tirsdag den 22. januar 2013

Videre med Bryllupsalbummet

 kom jeg da omsider også i lørdags - denne side lavede jeg nemlig også til Scrap i Esbjerg.
Jeg tror papiret er fra Kaisercraft.
En kamé med romantiske svaner  - den gulddabbede dims de er monteret på er fra Dusty Attic.

Bogstaver fra Prima, sommerfugl klippet ud af et mønsterpapir og en gammel flakon fra genbrug bag billederne.

Blomster fra Prima og Maya Road.

Uret er lavet med Marianne dies - det fik jeg af Bodil :) 

Og så blev der endelig lavet lidt på albummet igen. Nu har jeg aftalt med min niece at hun må få det som det er nu - og så kan de få kommende sider lidt efterhånden og selv sætte dem i.

Jeg bruger siden som mit bidrag til Creative inspirations udfordring - One for the girls.
Og så tror jeg altså ikke lige der kommer noget de næste dage her på bloggen *G* - nu trænger den vist til en lille pause ;)
God tirsdag til Jer.
Knus.

20 kommentarer:

  1. Igen en lækkert side med smukke blomster og din passion... en came ;-))
    Ha en fin tirsdag, knuss

    SvarSlet
  2. Nøj hvor er det bare en flot side Dorthe. Jeg er også helt vild med alle de der forskellige caméer du bruger hele tiden. Hvor finder du alle dem, for jeg synes aldrig jeg ser nogen rundt omkring, hvor jeg plejer at handle, og det er da så sandelig ikke fordi, jeg ikke kikker nok rundt omkring både i ind- og udland LOL.
    Hele siden er bare sååå flot, godt gået. Din niece må være virkelig stolt over så flot et album.

    SvarSlet
  3. Hvor er det igen en fin side til dem. Er vild med blomsterne og din måde at kombinere tingene på.

    Hilsen
    Susanne

    SvarSlet
  4. Super flot side til bryllups albummet...

    SvarSlet
  5. Igen en skøn side til det bryllupsalbum - er sikker på det unge par bliver vildt begejstrede for det.
    Kan du så ha' en god blogpause :)

    SvarSlet
  6. Virkelig skøn side du har lavet. Rigtig god dag til dig

    SvarSlet
  7. Lækker side og så mange skønne detaljer!

    Rigtig gid dag.

    SvarSlet
  8. Fin side med flotte detaljer....

    SvarSlet
  9. Smukt som sædvanlig, din niece må da elske dig for det store arbejde du lægger i hendes album. god blog pause og knus morkaren.

    SvarSlet
  10. Meget fin effekt du har fået frem, det er smukt

    SvarSlet
  11. Øv nu havde man lige vænnet sig til at der var indlæg HVER dag *G*
    Smuk side - igen, det album må de unge mennesker da i den grad blive glade for :)

    SvarSlet
  12. Sikke en smuk side du har fået lavet...

    SvarSlet
  13. What lovely creation thanks for sharing at creative this week

    SvarSlet
  14. smuk side med lækre detaljer

    knusss

    SvarSlet
  15. Endnu en smuk side til et fantastisk album.

    SvarSlet
  16. Jeg har jo sagt det, men jeg kan også godt skrive det.
    SUPER SMUK LAYOUT, med masser af fine detaljer
    God onsdag aften
    Knus Bodil

    SvarSlet
  17. Her vender jeg lige ryggen til et par dage OG straks har du uploaded 9 indlæg!!! Har du da fået helt pip, Pips!!...hi hi hi...
    Det ser bare rigtig godt ud det du har lavet og denne side er bare SÅ flot. Den Cameo, med svanerne, som du har brugt i midten...det ser rigtig godt ud. Valget af fotos er godt og alt det blonde og flakoner du har valgt, passer bare perfekt!!

    SvarSlet
  18. Superflot side til det store album.
    Og jeg kan stadig undres over al den romantik du kan finde på.....haha. Du har det bare i dig.
    Knus herfra.

    SvarSlet
  19. Bare så smukt - både farver, detajler og opsætningen.

    SvarSlet