tirsdag den 5. februar 2013

Dagens andet indlæg.

Jeg har leget videre med de lækre Pion papirer
Det blev til en lille Hjerteæske som jeg også tilmelder Valentines udfordringen på Pion Design bloggen.
Til æsken har jeg brugt et papir fra Fairytale of Spring serien - og Borter fra From my Heart II serien.

 Båndet jeg har bundet om æsken er købt i Hobbygården. Perledimsen er fra et armbånd.
 Og meget apropos - så passer æsken lige i størrelse til et armbånd.
 Sådan ser æsken ud oppefra.
 Dejlige blomster fra WildOrchid.
 På låget en lille rub-ons tekst. 
Jeg har sat små perler hele vejen rundt om låget.
Selve æsken har fået en tur med gulddabber.
 Og så gik der et par timer med det - hihi. Nu må jeg vist lave lidt husligt også.
Scrol ned hvis du vil se Valentineskortet jeg også deltager i udfordringen med.
Forsat god tirsdag.
Knus.

21 kommentarer:

  1. Hvor er den bare noget af det smukkeste. Held og lykke med udfordringen.

    SvarSlet
  2. hold da helt op du er produktiv da,super flot det hele ♥
    knuzzzz

    SvarSlet
  3. Hold da op hvor er du hurtig,
    supper flot æske.

    SvarSlet
  4. Skøn æske, du gør da noget ved det Pips, og det er alt sammen så flot. knus morkaren.

    SvarSlet
  5. Jamen du smider da om dig med indlæg - man kan squtte følge med *G*
    Men hvor er det en fin æske - og også Valentine kort du har lavet :)

    SvarSlet
  6. Waw, den er så flot og romantisk, jeg er vild med den

    SvarSlet
  7. Hvor er den sød og såå flot lavet. Håber da helt sikkert, at du vinder på den, det burde den være flot nok til. Smukke farver lækre små detaljer her igen. Du kan bare det sjov der.

    SvarSlet
  8. Super flot og romantisk, det er utrolig flot lavet, det er bare så smuk - mange fine detaljer.
    HELD OG LYKKE
    Knus

    SvarSlet
  9. Hold da op, hvor har du været produktiv de sidste par dage, man taber da helt pusten!!! Sikke nogle fantastiske ting du har lavet ;O)

    SvarSlet
  10. wow så sød æske, rigtig valetine box

    SvarSlet
  11. Jøsses det er en flot æske - de små perlehjerter, med stof indeni, er bare rigtig søde.

    SvarSlet
  12. Woww for en nyyydelig og romantisk eske Dorthe!!!
    Super flott pyntet!

    ♥ klem, Inger

    SvarSlet
  13. Åh, wauw!! Den er SÅ smuk!!

    Knus :)

    SvarSlet
  14. hold da op, den er godt nok flot. sådan en valetinsgave ville jeg ønske mig
    ;-)
    kmus

    SvarSlet
  15. Hvor har du været produktiv. Er helt vild med både æsken og det skønne kort. Pion papir er også skøn.

    SvarSlet
  16. waw hvor er det en smuk æske, den er så flot lavet, skønne detaljer:)pøj pøj med udfordringen:)

    SvarSlet
  17. Cute æske du har lavet!! med sommerfugle på siden...hvordan har du dog lavet dem? Eller er det papir?

    SvarSlet