mandag den 21. januar 2013

Knapper og Sløjfe(r)

Endnu en af de ting jeg fik lavet i Esbjerg lørdag - med dette kort deltager jeg i udfordringen hos Anything goes challenge blog hvor udfordringen hedder Buttons and bows.

Gamle bogsider og en serviet til en rokokobuket, papiret er vist fra en Papermania paperstack.
 Sløjfen er lavet i mit yndlingsbånd købt hos Jette i Hobbygården - det har fået lidt glimmermist, blomster fra WO og fuglebur fra eBay.
 Jeg er bare slet ikke god til at bruge knapper på mine ting - men her var det jo en betingelse - så her er de ;) 
Tags lavet med punch fra Panduro, stempel fra North Stamps.

Klokken 17 i dag kommer der en masse på min Salgsblog - 2 indlæg jeg lavede i går - og et jeg laver om et øjeblik. Så kig endelig forbi og lad jer friste *GG*
God ny uge allesammen.
Tak for besøg og herlige kommentarer.
Knus.

18 kommentarer:

  1. Wauw, Dorte. Det kort er jeg helt vild med. Tror der skal lifte på et tidspunkt. Så flot.

    Ha en god mandag.

    SvarSlet
  2. Wauw!!! Er du da tosset, hvor er det smukt!!! jeg er VILD med det!!

    Knus :)

    SvarSlet
  3. Hold fast et fantastisk smukt kort... Knus

    SvarSlet
  4. Smukt kort du har lavet - super god idé at indfarve sit bånd selv, så passer det jo altid i farven.

    SvarSlet
  5. Rigtig smukt kort i nogle virkelig dejlige sarte farver! Kan godt forstå at du er vild med båndet!

    SvarSlet
  6. Hvor er det smukt Dorthe, eller skal vi sige sødt ;)
    Knus ❤

    SvarSlet
  7. Lækkert kort med fine farver og mange detaljer som altid. Knapperne skal vist pakkes frem igen...

    Knus

    SvarSlet
  8. Det er bare så fint et kort - og også farverne. Det går da rigtig godt med de knapper - det sku' du gøre noget mere i ;)

    SvarSlet
  9. Wawww hvor er det smukt... Skønne farver og den baggrund med bogside og serviet er super flot til de fine blomster.
    Ha en god dag, knuss

    SvarSlet
  10. WAUW og det her er da også bare helt overcodyl. Såååå smukt arbejde og rigtig flot sat sammen hele vejen igennem. Du er da bare en rigtig tusindkunstner. Rigtig smukt arbejde igen igen.

    SvarSlet
  11. Det er meget smukt, du rykker da for vildt;-) skønne blomster

    SvarSlet
  12. This is a stunning card! I love it. You have included some beautiful details. Thanks for joining us at Anything Goes Challenge and good luck
    Carol (DT ) x

    SvarSlet
  13. FLOT kort i super lækre farver.

    SvarSlet
  14. Such a gorgeous card! Thanks for joining in with the Anything Goes challenge. Hugs Jude

    SvarSlet