torsdag den 10. januar 2013

Et fuglemotiv..

jeg fandt i gemmerne blev grundlaget til kortet her.
Det bliver mit bidrag til udfordringen hos Wild Orchid Challenge der har en udfordring der hedder "Anything goes"
Jeg har iøvrigt lige fået en pakke med lækre ting fra WildOrchid ind af døren :) man blev jo fristet da de havde udsalg.

 Jeg har brugt papir fra Polen, hjørnerne er lavet med Memory box dies, banneret med Tim Holtz dies. Og jeg tror motivet er fra Glitz - men er godtnok ikke sikker...? Metalhjørnerne er fra Wild Orchid.
 Tekststemplet er et blandt mange jeg fik lavet i Malaysia for nogle år siden. Roser selvfølgelig fra Wild Orchid.
 Flere smukke blomster fra WO.
 Det er faktisk 2 af mine yndlingsfarver jeg har brugt til kortet her, men også 2 farver jeg sjældent bruger. 


Nu skal jeg have pakket til Scrap i klubben i aften. Tror det skal være et LO jeg vil hygge mig med.
Nåååh ja - og så er det jo weekend her - heheeee.
Forsat god torsdag.
Knus.

16 kommentarer:

  1. Super lækkert kort.
    God fornøjelse i aften.

    SvarSlet
  2. Skønt, skønt kort du har lavet.

    SvarSlet
  3. Smukt kort - du er da gået helt i selvsving med alle de udfordringer, men held og lykke med det ;)
    Og god lang weekend.

    SvarSlet
  4. Super flot kort. Er vild med den die du har i hjørnerne.

    SvarSlet
  5. Super smukt kort, det bliver jeg vist nød til at lifle.
    Skønne farver, jeg er især vild med den grønne farve blomsterne har og så sammen med den rosa farve, mums.
    Jeg har også bestilt fra WO, men har endnu ikke modtaget den, jeg syntes ikke det plejer at tage så lang tid, men den kommer vel :-)

    SvarSlet
  6. Lækkert lækkert kort, fede detaljer.
    Knus Sanne

    SvarSlet
  7. Hvor er det smukt! Farverne er så flotte og motivet også.

    Knus :)

    SvarSlet
  8. Hvor er det smukt, det er så fint afstemt i farverne. knus morkaren.

    SvarSlet
  9. Hold nu fast, hvor er det flot!!!!

    SvarSlet
  10. Et virkelig flot kort. Det må da vist være det de mener med en fuglekonge mon ikke? he he he. Smukt arbejde.

    SvarSlet
  11. Flot flot kort med en rigtig lækker farvesammensætning. Er vild med den fine fugl....

    SvarSlet
  12. Uha der er ikke noget bedre end en levering fra WOC. Dit kort er som altid super flot

    SvarSlet
  13. Endnu et smuk kort fra din hånd, mange fine og flotte detaljer, smuk sammensætning
    God weekend

    SvarSlet