mandag den 28. januar 2013

Farveudfordring + knapper.

Jeg surfede lidt rundt på diverse udfordringsblogge igen i dag - og på The Shabby Tea Room fandt jeg en farveudfordring - hvor der også skal bruges knapper.
Knapper er jo i sig selv næsten en udfordring for mig - hihi.
Jeg har brugt Tilda papir og bort.
Farverne man skal bruge er disse. Det var nok ikke lige de farver jeg selv ville forsøge at sætte sammen - men sjovt er det altså når man så alligevel giver det et forsøg.

Jeg kan simpelthen ikke huske hvor den dies jeg har brugt er fra. Motivet er fra Digital Paper Shop.
 Blonden til sløjfen er købt på Qxl, blomster fra Papercraftscandinavia. Charms fra eBay og lidt Primaswirl.
Melissa Francess tekst Rub-ons.

Billederne er lidt "fejlfarvede" da jeg har fotograferet under min lampe - det er bare IKKE godt! *G* - men blev først færdig med kortet lige for lidt siden og så må det være sådan. :)
Men jeg vil i scraprummet igen :) der er flere udfordringer jeg fik mod på :)
God ny uge allesammen.
Knus!

18 kommentarer:

  1. Det var heller ikke en farve kombination jeg ville have valgt men du har løst opgaven rigtig godt ;O)

    SvarSlet
  2. Du har løst opgaven godt, - flot kort, - man skal lige se på den et par gange, jo det er et flot kort, vi skal jo til at lave kort i lyse farver nu, husk foråret kommer lige om lidt.

    SvarSlet
  3. Rigtig fint kort du fik lavet.

    SvarSlet
  4. Superflot - og det er bestemt nye farvekombinatoner fra dig. Men flot løsning.

    Dejligt at du hele tiden kan finde nye udfordringer.
    God aften til dig.

    SvarSlet
  5. Rigtigt sødt kort og forsat go' scrappe lyst...

    SvarSlet
  6. Det er blevet et skønt kort

    SvarSlet
  7. Du har da klaret den opgave virkelig godt, selv om det måske heller ikke lige ville være mit første valg af farver at gå sammen, men dit kort blev da ret fedt alligevel. Smaddergodt.

    SvarSlet
  8. Super flot kort og skønne farver, den udfordring har du da klaret til top karakter

    SvarSlet
  9. Godt gået - et superflot kort med den særegne farvesammensætning.
    Fortsat god krea-aften.

    SvarSlet
  10. Det blev da et super lækkert kort, og den die du har brugt er så flot, jeg tror du har "rigtig mange" dies. knus morkaren.

    SvarSlet
  11. Virkelig lækkert kort. Held og lykke med udfordringen.

    SvarSlet
  12. Sødt kort - og det er da en præstation med den farvesammensætning :)
    ...og go' fornøjelse med hvad du nu falder over af udfordringer ;)

    SvarSlet
  13. Jeg havde heller aldrig valgt den farvesammensætning, men skønt resultat. Fine detaljer og som altid et flot kort... Fortsat god scrappelyst.

    Knus

    SvarSlet
  14. Lækkert kort og en skøn farvesammensætning.
    God tirsdag, knuss

    SvarSlet
  15. Det var godt nok en udfordrende farvesammensætnign!! Men det har du jo klaret helt fint :)

    Jeg elsker knapper og bruger dem rigtig meget, så den del af udfordringen ville jeg ikke ha' haft svært ved :D

    Knus :)

    SvarSlet
  16. Hvor er du sluppet godt fra den udfordring med knapper og anderledes sammensætning af farver, waw godt gået:)

    SvarSlet
  17. Beautifully done! The image is gorgeous and I love the framing. Thanks for joining us at The Shabby Tea Room this week!

    SvarSlet