torsdag den 3. januar 2013

Old necklace and old lace.

Jeg forsætter med udfordringerne - og jeg kan godt advare om at der kommer endnu et indlæg senere. ;)
Dette kort er lavet til udfordringen hos Live & Love Crafts - hvor man skal bruge "Gammelt" på en eller anden måde.
Jeg har brugt en gammel halskæde - og nogle lækre gamle blonder - alt sammen noget jeg har fra loppemarkeder.
Papiret er fra Maja Design.
 Her er halskæden, jeg har syet den fast på kortet, så den er ikke ødelagt. Vedhænget i midten er fra et armbånd.
The old necklace and 2 old lace :)
 Denne fine gine-clips er fra Live & Love Crafts
 Motivet er fra Digital Paper Shop - og chipboardrammen har jeg købt i Polen.
 Roserne er fra en månedspakke fra Swirlydoos. Og her kan man se de 2 lækre gamle blonder.
På dette kort er mine +3 ting:  de grønne blade, Tillykkestemplet i hjørnet, vedhænget fra armbåndet.
Og faktisk også rhinstensswirl ved blomsterne.
Tak fordi I gider kigge med herinde - og tak for alle de søde kommentarer.
God torsdag videre.
Knus

14 kommentarer:

  1. Flot kort :-)

    Den gine er bare kær!

    Rigtig god dag til dig
    Knus

    SvarSlet
  2. Superflot kort - det er bare så sjovt, at du anvender gamle smykker på dine kort :)
    Spændende om du vinder, du må lige fortælle om det, hvis du gør...

    SvarSlet
  3. Rigtig flot kort du har lavet med fede detaljer.

    SvarSlet
  4. Sikken et lækkert kort, dejlige detaljer, sådan en "trædesymaskine" havde min mor da jeg var barn, jeg måtte ikke røre den, men når hun var på arbejdet, snød jeg mig til at prøve den. knus morkaren.

    SvarSlet
  5. Smukt kort du har lavet, du har da virkelig gang i produktionen.
    Det er nogle meget fine ting du har brugt på dit kort.
    Held og lykke med udfordringen.

    SvarSlet
  6. Virkelig smukt kort, der da helt sikkert fortjener at vinde. Lay outet er bare helt perfekt og sikke flotte farver, så fine og sarte. Jeg er helt vild med det her.
    Há en god dag, jeg krydser fingre for det her, det er helt sikkert.

    SvarSlet
  7. Super, super lækkert kort, ja loppe tig er fantastiske til vores hobby ;O)

    SvarSlet
  8. wawww super flot kort, med lækre detaljer♥

    knusss

    SvarSlet
  9. Endnu et super smuk kort fra din hånd, mange fine og fede detaljer, perfekt sammensætning.
    Knus Bodil

    SvarSlet
  10. Helt utroligt flot kort... flot brug af gammel halskæde...

    SvarSlet
  11. Så fint et kort! Jeg bruger også gamle smykker/smykkerester. Så jeg "plyndrer" både mine egne, min søsters og genbrugernes gamle smykker :)

    Knus :)

    SvarSlet
  12. Wow this is beautiful, love all those gorgeous embellishments, the lace and the old necklace and such pretty paper choice.
    Thanks for joining us at LLC.
    Hugs Tracy x

    SvarSlet
  13. Beautiful indeed! :) Absolutely gorgeous design and details :)

    Thank you for joining LLC´s January challenge :)

    Hugs,
    Karita

    SvarSlet