mandag den 7. januar 2013

Endnu et kort.

Dagens andet indlæg :) - men altså.... jeg er lige inde i en stime *G*

Dette kort har jeg lavet til udfordringen hos Divas by Design

 Anything goes!
Jeg har brugt et stykke tapet, jeg engang fik af søde Jytte, som baggrund til kortet. Og så kom resten egentlig helt af sig selv. 
Et af mine mini tekststempler fra Scrapper som jeg er superglad for, og lidt roser fra WO.
 Memory box blomsterkrans, "ramme" fra Marianne Design og kamé fra eBay, den lille blomst øverst klippede jeg også ud af tapetet.
 Og så et par strimler organzabånd.
Jeg har stadig en hel stribe udfordringer listet som jeg gerne vil deltage i - men jeg når nu nok ikke dem alle. Men de har da om ikke andet fået mig godt i gang igen.
Jeg vender frygteligt tilbage.
Knus.

21 kommentarer:

  1. Hold da op, hvor du er flittig. Og sikke et smukt kort.

    SvarSlet
  2. Ved du hvad RØDE, du er altså noget af det dygtigste jeg nogensinde er rendt på, og du har en energi der er total misundelsesværdig, glæder mig til vi ses torsdag aften, savner scrapklubben.Håber det snart bliver bedre med dit øje. De allerbedste hilsner fra BRUNKAGEN..<3 <3 <3 <3 <3

    SvarSlet
  3. Super smukt kort.
    Sikke flittig du er. :-)

    SvarSlet
  4. Hej Søde Dorthe

    Det går jo fin, kan rigtig godt lid dit sidste kort, særlig den blomster kran, sådan en må jeg har.
    knus Laila

    SvarSlet
  5. Super sødt og lækkert kort!

    SvarSlet
  6. WOUW du er da vist godt nok on the roll her, med alle de super flotte kreationer. Det her kort er da bare helt fantastisk også. Smadderflot arbejde igen igen.

    SvarSlet
  7. Thanks a tonne for playing with us at Divas by design this wk! hugs Rebekah xx

    SvarSlet
  8. Hvor er du bare "god" det kort er utroligt smukt, det hele passer så fint i farver og fremhæver de søde svaner. knus morkaren.

    SvarSlet
  9. Wow du tryller frem de lekreste kort!
    Så nydelig:)
    Liker kortet i innlegget før her også. Så dyktig du er:)
    Klem, Heidi:)

    SvarSlet
  10. Smukt kort, du er godt nok produktiv.
    Jeg får hel blod på tanden med en udfordring, men jeg har aldrig prøvet det før, jeg ved ikke hvor jeg skal finde dem og hvordan man deltager.
    Du har en utrolig evne til at komme en masse fine ting på dine kort og det ser aldrig rodet ud, det hele passer sammen og hver enkelt ting er perfekt til dit kort.

    SvarSlet
  11. Hvor er det fantastisk flot. Man taber helt pusten så flittig du er.

    SvarSlet
  12. Hold da helt fast du får da lavet en rigtig masse pragtfulde kort... og dette er da bare for skønt.. helt vildt flot...

    SvarSlet
  13. Tju hej hvor det går, du får godt nok lavet meget for tiden.
    Super smuk kort du har lavet, fine detaljer, fed sammensætning

    SvarSlet
  14. Utroligt smukt kort med fine detaljer, God ide med tapetet ;O)

    SvarSlet
  15. Superfint og elegant kort.
    God aften til dig.

    SvarSlet
  16. Wauw!!! Hvor ER det FLOT!!! Dejligt at gense tapetet - og hvor er det bare PERFEKT til kortet!!

    Jeg okser også derud af med udfordringer for tiden .. og har også et par stykker mere, der skal prøves .. men nu må vi se om energien og tiden holder :) Ellers er det gode ved udfordringer jo - at der altid kommer nye :)

    Knus :)

    SvarSlet
  17. SÅ fint et kort igen, igen. Du er helt vildt produktiv i denne tid. haha. Man kan jo overhovedet ikke følge med i at se det hele....
    God dag til dig.

    SvarSlet
  18. Ja, det er skønt med udfordringer... et smukt kort du igen har lavet.
    og så fin en blogheader du har fået.

    Ha en god tirsdag, knuss

    SvarSlet
  19. Sikke et smukt kort fru Pips, du kan da bare det der! :)

    SvarSlet
  20. Super dejligt kort med skønne farver i total harmoni... Dejligt at være så produktiv. Det er altid spændende at se, hvad du nu har lavet... Knus

    SvarSlet