søndag den 6. januar 2013

Farven Orange

*GISP* - den har jeg godtnok svært ved at bruge.
Hvad med Jer?
Men det er jo så en af de fede ting jeg helt havde glemt at der er ved udfordringer - du kommer til at gøre ting du ellers aldrig ville gøre, hvis du altså vil deltage.
Og det vil jeg *G*

Men først vil jeg prale lidt - weee.... jeg har VUNDET :) :) - bare se HER

Og så til det der med den Orange farve :)
Sketchy Colors  har en ny udfordring hvor man skal bruge farverne Orange og Burgundy og jeg har rent faktisk fået lavet et kort jeg endda synes er blevet ret sødt *G*

 Det lykkedes mig at finde nogle orange blade og en blomst - man har vel meget i sine gemmer.
Burgundy rosenknopper og fjer. Ringene er lavet med en Memorybox dies som jeg ved første øjekast bestemt ikke kunne lide - haha... - men som jeg fik masser af ideer med da jeg var kommet hjem uden, og så måtte afsted og hente alligevel. Kender I mon det?

Den søde pige er fra Digital Paper Shop
 Båndet til sløjfen er vist et levn fra julekassen. Blomsten er de nye skønne fra WO.
Jeg brugte gesso på kanterne for at dæmpe de skrigende farver lidt - og det hjalp ret meget. 
 Jeg render rundt og ligner en der har fået tæv - haha. Mit højre øje er hævet så det næsten er lukket. Jeg regner med det er et bygkorn. Nogen gode virksomme råd mod det??
Men hvis det ikke er væk i morgen skal jeg sgutte på arbejde. Man kan jo ikke vise sig offentligt med sådan et fjæs (og jo - det ER værre end det plejer *GG*)
Tusind Tusind Tak for Jeres søde kommentarer på mit LO - iiih hvor bliver man glad i låget af dem altså!
I er GULD!
Forsat god søndag.
Krammer.


14 kommentarer:

  1. Herligt kort i utraditionelle farver.
    Uha det lyder ikke rart med dit øje. Jeg har også prøvet det nogle gange, men har ikke noget godt råd, desværre.

    SvarSlet
  2. Tillykke med din gevinst.
    jeg kan nu godt lig orange,
    du har klaret det til GU.
    Jeg har også før haft bygkorn
    i øjet, der er vist kun tiden
    til hjælp.

    vi ses måske imorgen ;-)

    SvarSlet
  3. Hjertelig tillykke med gevinsten. Normalt kan jeg bare ikke fordrage orange, og jeg ville helt sikkert aldrig selv lave noget i den farve, tror faktisk slet ikke jeg har noget some helst overhovedet i orange, så det vil være en ret svær udfordring for mig u hvert fald, men jeg må da sige du har klaret det virkelig godst, hvis du har det bare halvt så slemt med den farve som jeg har LOL.
    Smukt arbejde, det er da helt sikkert.
    Med hensyn til bygkornet, så er der bare ikke noget at gøre ved dem. Jeg døjede virkelig tit med dem i mine yngre dage og søgte læge et par gange, og svaret var hver gang, du er nødt til bare at lade dem rase ud, og de forsvinder også af sig selv, men det kan altså godt tage nogle dage, og jeg er enig, de ser frygtelige ud, og så gør de bare for det meste virkelig nas, så jeg lider med dig.
    Ha en god uge forude med bedre øjn håber jeg.

    SvarSlet
  4. Først tillykke med gevinsten, orange er da en smuk farve (nå måske ikke til en bluse hvis man er rødhåret, undskyld Pips, jeg kunne ikke lade være)dit kort med den søde lille pige er super flot. knus morkaren.

    SvarSlet
  5. super flot kort og ja de farver er faktisk så flotte sammen men ville aldrig selv have valgt dem så godt med lidt udfordringer, ja nogen skal være heldig i lodtrækningen hi hi og så var det et super smukt kort, tillykke
    Du må have en god uge

    SvarSlet
  6. Til lykke med den fortjente gevinst. Kan godt lide dit kort, og nej jeg havde aldrig sat de farver sammen. Faktisk lavede jeg jo et kort den anden dag med en del orange. En farve jeg ellers aldrig har brudt mig om eller brugt til scrap.

    SvarSlet
  7. Sødt kort du har lavet, det ser rigtig godt ud!
    Tillykke med gevinsten, var nu helt velfortjent du vandt!
    Uf lyder ikke rart med det øje, håber det snart er ovre.
    Forsat god aften
    Knus

    SvarSlet
  8. Tillykke med gevinsten - super sødt vinderkort :)

    Dit orange kort er også bare sødt. Det er en svær farve, men du har gjort det rigtig godt.

    Held og lykke med udfordringen.

    Knus :)

    SvarSlet
  9. Tillykke med gevinsten.
    Super smuk kort du har lavet, orange tja det har jeg heller ikke prøvet, den du har lavet er godt nok smuk, de ringe WAUW de er vel nok flotte.
    Knus Bodil

    SvarSlet
  10. Tillykke med din gevinst. Kortet er rigtig fint. Orange er jeg heller ikke glad for at bruge...måske det skal forsøges. Pøj, pøj med øjet...tror man kan få noget at smøre det med.

    SvarSlet
  11. Stort tillykke med gevinsten, det er nu også velfortjent.
    Dit orange kort er da blevet rigtig flot - bruger også meget sjældent orange, og det er jo egentlig lidt dumt, for den er jo go' sammen med så mange andre farver, ikke?
    God bedring med øjet, håber det snart fortager sig.

    SvarSlet
  12. Stort tillykke... det var også et smukt kort du bidrog med. Og det orange kort her har du klaret til ug med dine Pipske detaljer.
    Ha en god mandag, håber øjet er bedre idag. Knuss

    SvarSlet
  13. Kjempeskjønt kort!! Du har vikelig klart å bruke fargene kjempefint!!
    Tusen takk for at du deltar på Sketchy Colors sin fargeutfordring denne uken også! Lykke til!

    Gratulerer som vinner av forrige utfordring ;)
    Klem, Jannhild

    SvarSlet
  14. Stor tillykke til dig, det var også fortjent, det var et super flot kort.
    Om jeg kender det med at komme hjem og så skal af sted igen, aaaaldrig, hi,hi, det sker helet tiden for mig.
    Stakkels dig, god bedring til dit øje.
    Super flot kort, den die har jeg også, men har aldrig brugt den, nu må jeg vist igang.
    Din sløjfe er FANTASTISK, det er du altså ( også ) super godt til, bare det var mig.

    SvarSlet