mandag den 14. januar 2013

Maja Design mood board.

Helt tilfældigt faldt jeg lørdag over Maja Designs fantastiske udfordring 
Man skal lade sig inspirere af en farvepalette - og selvfølgelig bruge papirer fra Maja Design.
Jeg lavede dette LO til udfordringen - papirerne er en ældre serie der hedder "Mine Venner Carina" som jeg var heldig at finde da vi var forbi Papirsposen i sommers.
Og de farver er lige mig! Er de ikke fede?

 January
Jeg har jo - som mange af Jer sikkert har bemærket, absolut ingen problemer med at bruge både blonde og blomster på maskuline kort og LO. Og her har også sneget sig blonde på *G* - Sommerfuglen er i plast, pigtråd fra Dusty Attic.
 Lygtepælen er også fra Dusty Attic, den fik dabber og sværte og fuglen blev malet sort.
 Blonden blev sat fast med store hæfteklammer med mønster som jeg har haft liggende i en evighed :)
Og her kan I se at jeg bare rev det ene papir midt igennem.
 Modellen er min nevø på hans konfirmationsdag. Flot fyr ikk? 
 Og masser af blomster - en skøn blanding af Petaloo, Prima, WildOrchid og blomster fra en Swirlydoos månedspakke.
 Bogstaver fra Jenni Bowlin og Dusty Attic.
 Tandhjulene er fra Polen, jeg sværtede dem blå og embossede med holografisk pulver - så de passer lidt i farven til resten.
 Jeg skulle egentlig have lavet nogle bestillinger m.m. lørdag, men jeg kunne ikke lade denne udfordring ligge *G* så det blev den jeg fik lavet.
Tusind Tak for Jeres søde og opmuntrende kommentarer og tak for besøg. 
Min tæller begynder at nærme sig de 100.000 - det er jo helt vildt!
Så jeg må nok snart hitte på noget Give Away *G*
God ny uge skønne mennesker!
Knus.

15 kommentarer:

  1. Det e et vilt flot lo, og alle de fede detaljer du har lavet. fedt at du har fundet maja blogen, jeg har faktisk ledt efter det, men nu har du så fundet den for mig, TAK
    Knus Sanne

    SvarSlet
  2. Ej, hvor er det bare et flot LO men mange lækre pipske detaljer. Me like. ;-) vi ses jo lørdag. Kh 10na

    SvarSlet
  3. Nææ det går rigtig fint med de blonder/blomster *G* - og det er et super fint layout, og detaljer er du altså bare go' til!! :)
    ..og jo farverne er smukke :)

    SvarSlet
  4. Hvor er det super lækkert LO, du igen har lavet og farverne er bare skønne....Ja jeg fik shoppet "lidt" hos Unik hi hi - super hyggeligt at sludre lidt den dag...ja jeg kommer til Middelfart, både fredag og lørdag - har allerede fået fri fra job om fredagen ;-)

    SvarSlet
  5. Super lækkert LO i skønne farver og fede detaljer.

    SvarSlet
  6. Rigtig lækkert LO og som altid med en helt masse fede detaljer... held og lykke med udfordringen..

    SvarSlet
  7. Super super lækkert med en masse fine detaljer og blomster.
    Ha en god dag, knuss

    SvarSlet
  8. WOUW hvor er det bare smadderflot Dorthe. Jeg er helt vild med det og de farver er bare super flotte, men det er selvfølgelig også mine yndlingsfarver du har brugt ha ha ha. Helt suverænt flot resultat WOW. Du er bare slet ikke til at stoppe her med de smukke kreationer lige nu? ha ha ha. Ha en rigtig god uge forude.

    SvarSlet
  9. You totally rocked the mood board, these colours are just beautiful and I love the use of the dusty attic piece as well.

    SvarSlet
  10. Det er et rigtig smukt LO med total lækre farver med skønne detaljer og små overraskelser. Elsker også Maja Design.

    SvarSlet
  11. Dejligt LO, i rigtige "mandefarver" så det passer perfekt til den unge mand, jeg kan se du også "vandaliserer" a la Vivi i kanten, det ser virkeligt godt ud. knus morkaren.

    SvarSlet
  12. Smukt LO, igen har du brugt skønne ting og sat dem fantastisk sammen og dine blomster er så fine.

    SvarSlet
  13. Meget smukt layout med mange lækre detaljer.
    Jeg har selv meget svært ved at bruge blomster og blonder til drenge/herre men her ser det rigtig godt ud :O)

    SvarSlet
  14. Hold da lige op for et smuk LO du har lavet, skøn billede af den unge mand i bilen, fede detaljer.
    Knus Bodil

    SvarSlet
  15. Super lækkert LO - farven er altså også bare skøn, og så gør det jo ikke noget, at bilen passer perfekt, vel ;)
    God mandag aften.

    SvarSlet