fredag den 25. januar 2013

Et LO fra Vesterhavet.

Tidligere på ugen faldt jeg over et monsterlækkert LO på Pinterest. Og jeg måtte bare lifte det.
Det fik mig til at tænke på dette billede fra Vesterhavet i sommer og selvfølgelig blev det så også det billede jeg måtte scrappe *G*
Lo´et jeg fandt kan I se HER
Og jeg fik lavet mit lift i klubben i aftes.
Jeg har brugt Riddersholm og Tim Holtz papirer.
 Blomster fra Prima og WildOrchid, konkylier og muslingeskaller fra Netto.
 Eye lets har jeg ikke brugt længe men nu er de fundet frem igen.
 Og selvfølgelig skulle der perler i muslingerne.
 Bogstaverne hedder vist pebbles de er blevet sværtet lidt.
 Flere blomster og skaller og et ur fra Primas junk yard findings.
De snoede ranker er købt hos Unik Scrap.
 Tim Holtz flaske, små ravklumper fra loppemarked *G* - fuglerede fra Prima og masser af blomster.
Jeg synes det papir fra Riddersholm var perfekt til "kighullet".

 Jeg må blive bedre til det med flere lag - for jeg kan rigtig godt lide det!
Jeg er alene hjemme i weekenden - og har ingen planer - bortset fra rengøring (bvaadrr) - så jeg skal garanteret bruge masser af tid i Scraprummet - jaaahh!! Glæder mig!
God weekend til dig!
Knus.

21 kommentarer:

  1. Lækkert LO med en masse fine detaljer. Der er rigtig gang i den på Pinterest, haha.
    Nu er der ikke å længe til den 9. tralalala

    Rigtig god weekend
    Knus

    SvarSlet
  2. Mega flot LO du fik lavet i aften, - fyldt med mange fine detaljer, og smukke blomster, - alt i alt, super smuk.
    God weekend
    Knus Bodil

    SvarSlet
  3. Det er super fint. Lækkert papir og farverne er endda endnu kønnere i virkeligheden. Masser af fine blomster og detaljer.

    God weekend, hilsen Susanne

    SvarSlet
  4. Mange flotte detaljer på denne LO`en.
    Kos deg med scrapping og husvask i helga :)

    SvarSlet
  5. Hvor er det bare fantastisk flot og gennemført, elsker alle dine små detaljer.

    SvarSlet
  6. Hvor er det flot, et rigtig fint LO, og jeg øver også "lag på lag" det er lidt uvant, men hvis man tænker på det hele tiden kommer det vel. knus morkaren.

    SvarSlet
  7. Super lækker LO, man bliver jo næste "suget" ud i Vesterhavet - flot flot :)
    Hav en rigtig god weekend.
    Knus fra
    Dorthe :)

    SvarSlet
  8. Meget lækker LO, det er super flot.
    Jeg har aldrig brugt Eye lets, men jeg syntes det ser rigtig flot ud, hvad klemmer du dem sammen med? Og så syntes jeg det er smart at man kan få dem i så mange farver, så jeg må nok overveje det som et nyt behov;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har købt den "tang" der hedder Crop á dile Big bite. Den kan både lave huller (i 2 størrelser) i metal, læder, karton m.m. og også inde midt på et 30 x 30 papir. Og så kan den altså også sætte eye lets og nitter og gromlets i.

      Slet
  9. Rigtig lækkert og supermange skønne detaljer!

    SvarSlet
  10. Øj hvor er det bare smukt Dorthe, virkelig lækkert med et utal af rigtig fede detaljer, og så er det jo også lige min ynglingsfarve, hvilket bestemt også er et stort plus he he he. Det har du virkelig sluppet godt fra WAUW.
    Ha en rigtig god week-end, med forhåbentligt mere scrap end rengøring LOL.

    SvarSlet
  11. super flot lo i dejlige farver
    Du må have en dejlig weekend

    SvarSlet
  12. Superflot LO med alle de mange skønne ting, også en skøn måde med billedet inde bag det øverste lag papir.
    Ja, Pinterest er godt nok et sted med uanede muligheder for inspiration.
    Kan du ha' en god weekend.

    SvarSlet
  13. Aih, hvor er det altså flot. Fedt med den kant om billedet.
    Og så dine snører - de er så fine.

    God weekend i fred og ro....

    SvarSlet
  14. Wowwww super flott LO Dorthe!!!
    Nydelig pyntet - I like! :)
    God weekend.

    ♥ klem, Inger

    SvarSlet
  15. Det er et super skønt layout.
    Rigtig god weekend til dig.

    SvarSlet
  16. Det er igen et super smukt layout med dine fine blomster... en lækker detalje med det flotte billed i hullet.
    God weekend, knuss

    SvarSlet
  17. Skønt layout - og detaljerne er som sædvanlig super fine :)
    Jeg skal bruge weekenden på at "hygge" mig med min influenza...øv øv ;)

    SvarSlet
  18. Wowww hvor det et super lækkert lo, så fede detaljer.
    knus Sanne

    SvarSlet
  19. Hvor er det utroligt smuk, flotte detaljer og skønne farver:)

    SvarSlet