torsdag den 31. januar 2013

Vivis Fødselsdagskort

I dag har Vivi i Fødselsdagsgruppe 4 på Scrapsisters fødselsdag.
Til hende har jeg lavet dette Napkin fold kort.
 Jeg aner ikke hvor papiret er fra :)

Stemplet er fra North Stamps
Jeg har lavet kortet så "bæltet" lukkes med velcro.

Osteklud og rose fra WildOrchid. 

Kortet åbent...

 Jeg har sat små og bittesmå *G* halvperler på Spellbinders udstansningen.
Og det var så årets andet Fødselsdagskort i gruppen :)

Jeg bruger kortet som endnu et bidrag i Wild Orchid Challenge 69
---
I aften er der Scrapklubaften - jubiii...
God torsdag aften.
Knus.

22 kommentarer:

  1. Lækkert kort med så mange flotte detaljer.

    SvarSlet
  2. Hold kæft et smukt og elegant kort du har lavet. Du har godt nok haft travlt.
    Nu kan jeg også tillade mig at blogge mit, selvom det blegner totalt ved siden af dit smukke kort!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    God fornøjelse i aften og så varer det jo ikke længe før vi ses!
    Knus

    SvarSlet
  3. Hold da kæ.. hvor er den fin, smukke detaljer, smuk punch og masser af fine blomster, den tror jeg Vivi bliver glad for
    Ses i aften
    Knus

    SvarSlet
  4. WAW hvor er det smukt, så flot lavet. Det bliver hun helt sikkert glad for:)
    Jeg har glemt at tage billed af det jeg sendte til hende:/

    SvarSlet
  5. WAUW hvor er det flot. Det kan hun da kun blive rigtig glad for. Jeg har også lavet en del af dem over tid, og de bringer altid lykke hos dem der får dem.
    Skidegod ide med at lukke det med velcro i stedet for bånd, som jeg plejer at bruge.

    SvarSlet
  6. Flot flot flot.. Virkelig professionelt! Glæder møg til den dag jeg (måske) nærmer mig dit niveau

    SvarSlet
  7. Hvor er det smukt, men det skal det også være når det er til vores dygtige Vivi, jeg har også sendt en lille hilsen, men ikke så flot for det kan jeg vist ikke finde ud af. knus morkaren.

    SvarSlet
  8. Åh, så flot et kort!! Den der foldeteknik må jeg vist kikke nærmere på. Ha' en dejlig scrapaften.

    Knus :)

    SvarSlet
  9. Fantastisk smukt kort. Det er virkelig gennemført og burde have en god chance i udfordringen.

    SvarSlet
  10. Så smukt - helt som sædvanlig ;)
    Ha' en rigtig god aften i Scrapklubben :)

    SvarSlet
  11. Nydelig kort!
    Lekre detaljer:)
    Klem, Heidi:)

    SvarSlet
  12. Supernice - den foldning er da bare fantastisk flot, og så med al den dejlige pynt - wauw.
    Håber du har en skøn aften i klubben :)

    SvarSlet
  13. Dejligt kort du har lavet til fødselareren : )

    SvarSlet
  14. lækkert kort du har lavet, den kan da kun vække glæde;-)
    Knus Sanne

    SvarSlet
  15. Hold da op - så flot! Fantastisk!

    SvarSlet
  16. Super FLOT kort og meget flot lavet, jeg er vild med det.

    SvarSlet
  17. woww hvor er det smukt!!!

    SvarSlet
  18. Whauuu et flot kort! Jeg fik et magen til, da jeg havde fødseldag i november og det er som, man aldrig bliver færdig med at kikke på det. Rigtig smukt Pips.

    SvarSlet
  19. wow så smukt kort, lækkert design
    Du må have en god weekend

    SvarSlet
  20. Det er så smukt og elegant... flot udført.
    Knuss

    SvarSlet
  21. Tusind tak Dorthe - det er så smuk så smukt

    SvarSlet