tirsdag den 8. januar 2013

Hvidt i hvidt...

Cheery Lynn Design Challenge har en udfordring hvor man skal lave noget i hvidt.
Jeg elsker hvidt - så selvfølgelig skulle jeg lege med her også.
Derudover er det et krav at man bruger mindst en dies fra Cheery Lynn.
Her er mit bidrag.
Doily, hjerter, sommerfugle og blade er alle lavet med Cheery Lynn dies.
 Blomsterne har jeg engang købt hos Unik Scrap - og nu har jeg snart ikke flere - snøft, snøft.
 Hjørnet er fra Primas Shabby Chic serie.
 Er de ikke fine de små sommerfugle?

 Tekststemplet er fra Orion Design.
 Og sådan blev mit kort :)
Tak for alle Jeres dejlige kommentarer - de gør mig så glad.
---
Jeg har lige et spørgsmål til  Maryann! Har du ikke en blog? eller er du på Scrapsisters? og i så fald... hvad hedder du der? Nogle gange mangler jeg et sted jeg lige kan skrive til dig :).

God tirsdag aften.
Knus.

25 kommentarer:

  1. Meget smukt og elegant kort...

    SvarSlet
  2. Jeg er vild med det kort, waw, hvor er det FLOT.
    Det er nogle meget skønne blomster fra Unik scrap.
    Jeg er også vild med de sommerfugle og så selvfølgelig, din sløjfe, bruger du lineal, hi, hi, men de er bare så kanon fine og meget lige, så flot.

    SvarSlet
  3. Super flot hvidt kort. meget elegant.Jo De sommerfugle er skønne.:-)

    SvarSlet
  4. Hvor er det smukt, det er som der går en hvid bølge over blogland for tiden, men det er bare dejligt, det ser så "rent og delikat" ud. knus morkaren.

    SvarSlet
  5. Meget, meget smukt kort
    Jeg har faktisk aldrig prøvet at
    lave et helt hvidt kort!
    Måske det skulle prøves ;O)

    SvarSlet
  6. Wauw, Dorthe!!! Det er altså et af de smukkeste kort, jeg har set!! Er du da vimmer, hvor er det smukt!!

    Knus :)

    SvarSlet
  7. Wow det er jeg vild med : ) super flot pips : )) held og lykke

    SvarSlet
  8. Hvidt i hvidt er bare så smukt ! Utroligt lækkert ..
    Ha' en dejlig dag.
    Knus Hjørdis :0)

    SvarSlet
  9. Det er et smukt elegant kort.

    SvarSlet
  10. woww hvor er det smukt lavet..

    SvarSlet
  11. Det er simpelthen bare såååååå flot. Jeg er også helt vild med de helt hvide kort, men må indrømme, jeg har kun lavert dem som sympatikort, men det er måske nok en stor fejl.
    Jeg er ikke på Scrapsisters Dorthe, jeg anede faktisk ikke, at man kunne ha en side der?? Jeg har en blog på en forumside, men jeg reklamerer ikke for den, må jeg indrømme, da vi blev orienteret om, at de ville lukke os alle ned her til jul efter 8 år, da de ville kun være en salgsside for fremtiden, så de havde ikke plads til alle os hyggetanter LOL. Men de har ikke lukket os ned endnu, men det sidste vi hørte var her forleden, at nu kunne det ske hvad dag det skulle være, men hvis du har lyst, kan du da måske lige nå at se lidt af hvad jeg laver her: http://maryannla.multiply.com/
    Bare klik på show all under photos ag dernæst klik på hvert enkelt billede der, så kommer hvert album op der, men du kan desværre ikke efterlade komentarer mere, da de har lukket for det, så nu er det kun medlemmer, der kan skrive derinde mere desværre. jeg er en komplet idiot hvad angår computerstof, men jeg skal da nok ha fundet ud af at få oprettet en anden blog istedet for, når jrg lige får fundet en der kan hjælpe mig med at fatte hvad man skal LOL.
    Men ellers har du min mailadresse hvis du vil mig noget okay. Men tusind tak for interessen, há en rigtig god dag.

    SvarSlet
  12. Det går squtte at du laver så mange indlæg - jeg når jo kun at kommentere på hver 3. *G*
    Men hold op nogen smukke kort du får lavet - og det er jo med at benytte det når inspirationen er der ;)

    SvarSlet
  13. super smukt kort og så flot med hvidt i hvidt

    SvarSlet
  14. Hold da op hvor er dette kort godt nok flot, holdt i hvidt, smuk, elegant, perfekt sammensætning som altid.
    Knus

    SvarSlet
  15. Hvor er det dog smukt. Det er lige i øjet med helt hvidt. Den kan godt komme på listen over top 10 kort.....

    SvarSlet
  16. Sødt og sart...du kan altså trylle med papir ;-)

    SvarSlet
  17. Absolutely stunning card. Thank you for sharing it with us at Cheery Lynn Designs Challenge and good luck.
    hugs
    Donna xx

    SvarSlet
  18. Åååå så lekkert:)
    hvit på hvit kan ikke bli feil. Så nydelig og så Mange fine detaljer :)
    Klem Connie

    SvarSlet
  19. Gorgeous and stunning...good luck with the challenge!!

    SvarSlet
  20. Fantastisk smukt og gennemført kort, kors hvor er du flittig, man kan jo ikke nå at følge med.

    SvarSlet
  21. Hvor er det smukt :)
    Ses til Scrap i Esbjerg, glæder mig rigtig meget.
    Knus fra
    Dorthe :)

    SvarSlet
  22. Super flot monocromatisk kort du har lavet. Jeg er faktisk ret vild med sådanne kort, men laver den sjældent. Måske skulle man overveje at ændre på det ;-)

    SvarSlet
  23. Oh stunning card, just so elegant! Thank you for joining us this week over on Cheery Lynn ? I wish you luck in the draw.
    Hugs
    Tamara xx

    SvarSlet
  24. Stunning WoW creation! :) Gorgeous arrangement of the dies and flowers! :)

    Thanks so much for joining us at Cheery Lynn Designs this week,

    hugs

    xxalisonxx

    SvarSlet