lørdag den 12. januar 2013

Et kort til en nyfødt.

Hos Nordsalten hobbyklubb har de en udfordring der hedder Happy New og dertil har jeg lavet dette babykort.
Papiret er fra Maja Design.
 Det store banner er fra Digital Paper Shop, kronen har jeg købt via eBay.
 Blomsterne er fra Papercraftscandinavia og WildOrchid

 Motiv fra Digital Paper og sommerfugl fra KarenMarie klip
 Det frynsede bånd har jeg haft i evigheder - jeg har det også i blåt og jeg tror aldrig jeg har brugt af det før.
 Rub-ons fra Melissa Francess.

I dag skal jeg have lavet et par bestillingskort, og så nærmer årets første Fødselsdage sig i Kortgruppe 4 på SS, så der skal kreeres et par kort.
Jeg er i gang med en større oprydning i scraprummet igen igen *G*.
Så de ting der lige nu er på min salgsblog er til ½ pris - og så kommer der nyt på efter d. 20. januar.
Rigtig god weekend.
Knus.

18 kommentarer:

  1. Super sødt baby kort.
    God weekend.

    SvarSlet
  2. Sødt babykort du har lavet.
    Rigtig god fornøjelse med oprydningen og rigtig god weekend.
    Knus

    SvarSlet
  3. Hvor er det bare sødt. Jeg er selv næsten færdig med et pink babykort selv, men det er nu meget anderledes fra dit, men det er jo nemlig det fede ved at se andres, at man lærer så mange nye måder at gøre tingene på, og du er da bare gæv til at komme med ny inspiratin her på siden.
    Ha en rigtig god week-end med alle de kort du har at sku ha lavet her.

    SvarSlet
  4. Super flot kort. God week-end.

    SvarSlet
  5. Et super sødt babykort... dejlige farver.
    God weekend til dig, knuss

    SvarSlet
  6. Et YNDIGT babykort og hvor er det en lækker måde du præsenterer dine fotos på bloggen på. Hmmm - det har jeg nok ikke tid til med alle de fotos bl.a. hos OSH - men FLOT ser det ud. =0) God weekend.

    SvarSlet
  7. Åee, hvor er det sødt Pips, du er så kreativ og energisk så jeg bliver helt forpustede. knus morkaren.

    SvarSlet
  8. nåååå hvor er det bare sødt♥

    knusss

    SvarSlet
  9. wow for et yndigt kort
    God weekend til dig

    SvarSlet
  10. Super sødt!! og med så lækkert pynt!

    Knus :)

    SvarSlet
  11. Sikke et sødt babykort du har lavet. Godt du fik gang i de bånd, for de er rigtig søde og anderledes.

    SvarSlet
  12. Hvor er det et sødt kort! :)
    Jamen når du nu er så vild med at rydde op, så må man jo hellere holde øje med salgsbloggen sårn omkring d. 20.... ;D

    SvarSlet
  13. Rigtig sødt babykort.
    God weekend.

    SvarSlet
  14. Super sød baby kort du har lavet, fine detaljer, dejlig med alle de blomster
    Forsat god weekend

    SvarSlet
  15. Rigtig fint babykort med skønt babymotiv. Er vild med farverne. Fortsat god weekend.

    SvarSlet
  16. Nydelig babykort!
    Lekre detaljer:)
    Klem, Heidi:)

    SvarSlet
  17. Meget sødt kort og skønt billede du har brugt, det kan man da kun blive glad for det kort.
    Skal du til Middelfart i Marts?

    SvarSlet