde charms der kan bruges på kort - LO og lignende.
Herefter putter jeg lidt mere i give awayen for hver 3 der deltager i udtrækningen. 
Så jo flere deltagere - des større gevinst.
Tingene der puttes i kan være et bundt blomster, nogle ark papir, et stempel, en pakke chipboards eller noget andet, men alle tingene ryger i den samlede give away som der udtrækkes en vinder af den 1. april.
---
Jeg opdaterer indlægget her med billeder af de ting der bliver puttet i - lidt efterhånden.

Der er selvfølgelig et par krav for at du kan deltage. 
For det første skal du linke til min give away/candy fra sidebarren på din egen blog - 
for det andet skal du efterlade en kommentar til indlægget her...
og hvis det er dig der vinder skal du henvende dig senest 7 dage efter udtrækning - ellers laves der en ny udtrækning.
Du behøver ikke være fast læser - men du må selvfølgelig gerne.
Det giver ikke lodder for hver ting der er opfyldt, begge krav skal være opfyldt og man får et lod når man deltager - det er ens for alle ;)

Nu håber jeg så bare I gider lege med.
God Vinterferieuge.
Knus.


12. feb. har jeg lagt følgende i kassen :) Chipboardrammer, blondebånd, store ugle og klokkeblomst charms og lidt blomster.

17. Februar har jeg lagt følgende i kassen :)
Lidt flere blomster, 2 pk dobbeltklæbende tape 3 og 6 mm., et stempel fra Marianne Design og 4 gamle flakoner.


24. Februar har jeg lagt følgende i kassen :)

4 ark bogstaver, metalrammer fra Rayher og kageservietter fra Nellie Snellen.


25. februar har jeg lagt følgende i kassen:

1 pose med mange halvperler i diverse farver og en rulle washi/papirtape.

4. marts. har jeg lagt lidt af mit nye yndlingsbånd i kassen




Der er kommet 41 kommentarer :)

48 kommentarer:

  1. Den er jeg bare med på, og jeg har lagt et link i sidebaren på min blog!

    Forsat god ferie!

    SvarSlet
  2. Tillykke med bloggen og især med det FLOTTE besøgstal!

    Jeg vil meget gerne vinde din fine giveaway. 1000 tak for chancen.

    Knus :)

    SvarSlet
  3. Super idé - og jeg krydser da så bare fingre helt til den 1. april ;)
    Linker lige om straks fra min sidebar ;)

    SvarSlet
  4. Grattis med jubileumet og alle besøkene i bloggen din! Blir gjerne med i trekningen. Har linket i bloggen min!

    -Wenche

    SvarSlet
  5. Så er der lagt et link i sidebaren. og så glæder jeg mig til at vinde:-) Knus Sanne

    SvarSlet
  6. Gratulerer med masse besøk og jubileum!
    Jeg blir gjerne med på dette:)
    Da krysser jeg fingre og tær, og takk for at du gjør dette.
    Klem, Heidi:)

    SvarSlet
  7. Tillykke med de flotte besøgstal, jeg må da være med, jeg elsker candyer, og følger har jeg trofast været læænnge, din måde med at lade candyen vokse er så smart, jeg vil glæde mig til at se hvad det udvikler sig til. knus morkaren.

    SvarSlet
  8. Stort tillykke med de 3 år og de MANGE besøgende. Jeg vil da gerne være med til din fine Giveaway. Jeg har linket i min sidebar og hermed kommenteret. tak for chancen. :-)

    SvarSlet
  9. Klart eg vil bli med på feiringa di :)
    Har reklamert for candyen din i sidebar

    SvarSlet
  10. Vildt at der har været så mange besøg, men det er jo kun fordi du laver sådanne flotte ting og inspirerer. Jeg er selvfølgelig fast læser :-) og stort tillykke..

    SvarSlet
  11. Tillykke med 3 års dagen og det store antal besøgende... og selvfølgelig vil jeg da også gerne være med... og har skam linket.. hi hi

    SvarSlet
  12. Uhh spændende måse at lave en candy på :) Linke i sidebar og lagt kommentar :)

    SvarSlet
  13. Tillykke med de mange besøg og fødselsdagen på bloggen. Vil super gerne deltage, så jeg linker fluks.

    SvarSlet
  14. 100.000 besøg på 3 år det er da helt vildt.
    Jeg deltager glad og gerne i din candy ;)

    SvarSlet
  15. Ja, så lykkedes det også mig at få lavet et
    link opå min blog (med stor hjælp fra en god ven).
    Ville blive rigtig glad, hvis jeg var heldig at vinde den fine hjerteæske med ind-
    hold.
    Kan godt forstå, at du har haft 100.000 besøg. Det er en fed blog, du har lavet.

    SvarSlet
  16. Stort tillykke med 3 års dagen og det fine antal besøgende... og selvfølgelig vil jeg da også gerne være med... har linket.
    God dag, knuss

    SvarSlet
  17. Tillykke med de mange besøgende, jeg forstår det godt, du er også et besøg værd, du laver nogle meget fine ting.
    Også tillykke med 3 års dagen.
    Jeg vil da også gerne være med om din fine candy, men jeg kan ikke linke før weekenden, da jeg har bøvl med min iPad, så jeg må nok vente lidt med at tælle med:-)

    SvarSlet
  18. Tillykke med alle de mange besøg, på kun 3 år, tro ok at linke blev rigtig, for jeg ville også gerne være med ;-)

    SvarSlet
  19. Hallo You Søde ;)
    Her skal jeg da være med, og tillykke med fødselsdage :)
    Jeg har linket via min blogbar :)
    Knus fra
    Dorthe :)

    SvarSlet
  20. Oj, oj, en sån här spännande candy vill man så klart ta chansen på. Är extra glad över att den söta asken följer med, hoppas turen är på min sida nu.
    Kram Nelle - Sverige

    SvarSlet
  21. Det er altså super flot med 100.000 besøgende på 3 år. Det er 33.333 om året og lidt over 90 om dagen...ret godt gået Pips! Jeg håber jeg kan være heldig og vinde, men allermest glæder det mig at reklamere for din blog og dine kunstværker!!

    SvarSlet
  22. Tillykke med 3-årsdagen Dorthe!
    Super fin candy!
    Jeg vil gjerne være med :)

    ♥ klem, Inger

    SvarSlet
  23. Så skjønn give away. Linket i sidebaren min, ha en super helg.

    SvarSlet
  24. Så er linket lagt ind. Tillykke med 3 årsdagen. Altid spændende at se dine flotte ting. Hilsen Lene

    SvarSlet
  25. Så skyndte jeg mig også lige at få linket og kommentaren kommer her. Lækre ting du har fundet frem og et helt overvældende antal besøgende på din blog.
    PS tak for sidst i Munkebo

    SvarSlet
  26. Stort tillykke med de 3 år :) Jeg linker i min sidebar og krydser mine fingre ;) Klem Gitte

    SvarSlet
  27. Sorry Dorthe, det er vist mig, der har sovet i timen, men nu har jeg uploadet en entry om din candy her: http://maryannla.multiply.com/journal/item/323/Bogcandy-at-Dorthes-awesome-blog-here.
    Jeg ville lige gøre det senere, men så glemte jeg alt om det igen, men nu er det gjort.
    Håber du har en god dag.

    SvarSlet
  28. gratulerer med jubileum, jeg blir gjerne med i trekningen.Bilde og link på plass.
    klem Synnøve

    SvarSlet
  29. Tillykke med fødselsdagen i blogland.
    Sikke en lækker candy det bliver til sidst.
    Det er altid inspirerende at følge dig båbe på blog og pinterest. Og så må jeg hellere lige linke.
    God aften.

    SvarSlet
  30. Hi there! I love you work so much :D You are such a generous person and everything you do will oay you back in your awesome career! I wish you all the best :) I have linked your blog candy on my sidebar :D

    SvarSlet
  31. Tyvärr har jag ingen blogg men hoppas att jag kan vara med endå .Jag är följare av din fina blogg.
    bittan4@gmail.com

    SvarSlet
  32. Stort til lykke med de fine resultater på din blog. Jeg er fast følger og har været det længe. Du er en stor inspirationskilde for mig. Er vild med din stil, så det er meget velfortjent med de mange besøg. Jeg har nu (med din hjælp) fået lavet et link i min sidebar.

    Knus
    Susanne

    SvarSlet
  33. Gratulerer med 3-års fødselsdag;);)
    Du har en skjønn blogg♥
    Jeg blir gjerne med i trekningen av din give away:)
    Har linket i min sidebar.

    Klem,Linda

    SvarSlet
  34. Sikke et besøgstal, det kan jeg godt forstå du vil fejre.
    Jeg linker i min sidebar for jeg vil da rigtig gerne vinde alle dine lækkerier ;O)

    SvarSlet
  35. tillykke med dit flotte besøgstal - det er bare godt gået, du laver jo altså også nogle flotte ting, så det er jo en god grund til det.
    Sjov måde at lave candyen på - der er ihverfald meget godt i den.

    SvarSlet
  36. Så har jeg linket- mon det bliver mig, som er heldig?

    SvarSlet
  37. Gratulerer med stort besøkstall og 3 års fødselsdag!! Jeg vil gjerne bli med i trekningen.:) Har linket i bloggen min :) Anne Lill

    SvarSlet
  38. Tillykke med fødselsdagen og besøgstallet :) Lækker giveaway - tak for chancen :)

    SvarSlet
  39. Tillykke med det flotte besøgstal - jeg linker da lige - måske jeg ku' vare heldig...

    SvarSlet
  40. Hvad er der sket ? Jeg har da set din giveaway fra 1. dag, men når først med nu. Ren sjusk.
    Tillykke med alle dine besøg. Jo, vi er mange der følger med.
    Nu linker jeg også lige, så der er orden i sagerne.

    SvarSlet
  41. Gratulerer så masse! Jeg er gjerne med og krysser fingrene for den nydelige candyen din!
    Har lagt den i venstre sidebar og håper på vinnerlykke!

    Klem fra Hilde

    SvarSlet
  42. Hello Dorthe .I'm pleased that you have translation on your blog.
    I am here for the first time and love all your great work.So I am a new follower.Love your candy to and added it on my sidebar.Thanks for the chance to win.
    I hope you wil visit my blog and take a look [Hope you like it to].
    Sorry for my Englisch I am from The Netherlands.
    Gr Elly

    SvarSlet
  43. En sjov måde at lave en "Candy" på, som jeg da også lige må kommentere på og deltage i, så går straks ind og linker til din candy på min blog.
    Tillykke med de mange besøgende, det er jo fantastisk flot, men også forståeligt, du laver så mange fine ting.

    SvarSlet
  44. Gratulereer så mye med jubileet og så mange besøkende :-)
    Takk for sjansen ti å vinne denne flotte candyen - du er virkelig generøs. Jeg har lagt den ut i min side bar og nå¨krysser jeg fingrene.
    Ha en riktig god påske i mens
    :-) Nina
    http://ninashobby.blogspot.com

    SvarSlet
  45. Selvfølgelig gider vi lege med. Det er da en superfin candy. Spændende spændende!

    SvarSlet
  46. Håber jeg kan nå at være med på denne lækre give away og hjertelig tillykke. Super flot antal besøgende

    SvarSlet