onsdag den 16. januar 2013

Endnu et Fødselsdagskort.

Dette er også en bestilling - jeg fik lov at lave det præcis som jeg ville - der skulle bare navn og alder på - og så kunne jeg jo lige lave det efter kravene til en udfordring.
Hos Papirpilenes Verden vil de gerne se farverne Grå, Brun og Lilla sammen med enten hvid eller creme.
Så jeg lavede dette kort (og bestilleren var godt tilfreds :) )
Blomster fra WildOrchid, de har fået en omgang af noget der ikke hedder stickles, men er ligesådan,  man får bare en kæmpe flaske for 30 kr. *G* - Det hedder noget med Glitz...? :)
Blade lavet med Nellie Snellen punchsæt - og perler fra eBay (de er lavet som hjørner) 

Motivet har jeg fra en af freebie siderne med Vintagemotiver - husker desværre ikke hvilken. Det er skåret med mine nye spellbinders, det samme er rammen. Fantastisk flot die!!!
 Sløjfe lavet med mit favoritbånd fra Hobbygården
 Og så har jeg brugt Marianne dies også.og gråt bånd fra PicturingTheWorld..
I går var jeg sikker på jeg var ved at blive syg. Næsen løb hele dagen og jeg nøs og nøs.
Men jeg har overhovedet ikke "snottet" i nat - så jeg tror sørme jeg slap alligevel - jubiii... :)
---
I morgen skal jeg på kursus i Quilling - det glæder jeg mig til at lære lidt om! 
Kan du lave Quilling? :)
God onsdag.
Knus.

19 kommentarer:

  1. Hvor er det et fint kort med et virkeligt sødt motiv. Skønne farver og mange detaljer som altid... Super fint.

    SvarSlet
  2. Super fint kort.
    Dejligt, at lære noget nyt. God fornøjelse.

    SvarSlet
  3. Skønt kort med lækre detaljer.

    SvarSlet
  4. Skønt kort i vintage stillen.

    SvarSlet
  5. Rigtig flot kort med masser af skønne detaljer også. Igen et smadderfedt kort Dorthe, og de farver er da heller ike helt dumme, selv om jeg aldrig ville ha valgt dem selv tror jeg, men det ser faktisk rigtig godt ud.

    SvarSlet
  6. Skøn kort du igen har lavet, smuk farve - fin sammensætning, jeg er lidt vild med det hvide bånd, tror også jeg skal há det købt

    SvarSlet
  7. Så vender man lige ryggen til et par dage, og så bugner din blog med indlæg....med ene smukke kreationer. Dit fødselsdagskort er også bare så fint.

    Vær du glad for tilsyneladende at være sluppet for det her sygdom......det er ikke for tøsedrenge, kan jeg fortælle dig. Vi er helt maste efter 3 uger på den måde.

    God dag.

    SvarSlet
  8. Ja jeg ligger også underdrejet af influenza, det er ikke at spøge med, træthed, hoste og snot døgnet rundt, jeg håber du undgår det. knus morkaren.

    SvarSlet
  9. Jeg kunne da heller ikke forstå, at du helt havde opgivet udfordringerne til fordel for et bestillingskort, som i øvrigt er superflot, men det havde du jo så heller ikke ;)
    Ej, hvor jeg glæder mig til at se dine kort med Quilling, for det er bare så FLOT, det jeg har set på Pinterest.
    Kan du ha' en god dag.

    SvarSlet
  10. Rigtig fint kort, altid dejligt at lære noget nyt : )
    Rigtig god dag

    SvarSlet
  11. Et rigtigt sødt kort og farvekombinationen har du klaret til uG :0) Ja jeg har også Quillet og synes det er en spændende teknik - rigtig god fornøjelse med det !
    Knus Hjørdis :0)

    SvarSlet
  12. Så smukt så smukt... lækker blomster cluster.
    God dag, knus

    SvarSlet
  13. super lækkert og flotte farver

    SvarSlet
  14. Hvor er det altså flot ! Jeg kan godt forstå at du er glad for den nye spellbinder...

    SvarSlet
  15. Super smukt og skønne farver.
    Jeg kan godt forstå at vedkommende blev tilfreds:-)
    Den die er da super flot og passer jo til rigtig mange ting, jeg har da vist lige fået et nyt behov, igen;-)

    SvarSlet
  16. Smukt kort. Held og lykke med dit kursus

    SvarSlet
  17. Nydelig kort!!! En fantastisk vakker Spellbinders ramme du har fått tak i også! Tusen takk for nydelig bidrag til Papirpikenes Verden!! Lykke til!

    Klem, Hege

    SvarSlet