søndag den 27. januar 2013

Oprydning på Scrapbordet *G*

I aftes mens jeg hørte Grand Prix lavede jeg en stribe småkort af rodet på mit bord og diverse diecuts fra skuffen. Og nej... det ligger ikke alt på bordet, men jeg har en lille box stående hvor jeg smider det i jeg ikke lige skulle bruge alligevel - og de blomster jeg har fundet frem der var i overskud m.m.
Nu har jeg fået brugt det meste af det - og en del papirester også. Det er jo ren Win Win. *G*
Og så er der lidt kort til en buket blomster, en flaske vin eller lignende.
 
 
 
 
 
Alle er lavet som dobbeltkort.  

Det er gået lidt i stå med min deltagelse i udfordringer *G* - jeg synes det er svært at holde styr på hvilken udfordring der kører hvor. Så jeg må vist have lavet lidt system i det på en måde - og vælge nogle ud jeg vil deltage i fast.
Hvordan gør I hvis I deltager i udfordringer?
Forsat god søndag og TAK for besøg og dejlige kommentarer.
Knus.

27 kommentarer:

  1. Rigtig god ide, tak for den, jeg har nemlig også tænkt oprydning på mit bord, så mon ikke lige jeg skulle gøre et minikort projekt ud af det.
    Dine kort er super flotte.

    SvarSlet
  2. Hvor er det nogen søde små kort - og en super go' idé med at bruge resterne på den måde. Ku' godt være man skulle huske på det næste gang bordet ikke kan findes pga. af div, rester ;)

    SvarSlet
  3. Rigtig søde kort.
    Kæresten mente jeg skulle gøre dig kunsten efter med at rydde op på mit scrapbord, ehm må blive en anden gang, haha.
    Forsat god søndag.

    SvarSlet
  4. Hvor er det bare blevet til en masse søde kort :)

    Jeg får meget meget sjældent deltaget i nogle udfordringer, synes det alt for forvirrende, kan slet ikke finde ud af hvordan i andre kan holde styr på hvor der er nogen, hvornår osv :)

    SvarSlet
  5. De er bare så flotte dine små kort.
    God Søndag.

    SvarSlet
  6. WOW så mange rigtig flotte kort her igen nu. Jeg fatter ikke hvornår du får tidd til at lave alle dem, med alt det du altid har gang i.
    Jeg har aldrig deltaget i nogle udfordringer, må jeg nok indrømme. Har prøvet og begyndt et par gange, men så kan jeg ikke finde dem igen eller jeg blir ikke færdig til tiden, og så er det for sent, så jeg er nok ikke lige den rette at spørge. Jeg skal vist selv lære noget om at holde styr først, før jeg roder mig ud i noget LOL.
    Há en rigtig god dag og uge forude til alle.

    SvarSlet
  7. Hold da op Pips, du fik. Da noget fra hånden medens der var melodunte grandprix'en" hvor er de søde alle sammen, og en god måde at Ryde op på. P.s. Har du været på posthuset? Knus morkaren.

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej posthuset bliver i morgen efter arbejde. :)

      Slet
  8. Hvor er de fine, og jeg vil senere tænke på din fine ide med oprydning og at lave små kort af resterne...

    Har aldrig deltaget i en udfordring, så du må spørge videre...

    Knus
    Susanne

    SvarSlet
  9. Rigtig søde kort, specielt det øverste ;O)

    SvarSlet
  10. Wow så mye lekkert du har laget!
    Jeg må også gå igjenom restekassen min. Det blir mye der etterhvert:)
    Ha en fortsatt fin søndag, klem:)

    SvarSlet
  11. Fine små gavemærker, og sandelig nogle fine rester du har he he !
    Fortsat god Søndag :0)
    Knus Hjørdis

    SvarSlet
  12. Wow - med rester...Superflotte! De blomsterkranse i 3,6, og 8 - er det en die eller silhouette? Det gad jeg godt have!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har ingen silouette :) Det er en dies fra Memory Box - den er rigtig lækker.

      Slet
  13. De er så smukke alle sammen, Det er virkelig fantastisk hvad du kan få ud af rester, de ligner en million:-)

    SvarSlet
  14. Fine restekort du har lavet - dejligt at få ryddet ud en gang imellem.
    Jeg har heldigvis en aftager til mine overskuds-ting, for jeg er ikke så god til at gå "tilbage" til tingene igen, må jeg med skam erkende ;)men bare det ikke går til spilde, så går det nok endda...
    Udfordringer har jeg ingen erfaring med, så der kan jeg desværre ikke hjælpe.
    Fortsat god søndag.

    SvarSlet
  15. Det er lækre små kort -hver og ét. Tænk at du "bare" lavede dem mens du så melodi grandprix. Det kan jeg ikke - det er
    enten-eller.
    Det er ikke altid, jeg får fulgt op på de udfordringer jeg deltager i - jeg glemmer hvor det var og er ikke fast læser altid. Vinder jeg er det bare ærgerligt, hvis jeg ikke opdager det. (Jeg har ikke vundet endnu på dem jeg har fulgt op på) :-)

    SvarSlet
  16. De er godt nok søde, du kan bare få noget flot ud af alt muligt.

    SvarSlet
  17. Sikke søde og fine kort Dorthe....

    SvarSlet
  18. Sikke nogle lækre og søde kort du har lavet. Egentlig fjollet at jeg ikke laver flere af den slags, som tilbehør til en gave eller flaske vin, er de jo geniale!

    SvarSlet
  19. Super søde og fine tags... god ide til rester.
    Med hensyn til udfordringer, så har jeg oppe under favoritter i Google chrome en mappe der hedder udfordringer
    og ligger linket til udfordringer derop... så kan jeg hurtigt finde dem og når der er udtrukket en vinder, sletter jeg den igen :-))
    Gid dag til dig, knuss

    SvarSlet
    Svar
    1. Hov ja - det var smart ... det må jeg se om jeg ka hitte ud af :) TAK!

      Slet
  20. Super god måde at rydde op på, og få brugt sine rester. Lækre minikort, du har fået ud af det.

    SvarSlet
  21. Virkelig smukke små restekort du har fået lavet.

    SvarSlet
  22. Hold da op hvor er du aktiv, dine vin kort er super skønne. Ang udfordringer så bruger jeg min blog til at holde styr på dem.

    SvarSlet
  23. Sikke da en portion flotte kort. De er så anvendelige de små af slagsen.
    Tænk at kunne lave så meget ud af rodekassen.....hihi.
    Jeg er kun med i få udfordringer i forhold til dig, men jeg lægger billedet i en mappe i fotoprogrammet....ellers mister jeg overblikket.

    SvarSlet
  24. De er da vildt søde dine små blomsterkort. Tænk at man kan få så meget flot ud af rester! :) Hvor er du god til at få lavet noget til de forskellige udfordringer!

    SvarSlet