torsdag den 17. januar 2013

Jeg er vild med kaméer.

Jeg har bare ikke været god til at bruge af dem, men det er jeg heldigvis blevet bedre til.
Dette kort er mit bidrag til udfordringen hos Divas by Design - "Make it girlie"
Det er da meget tøset selvom det ikke er tøsefarvet - er det ikke? :)
Papiret kan jeg ikke huske hvad er - jeg har købt det til Scrap i Esbjerg engang.
Blomsterne her er vist fra Scraphouse - men jeg er ikke sikker ... men fine er de!

 Kaméen er placeret på en ramme skåret med Marianne dies - den hedder vist faktisk baby cameo. Herpå har jeg sat rhinstene.
 Metaldimsen i sløjfen er vist fra Tim Holtz - og båndet jeg har bundet sløjfe af er købt i Bilka til 15,00 kr. for 4 ruller :)
 Sølvblade lavet med Marianne Design dies
 Metalhjørne fra WO.
 Den fine bort er lavet med en dies fra Memory box, jeg lånte af Bodil engang. Den skal jeg vist selv have på ønskelisten *G* Stempel fra North Stamps. 
Jeg praktiserer stadig det med +3 ting - på dette kort er det sølvglitter rundt i kanten, sølvbladene og teksten.
Jeg har indtil videre husket det på ALT jeg har lavet i år... jow jow.
Tak for hyggelige besøg og kommentarer.
Jeg har weekend nu - weeee.... så god weekend alle!
Knus

17 kommentarer:

  1. Rigtig sødt kort. Jeg er også bare helt vild med de små kameer, de er bare så søde på alle mulige kort. Og din er bare så fin herpå også. Det hele passer så perfekt sammen.
    Prøv lige at gætte, hvem der løb med den helt store Grand Prize i Spellbinders release konkurence her fra CHA??? He he he
    Hun er bare slet ikke til at styre på 10 tdl. i disse dage.

    SvarSlet
    Svar
    1. Har du vundet den? Wauw!! Stort Tillykke :) - Jeg vidste slet ikke der var sådan en konkurrence *G* - Hvor er det FEDT for dig!

      Slet
    2. Tusind tak, jo de har en kæmpekonkurence hcvert år i Januar of igen i Juli lige før CHA hver gang, og man kan vinde alle de dies som de releaser til det arrangement, så det er bare såååå fedt. HAvde aldrig nogen sinde drømt om at vinde sådan en stor præmie, jeg er stadig komplet sindsforvirret og kan slet ikke forstå det, men det kommer vel, når de dukker op LOL.

      Slet
  2. Super sødt og rigtig tøset kort...

    SvarSlet
  3. Smukt, smukt og i dejlige farver.
    Flot du kan lave et kort uden billede/malet motiv isom udgangspunkt - det synes jeg er svært.
    God ide det med at gøre 3 ting mere end planlagt, for det giver lige det sidste ..
    Jeg har ikke meldt mig til Fasters arrangement, men til Nr Snede. Kommer du mon der ?

    SvarSlet
  4. Skønt, skønt kort du har fået lavet med lækre detaljer.

    SvarSlet
  5. Dejligt og smukt kort med lækkert papir. Tøset kort test er bestået hos mig.... Så fint og skønne farver.

    SvarSlet
  6. Virkelig tøset og sødt! Så mange, fine og feminine detaljer.

    Knus :)

    SvarSlet
  7. Hvor flot og feminint kort, og jeg elsker også de små kameer, har købt en del af dig, men nænner ikke rigtig at bruge dem, skørt ikke. knus morkaren. p.s. jeg har en "rigtig" kame.

    SvarSlet
  8. Skønt kort, det er super flot og dine sløjfer, jeg har vist sagt det før;-) men jeg bliver altså nød til at sige det igen, de er SUPER flotte.

    SvarSlet
  9. Så flott det var med den kameen.

    SvarSlet
  10. This is beautiful. Love the soft colour scheme and the cameo looks gorgeous as do the embellishments.
    Hugs Sharon. x

    SvarSlet
  11. Virkelig skønt kort - og jo, det er meget tøset, selv om det ikke er traditionelle tøsefarver.
    Jeg er også vældig glad for cameer - har sat et stempelsæt med dem på huskesedlen til Scrap i det jyske i Ejsing ;)

    SvarSlet
  12. Endnu et super smuk kort fra din hånd, fede detaljer, - fin sammensætning.
    Ses i morgen

    SvarSlet
  13. beautiful card and the cameo makes it very girly...thanks for sharing with the Divas by Design!
    xxx Margreet

    SvarSlet