søndag den 3. februar 2013

Blåt, Brunt og Creme

Hos Divas by Design er der denne gang en farveudfordring - den har jeg så hygget mig med i eftermiddag - sammen med endnu et par udfordringer.
Mit bidrag kom til at se sådan ud...

 Papiret er dels Tim Holtz - og dels fra Polen. Den blå blonde er købt på Qxl.
 Udstansningen med teksten er lavet med en Marianne design dies - stemplet har jeg fået lavet specielt engang.

Mit yndlingsbånd fra Hobbygården, blomster fra WildOrchid og blade lavet med Joy dies.

Motivet er fra Digital Paper Shop, "rammen" udenom er lavet med Nellie Snellen dies.
Og så et par metalhjørner...

 Det er så et ud af 3 kort jeg lavede i eftermiddag - de andre kommer en anden gang.
Tusind Tak for alle de dejlige kommentarer på mit LO i sidste indlæg. Dejligt I kan lide det!
---
Jeg humper stadig rundt med ondt i højre fod - men jeg har skam allerede fået en tid til scanning næste mandag - så det er ok! Spændt på hvad der er galt med skanken *G*

17 kommentarer:

  1. Hvor yndigt.

    Jaaaaa - nedtællingen er begyndt!

    SvarSlet
  2. wawww det er bare rålækkert,
    knuzzzz

    SvarSlet
  3. Meget skønt kort, jeg kan godt lide du har brugt mønsterpapir til bladene, det gir en god virkning. knus morkaren.

    SvarSlet
  4. Endnu et rigtig smukt lay out her, simpelthen smadderflot arbejde. Godt gået.

    SvarSlet
  5. jeg kan faktisk godt lig den farve kombination, helt vild reslutat
    god søndagaften

    SvarSlet
  6. Flot kort i nogen rigtig dejlige farver :)
    Håber snart du finder ud af hvad der er galt med din stakkels fod ;)

    SvarSlet
  7. Skønt kort - det er rigtig flot med den stærke blå blonde...
    Håber snart det bliver bedre med din fod.

    SvarSlet
  8. Dejligt kort, med vildt mange detaijler Pips : )
    Rigtig god dag q

    SvarSlet
  9. Så smukt i disse farver og så fint pyntet med blomster. Dejligt med udfordringer... de sætter gang i de små grå :-)
    God mandag, knuss

    SvarSlet
  10. Flot kort i en rigtig flot farvekombination! Vi ses jo på lørdag i Munkebo.

    SvarSlet
  11. sikke nogle lækker farver at sætte sammen. Flot vintage kort.

    SvarSlet
  12. Super flot kort, det ser rigtig godt ud.
    Stakkel dig, det er jo besværlig når man ikke kan gå rigtig, godt din hobby er stille siddende;-)

    SvarSlet
  13. Super fint kort med lækre farver. Jeg elsker dit fine motiv og ramme die.

    Glæder mig til vi skal hygge lørdag.

    Knus
    Susanne

    SvarSlet
  14. Hello there, your card is just gorgeous! Lovely image and the embellishments are fabulous.

    Thanks for joining in with us this week at Divas by Design.

    Sarah

    SvarSlet
  15. Sikke nogle skønne farver du har sat sammen og dit kort er bare smukt.

    SvarSlet