torsdag den 7. februar 2013

Babykort i blåt og hvidt.

 På Marianne Design Challenge bloggen er der en udfordring hvor de vil se babykort med brug af Marianne Design.
Dertil har jeg lavet dette kort.

Papiret er fra restekassen - så jeg aner ikke hvad det er.
 Både tag og ramme er lavet med Marianne design dies
og det er hjørnerne også. Jeg er vild med dies fra Marianne Design.

Lidt blomster fra WildOrchid og et par charms købt via eBay.
 Og det blev så mit bidrag til denne udfordring.

 Nu skal jeg have pakket lidt kits til Scrapklubben i aften.
Glæder mig til en hyggelig aften - og så er jeg næsten blevet lovet ferie i næste uge - woot wooooot... så bliver det da ikke meget bedre :)
God torsdag aften.
Knus.

24 kommentarer:

  1. Det er et rigtig sødt babykort. Lækre dies du har brugt.

    SvarSlet
  2. Som sædvanlig et rigtig cute kort her igen. Du har bare altid sådan nogle søde bånd og blonder til alle dine kort og den lille charm sut her er da også bare for cute. Hvor finder du alle de specielle nogen? Jeg har masser af charms, men finder sjældent de der specielle nogen, og hvis jeg endelig gør, er de så dyre, at de er umulige at komme i nærheden af LOL. Smukt arbejde som altid.
    Há en god aften i klubben, glæder mig til at se senere, hvad du så får brygget sammen der ha ha ha.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har købt massevis af charms via eBay - der er vist over en million at vælge imellem - og de er bestemt ikke dyre. ;)

      Slet
  3. Et rigtig kært baby kort, jeg kan godt lide du har lagt tagsen på skrå, det gir en god virkning når ikke alt er så "snorlige" knus morkaren.

    SvarSlet
  4. så herlig baby kort :) fin blåfarge du har brukt. disse diesene ifra marianne er bare nydelige :)

    SvarSlet
  5. Lekkert og delikat.

    Klem Connie

    SvarSlet
  6. Nøøøj hvor ser det godt ud som altid. Lækre babyfarver. Jeg elsker blåt. Som altid fine detaljer som de små babycharms, der oser af hygge.

    Hilsen
    Susanne

    SvarSlet
  7. Sikke et lækkert babykort du har lavet - ja, de Marianne dies er ikke så tossede - sjovt nok, har jeg også lige blogget et blåt baby-kort i dag.
    Kan du ha' en hyggelig aften i scrapklubben - og hils, hvis der er en jeg kender ;)

    SvarSlet
  8. Rigtig flot kort :) Det kunne da godt være jeg skulle en tur forbi ebay, for de charms er da bare så søde på det kort. God aften i klubben :)

    SvarSlet
  9. Det ser vel nok godt ud, elegant babykort, super flot sammensætning, perfekt som altid.
    Ses inden så længe

    SvarSlet
  10. What a gorgeous babycard you made.
    Thank you for joining our challenge

    Anita
    MDblog

    SvarSlet
  11. hold da op hvor er du produktiv, så sødt kort

    SvarSlet
  12. Smukt og meget sødt kort.
    Rigtig god ferie i næste uge.

    SvarSlet
  13. Hvor er det bare et super flot babykort.

    SvarSlet
  14. Super super sødt babykort og hvor er dine billeder flotte

    SvarSlet
  15. Waw hvor er det smukt lavet og de skønnest charms:)
    Håber ferien går igennem, men godt du har masse af lave på job:)

    Knus

    SvarSlet
  16. åh... så sød den er♥
    knusss

    SvarSlet
  17. Ferie ??....hmm...det gad jeg SLET ikke *G*
    Det er et super sødt kort - og de charms er da bare for søde ;)
    Ha' en go' aften i scrapklub :)

    SvarSlet
  18. Flot kort i nogle passende gode farver - lækre dies :)

    SvarSlet
  19. Very nice babycard !!! Thank you for joining us.

    Mieke, MD Challenge blog

    SvarSlet
  20. Super sødt baby kort og dejlige charms.

    SvarSlet
  21. Lovely card I like the colors.
    Gr Elly

    SvarSlet