fredag den 4. januar 2013

Marianne Design



Marianne Design challenge har en udfordring kørende hvor man skal lave et Vinterkort - og selvfølgelig bruge materialer fra Marianne Design.
Dertil har jeg lavet dette kort:
Papiret er fra Marianne Design, det samme er nodestemplet jeg har brugt nederst.
Pom pom båndet er fra Marianne Design, metalhjørne fra WO, den lækre blonde har jeg fået af søde søde Inge.
 Jeg har brugt et Rub-on fra Melissa Francess
 Blomster af ukendt herkomst *G* - de har fået crystal stickles, bær fra Fakta, og "is" grene fra Prima eller Petaloo???

 Og så fik jeg afprøvet min nyerhvervede skøjtedies fra Marianne Design - den er da skøn ikk?
 Den søde vinterpige er fra Digital Paper Shop.
Nu vil jeg køre om og drille Bodil lidt - og indvi hende i Pinterests herligheder - hihi.
Så ka hun snakke om tidsrøver snart *GG*
God snart weekend.
Kramz

26 kommentarer:

  1. nyyyydelig som altid♥

    knuss

    SvarSlet
  2. Så flot et vinterkort! Så mange lækre detaljer!!

    Den der skøjtedie har jeg lige købt på udsalg hos Anjas Hobby. Glæder mig til at bruge den :)

    Knus :)

    SvarSlet
  3. Rigtig flot vinterkort du har fået lavet med skønne detaljer. Held og lykke med udfordringen.

    SvarSlet
  4. Skønt kort og ja det er en tidsrøver...

    SvarSlet
  5. Dejligt vinterkort - man kommer næsten til at fryse... :-D

    SvarSlet
  6. Et rigtig flot kort du har lavet, det er sikkert og vist. Og rigtig flotte farver.

    SvarSlet
  7. Rigtig sødt kort du igen har lavet.
    Og du kan da ikke være bekendt at drille Bodil. Hun er så sød til at shoppe sammen med dig...tænk hvis hun ikke vil det mere ! Håber i hygger jer.
    Knus.

    SvarSlet
  8. Super sødt kort, og vil gi' dig ret i at det er en lækker dies som jeg også er varm på ! Ha' en dejlig weekend..
    Knus :0)

    SvarSlet
  9. Smukt kort som altid fra dig. :-)

    SvarSlet
  10. Heihei
    A very nice card you made.
    Thank you for joining our challenge.

    Anita
    MDblog

    SvarSlet
  11. Lækkert vinter kort, er det ikke lidt synd for Bodil, hun aner ikke hvad det tager af tid at "støve" rundt på pinterest. knus morkaren.

    SvarSlet
  12. Lækkert kort som vanligt... og en rigtig flot skøjte die.

    God weekend, knuss

    SvarSlet
  13. Lækkert kort med en rigtig fin die, som jeg også drømmer om. Fine detaljer som altid.

    Knus
    Susanne

    SvarSlet
  14. Skønt kort som altid med masser af dejligt pynt.
    God weekend.

    SvarSlet
  15. Lækkert kort - og præcis sådan så mine kunstløberskøjter ud dengang isen kunne bære mig =0).

    SvarSlet
  16. Meget, meget smukt kort.
    Ja, pinterest kan være en tidsrøver men en herlig ting ;O)

    SvarSlet
  17. Hvor er det bare flot, super flotte detaljer

    SvarSlet
  18. Lækkert lækkert vinterkort!
    God weekend.

    SvarSlet
  19. What a beautiful winter card you have created and fun that you participate with the challenge in MD.

    Gr. Thea'DT Challenge blog MD

    SvarSlet
  20. Beautiful card, thank you for joining our challenge.

    Hanny
    MD blog.

    SvarSlet
  21. wat een mooie winterkaart

    bedankt voor het meedoen
    groetjes jolanda bongers
    md challenge blog

    SvarSlet
  22. Nice wintercard you've made, thanks for joining us at MDchallenge!
    Boukje MDblog

    SvarSlet
  23. Beautiful winter card!

    Thanks for joining the challenge.
    Wybrich
    DT MDchallenge blog

    SvarSlet
  24. Super nice card, thank yuo for joining us.

    Mieke, MD Challenge blog

    SvarSlet
  25. Mooie kaart heb je gemaakt.
    Bedankt voor het meedoen aan de challenge.

    Groetjes,
    Yvonne
    MD challenge blog.


    SvarSlet