onsdag den 30. januar 2013

Happy Birthday.

I dag har jeg været hjemme fra job. Jeg har monster ondt i min ene fod og måtte et smut forbi lægen. Så nu skal jeg på Give sygehus og have foden scannet (engang når de har tid derude). For hun ku ikke hitte ud af hvad der var galt - men dog se at der var noget *G*
Nå - men intet er så skidt at det ikke er godt for noget ..... og så kunne jeg da hygge med at lave et kort.
Papirerne jeg har brugt er fra Polen.

Kortet er lavet til udfordringen hos Wild Orchid Challenge - Anything goes

Minibilledet er købt via eBay. 
Masser af dejlige blomster fra Wild Orchid Crafts - de har fået lidt glitz-it

Label skåret med Spellbinders. Derpå en Melissa Francess Rub-ons. 

 Metalhjørne fra Wild Orchid Crafts

Og sådan blev mit kort :)

Jeg er begyndt at få utroligt mange spam kommentarer fra anonyme - så jeg overvejer at lukke for muligheden for at anonyme kan kommentere. Møgærgerligt! Men det er SÅ træls at skulle slette kommentarer hver dag.
Tusind tak for hyggelige besøg og dejlige kommentarer :)
Knus.

16 kommentarer:

  1. det ser vildt godt ud med mange fede detaljer

    SvarSlet
  2. Nå det er derfor du ikke er her i dag, men kort er bare super flot, skal hilse fra Åse

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har skam givet chefen besked!

      Slet
  3. Super flot kort.God bedring med foden.

    SvarSlet
  4. Super smukt kort! :)
    Mht. spam, så kan du vælge at du skal godkende kommentarer før de bliver udgivet - så kan du jo slette de spam-ting ;)
    ..og så rigtig god bedring med din stakkels fod ;)

    SvarSlet
  5. Hold op et flot kort!!!

    God bedring med foden, ja det kan næppe være for meget scrap, der er skyld i det.

    Knus

    SvarSlet
  6. Et rigtig flot kort her igen. Jeg er ret vild med alle de små detaljer, som bare er så fede.
    Ærgerligt at der altid er nogen som skal ødelægge så meget for andre. Håber du finder en løsning på det og god bedring med foden, håber ikke det er noget seriøst, der er galt med den.

    SvarSlet
  7. Super smuk kort du igen har frem tryllet, mange fine detaljer.
    God bedring med foden, håber ikke det er noget alvorligt.
    Há en god dag tros alt :o))

    SvarSlet
  8. Rigtig flot kort, med nogle fine detaljer.
    Ja det er sk... irriterende at der altid er nogen som synes det er sjovt at ødelægge for andre - på min gamle blog fik jeg også rigtig mange spam hver dag, men den jeg har nu (har haft den i over 1 år) modtager jeg faktisk aldrig, men måske de også kommer der en dag.
    God bedring med din fod.

    SvarSlet
  9. Flot og kreativt som altid :)
    Knus fra
    Dorthe :)

    SvarSlet
  10. Flot kort med meget fint fra WOC sager på, og jeg har aldrig været ude for det der spam, men i går var der en grim stodder fra Fyn med et langt sort skæg der havde skrevet fire kommentarer lige efter hinanden, noget pladder som "jeg elsker dig" og "jeg er Batmann" men jeg slettede det bare, utroligt nogle har tid og fornøjelse af det. jeg har modtaget min kuvert i dag, tusind tak og tak for handlen. knus morkaren.

    SvarSlet
  11. Fantastisk flot kort med lækre detaljer. Held og lykke med udfordringen og god bedring med foden.

    SvarSlet
  12. æv med alt det spam :(
    Det så irriterende.. Jeg får det ofte kun på ældre indlæg underligt nok...

    Synes det et virkelig smukt kort.
    Det med teksten på er det en die eller??

    SvarSlet
  13. Superskønt kort med en masse dejlige blomster.
    Sikke da træls, at du får al det spam på bloggen, har heldigvis været forskånet for det indtil videre.
    Ja, det kunne jo være helt skønt at løbe på hinanden i Hampen, selvom Jette siger, at vi ville snakke henanden ihjel, hvis vi mødtes, hvad hun så ellers kan mene med det, hihi.

    SvarSlet
  14. Rigtig flotte kort,
    god bedring med foden.

    SvarSlet
  15. Skønt kort du har lavet og skønne blomster.
    Meget lækkert papir du har brugt.
    Øv med din fod, håber den snart bliver bedre.

    SvarSlet