lørdag den 26. januar 2013

Et hurtigt konfirmationskort.

 Jeg ville egentlig gerne Scrappe i dag - men jeg synes sgu inspirationen er lidt langt væk *G*
Jeg har dog fået lavet dette enkle konfirmationskort.
Motivet har jeg fået af Bodil, hun har det fra JanetK´s free digis blog.
Og så har jeg fået gang i mine meget meget gamle EK hæfteklammer. De har lagt i skuffen ihvertfald i 2 om ikke 3 eller 4 år - og jeg har ALDRIG brugt af dem *G*. De første jeg brugte var på LO´et med min nevø for nylig. Og de er faktisk ret fede til Herrekort/LO.
Et par stjerner lavet med spellbinders - og tandhjul jeg har fået af Vivi i en swap engang.
 Tekststemplet er et af dem jeg fik lavet i Malaysia for et par år siden, og så har jeg leget med embossingfolder og Tim Holtz papiret til at slibe på. Det var der nemlig gang i i klubben torsdag - og så bliver man dejligt inspireret. Lige den farve jeg valgte her hjalp det nu ikke meget at slibe - haha... men så fik det bare en ordentlig gang sværte istedet.
Egentlig er det vel også ved at være tid at få gang i Konfirmationskortene - og nu er jeg da startet.
Forsat god weekend.
Knus.

22 kommentarer:

  1. Vild med dit kort, specielt embossingfolderen er lækker... Jeg blev også vildt inspireret i torsdags. Skønt...

    SvarSlet
  2. Rigtigt lækkert kort... kender godt det med at ha' noget liggene i meget lang tid... hi hi

    SvarSlet
  3. Lækkert konfirmationskort.
    Forsat god weekend

    SvarSlet
  4. Såden en folder har jeg... tak for ispirationen! Et rigitg sej konfirmandkort.

    SvarSlet
  5. super fedt kort , ja når jeg ser dine clips kommer jeg i tanke om at sådan nogen har jeg også og både en kort og en lang hæftemaskine der kan nå langt ind på layout , havde total glemt dem kan være jeg skal finde dem frem fra gemmerne
    Tak for inspiration og god weekend

    SvarSlet
  6. Et rigtig fedt kort, som jeg er helt overbevist om, at enhver dreng vil elske. Det ser bare hammergodt ud og har nogle ret seje detaljer også.
    Há en rigtig god søndag forude, og forhåbentlig har du lidt mere lyst til at skrappe der så.

    SvarSlet
  7. Fantastisk flot kort du har lavet. Fortsat god weekend.

    SvarSlet
  8. Ja sådan nogle "hæfteklamper" har jeg ikke (mærkelig nok) og dit kort er super sejt, det er sku ikke til at se inspirationen var lidt langt væk den dag. knus morkaren.

    SvarSlet
  9. Rigtig flot kort, det ser super godt ud med den embossingfolder du har brugt.
    Du har virkelig sans for detaljen.
    Tak for dine søde kommentar på min blog og tak for dine svar, på din blog.
    God weekend

    SvarSlet
  10. Dit kort er da bare coooool :o)

    SvarSlet
  11. Fedt kort - og de hæfteklammer er da så flotte. Sådan nogen har jeg aldrig mødt før.
    Vi ses en dag.....helt sikkert.
    Knus.

    SvarSlet
  12. Sejt konfirmations kort.
    God weekend.

    SvarSlet
  13. Lækkert konfi-kort - de hæfteklammer er godt nok seje, så det er ikke for tidligt, du fik gang i dem.
    Fortsat god weekend.

    SvarSlet
  14. wow hvor er det bare fedt :)
    Ja det jo snart tid at folk bliver inviteret til konfirmationer rundt omkring i landet.. ;)

    SvarSlet
  15. Super sejt kort... din baggrund er så lækker og passer jo perfekt til dine detaljer.
    God søndag, knus

    SvarSlet
  16. Super sejt konfirmations kort, den baggrund kan jeg godt li, må man låne den på torsdag?
    God søndag

    SvarSlet
    Svar
    1. Det må du da :) Skal du låne andre?

      Slet
  17. Et fedt kort du har lavet, den kan ikke være så langt væk inspirationen når du kan lavet dette. De forrige indlæg er som altid og et fantastisk syn. Jeg er jo lidt bagefter med at kigge det hele igennem efter min hjemkomst. Men tak for god læsning.

    SvarSlet
  18. Skønt drenge kort, tak for inspiration.....
    Ja det er nok ved at være tid til at lavet en konfirmationskort ind i mellem.
    Jeg er ved at lave invitationer til konfirmation:)

    Knus

    SvarSlet
  19. Det ser bare rigtig godt ud Pips, og de hæfte dimser er altså geniale at bruge her!

    SvarSlet