tirsdag den 15. januar 2013

Min første kalender.

Hos Scrappin All Over er der en udfordring hvor de gerne vil se Værtindegaver.
Og jeg har lavet denne kalender til ophæng.
Hos Unik Scrap købte jeg et par designpapirer med 2013 kalendere fra Papir Design.
Som baggrund har jeg brugt noget kraftigt papir fra Panduro som jeg har malet med gesso.

 I det ene hjørne lidt selvklæbende bånd og dew drops.
 Blomster fra Prima og Papercraftscandinavia, gaze fra Bodil og små swirls fra Dusty Attic.
Den røde bort er lavet med en Martha Stewart punch.
 Sommerfugle fra KarenMarie klip, bladene er lavet med Marianne dies.
 Jeg skar kalenderpapiret ud i måneder - og de er blevet monteret på et stykke bølgepap med nøgleringe, så er det bare at åbne ringene og tage et blad af engang imellem.
 Perlebånd købt via eBay - og båndet med løkkerne er vist fra et Loppemarked engang.

 Og så har jeg også prøvet at lave en kalender :)
Og så gentager jeg lige mig selv:

Jeg har fra i går fået svarfunktionen på ved kommentarer - så for eftertiden vil jeg besvare de spørgsmål der kommer der. - Ja hvis jeg altså kan svare ;)
Rigtig god tirsdag derude i sneen.
Knus.

23 kommentarer:

  1. Super flot kalender, Dorthe. Sød detaljer og lækker farver. Tror jeg skal en tur forbi Panduro og købe bølgepap, det ser også sødt nu på kort

    Ha en god dag, Dorthe

    SvarSlet
  2. Sød kalender.
    Rigtig god tirsdag
    Knus

    SvarSlet
  3. En lekker kalender du hadde laget her, likte godt måten du hadde festet mnd. på:) Tusen takk for at du er med på månedens utfordring hos Scrappinn All Over, håper du blir med flere ganger, klem bente:)

    SvarSlet
  4. Hvor er den fin og fyldt med flotte detaljer

    SvarSlet
  5. Super sød kalender... den kan man da kun blive glad for... :)

    SvarSlet
  6. Hvor er den smukt og fyldt med de skønneste detaljer... den måtte da gerne hænge hjemme hos mig:-)
    Ha en fin tirsdag, knus

    SvarSlet
  7. Flot kalender...
    Ha' en rigtig go' dag...

    SvarSlet
  8. Rigtig flot kalender, med masser af fede detaljer på. Den skal nok blive vel modtaget hvis du bruger den som værtindegave engang. Rigtig godt lavet.

    SvarSlet
  9. Super flot kalender! Idéen med nøgleringsdimsen er da bare fantastisk! Du er da også så fuld af gode påhit :)

    Knus :)

    SvarSlet
  10. Altså Dorthe, jeg kan ikke følge med, du har bare så mange nye ting hele tiden, SUPER FED KALENDER, er den til mig?
    Knus Bodil

    SvarSlet
  11. Hold da lige maule som du er flittig for tiden! :D
    Hvor er det en skøn kalender, og hvis du ikke får den afsat som værtindegave...så sender du den da bare lige til Aalborg ;D
    Ha' en dejlig aften her i vinterkulden :)

    SvarSlet
  12. Hvor er det en lækker kalender. Flot farvesammensætning.
    Du må have en god aften.

    SvarSlet
  13. Hvor er den fin og lækker. Fine farver

    SvarSlet
  14. Flot kalender - sjov idé at lave ophænget med nøgleringe.

    SvarSlet
  15. kjempe, kjempe flott :) Nydelig pyntet :) Tusen takk for at du deltar i utfordringen til Scrappin All over :) Klem Rita, DT

    SvarSlet
  16. Super flot med mange skønne detaljer ;O)

    SvarSlet
  17. Åh, hvor er den super flot og meget flot lavet, har jeg nogen sinde sagt at jeg er vild med dine blomster;-)

    SvarSlet
  18. Du kan da godt nok give en åndenød, det er da helt utroligt hvad du når, og det hele er bare så flot. glæder mig vildt til at komme til Billund imorgen... Alle de bedste hilsner BRUNKAGEN.....

    SvarSlet
  19. wow hvor er det godt lavet, så utroligt smukt og så lækker detaljer:) Mange flotte kort/lo du har lavet, jeg har jo ikke været forbi et stykke tid.

    knus

    SvarSlet