lørdag den 5. januar 2013

Godherlig Lørdag :)

 Jeg forsætter med udfordringerne nu jeg er kommet i gang.
Dette kort er lavet til udfordringen hos Its all about the Vintage hvor udfordringen er "Lace Dream"
Papiret er fra Panduro
I hjørnet en Memory box hjørneswirl og et metalhjørne fra Panduro.
 Motivet er fra Digital Paper, det har fået en kant af gamle blonder hele vejen rundt.
 Blomsterne er fra Papercraftscandinavia, vedhænget fra et armbånd.
 Og den lille krone er fra Dusty Attic - tænk det er det første DA jeg har brugt i år. *G*
Den lækre ferskenfarvede blonde er fra Qxl - det lillebitte Tillykkestempel er vist fra Scrapper.dk


+3 er kronen (+ rhinsten), metalhjørnet (+ rhinsten) og stemplet.
I går fik jeg lavet årets første LO, og dermed fik jeg selvfølgelig brugt Dusty Attic igen (haha) - men jeg har ikke fået taget billeder endnu, så det kommer senere.
Her står dagen på tøsetur med Bodil - hehe, og derefter tøjvask og andet husligt.
Rigtig god weekend til Jer, skal I være kreative?
Kramz

12 kommentarer:

  1. hvor er den smuk, og hvor hyggelig med tøsetur,kan i hygge jer.
    knusss

    SvarSlet
  2. Rigtig flot LO. Ha en god tøsetur, skal selv til at afsted til Panduro her og bruge julens gavekort he he.

    SvarSlet
  3. Igen et super flot kort... go' tøsetur til jer... c",)

    SvarSlet
  4. Superflot og gennemført kort. Held og lykke med udfordringen. Tøseturen går måske til Unik eller wa ?

    SvarSlet
  5. meget elegant og flot kort

    SvarSlet
  6. Nydelig kort!
    Lekre detaljer:)
    God helg, klem:)

    SvarSlet
  7. Smukt kort! Så flot at du har brugt knaldrødt som pynt. En farve som jeg ellers synes er lidt overset - og det er da faktisk synd!

    Jo, jeg skal da være kreativ i dag :)

    Ha en dejlig dag.

    Knus :)

    SvarSlet
  8. Super smuk kort du igen har lavet, masser af fede detaljer, du er en sand mester i at sætte det sammen så det ligner en million
    Knus Bodil

    SvarSlet
  9. Det er et smukt kort du igen har lavet - jeg er vild med de åbne blade, du bruger, de giver sådan en lethed over samlingen af blomster.
    Sådan at komme på tøsetur er jo slet ikke ilde - håber I har hygget jer :)

    SvarSlet
  10. Meget smukt kort.
    Mange fine ting du har brugt.

    SvarSlet
  11. Det er et meget smukt og elegant kort.
    Jeg har leget lidt med mit PL.
    Rigtig god weekend.

    SvarSlet
  12. Just a fantastic creation!
    I love it!
    Thank you for joining us at the It's all about the Vintage & Beauty- challenge!
    Hugs Merkku

    SvarSlet