torsdag den 3. januar 2013

Et Vintage kort.

Vintage udfordring har en skitseudfordring - og dertil har jeg lavet dette kort.
Papiret er fra Paperloft.
her er skitsen man skal bruge
Jeg har igen igen brugt blomster fra WildOrchid.
 Hjørnet er en Memory Box dies.

 Det svungne label er lavet med en Marianne design dies.
 Det smukke fuglebur er en dies jeg lånte af Jutta fra scrapklubben en aften, jeg husker ikke hvorfra den er.
Bladene er lavet med en Marianne Design dies. Rhinstenswirvler fra Prima
Det søde Vintage motiv er fra Inkido. Og den smukke doily har jeg fået af Henriette! :) (og Annette)
 Uha hvor er det dejligt at være igang med kort igen - jeg tror jeg vil i Scraprummet igen i aften og lave et enkelt eller 2 kort.
Knus

16 kommentarer:

  1. Det er et super smukt kort. Lækre elementer, du har brugt.

    SvarSlet
  2. Wow du har da haft travlt, og sikke nogle smukke og romantiske kort. god aften til dig.
    Knus Sanne

    SvarSlet
  3. wawww den er rålækker, du er godt nok produktiv :)

    knuss

    SvarSlet
  4. Wow du har da godt nok travlt her idag, og sikke nogle fede kort du har fået lavet. Det her er da også bare helt uovertruffen. Fantastisk arbejde og super flot kort.

    SvarSlet
  5. Ih, hvor er det yndigt, Dorthe. Farverne er så smukke og så fint pyntet.

    1000 tak fordi du deltager hos Vintage Udfordring.

    Knus :)

    SvarSlet
  6. Meget smukt vintage kort, du er en dygtig og kreativ sjæl, og så er du også produktiv, jeg bliver helt stakåndet. knus morkaren.

    SvarSlet
  7. Nydelig kort!
    Lekre farger og pynt:)
    Takk for at du deltar på Vintage utfordringen.
    Klem, Heidi:)

    SvarSlet
  8. super smukt kort, fine detaljer
    knus pia

    SvarSlet
  9. igen et meget smukt kort du har lavet - held og lykke med udfordringen.

    SvarSlet
  10. Hvor er det et lækkert kort, og sikke et arbejde du har lagt i det. Flot med blondekanten og de støvede farver.

    SvarSlet
  11. Rigtig smukt kort men mange lækre detaljer...

    SvarSlet
  12. Flot og igen med en masse fine detaljer !

    SvarSlet
  13. Oj, vilket fantastiskt fint kort du har gjort! Som vanligt kanske jag ska säga...du har en härlig vintage stil.
    Roligt att du använde skissen hos Vintage udfordringen denna gången.
    Kram från GD Birgit

    SvarSlet
  14. Super lækkert vintagekort. Du kan bare det der!
    Godt nytår :)

    SvarSlet
  15. so beautiful what a great take on the sketch..so happy to see your work at vintage unfordring this week...
    lizzi

    SvarSlet