fredag den 11. januar 2013

Endnu et Bryllups LO

 I 2012 blev  2 af mine niecer gift, det har selvfølgelig givet lidt billeder til LO - og da jeg er vild med at lave Bryllups LO passer det mig jo strålende *G*
Dette LO har jeg lavet til Januar udfordringen hos LillBlomman Skissar
Papirerne jeg har brugt er fra Polske UHK Gallery.

Her er skitsen der skal bruges:
 Fugleburet er selvfølgelig Dusty Attic, sommerfuglen er håndlavet og købt hos Kays Kreative Korner på Etsy.

 Lynlåsen er fra Junkyard findings serien fra Prima, blonden bag revnen er også Prima.
 Jeg lavede et par små hjerter og skrev navnene på Brudeparret - de kom i Tim Holtz nåle og blev stukket i blomster clusteren.
 Den lille flaske er også fra Tim Holtz, har dog heldigvis fundet dem billigere i Netto nu (haha) - og det er ravklumper jeg har puttet i. Knappen er også fra Tim Holtz.
 Nåå ja - og hvorfor ikke forsætte med Tim ting *G* - Denne FEDE metal ramme er også TH. Tallene er klippet af et stykke Pion papir.
Mere Dusty Attic - og så har jeg brugt Martha Stewart punch rundt i kanten - og mine evige halvperler :)
 Blomsterne er dels fra lysmanchetter fundet i genbrug - og dels håndlavede købt på brugtbordet til Convention.
 Og det var så hvad jeg fik lavet i Scrapklubben i aftes - d.v.s. jeg blev ikke færdig deromme.
 Tusind tak for jeres besøg her hos mig - og ekstra tak til Jer der efterlader en kommentar.
Rigtig God Weekend allesammen.
Knus.

21 kommentarer:

  1. Hold k... hvor er det en lækkert LO med en masse fede detaljer. Du får det til at ligne et par millioner!
    Rigtig god weekend
    Knus

    SvarSlet
  2. Super flot layout og sikke mange lækre detaljer!
    Rigtig god weekend!

    SvarSlet
  3. Rigtig lækkert LO... Go' weekend..

    SvarSlet
  4. Fantastisk smukt og gennemført LO

    SvarSlet
  5. Hvor er det flot, og sikke mange detaljer...Jeg er vild med din punchede kant, den ligner en blonde ;-)

    SvarSlet
  6. Hvor er det bare flot, og med så mange lækre små detaljer også. Virkelig smukts arbejde igen.
    Há en rigtig god week-end, og håber du får tid til en masse sjov her også.

    SvarSlet
  7. Rigtig skønt layout.
    God weekend.

    SvarSlet
  8. lækkert lo.. fede detaljer...

    god weekend

    SvarSlet
  9. Og endnu et fantastisk lækkert en af slagsen... fyldt med de herligste Pips detaljer ;-))

    God weekend, knuss

    SvarSlet
  10. Super lækker LO og meget skønne ting du har brugt.

    SvarSlet
  11. Jamen, jamen ved snart ikke mere hvad jeg skal skrive til dig.
    Super smuk LO mange fine og fede detaljer, du er en sand mester til at lave LOér må jeg sige
    Knus Bodil

    SvarSlet
  12. Rigtig flot LO Pips!! Dejlige detaljer og fantastisk smuk sommerfugl på fugleburet ;-) God weekend!

    SvarSlet
  13. Ja, jeg gir Bodil ret, hvad skal man skrive, det er så eventyrligt smukt, jo jeg ved godt hvad jeg har lyst til at skrive: lad de kort være, og lav kun LOer knus morkaren.

    SvarSlet
  14. Dejligt Lo med så mange detaijler : )

    SvarSlet
  15. Super lækkert layout!
    Du må have en dejlig weekend.

    SvarSlet
  16. Dejligt og som altid gennemført LO med mange smukke krummelurer. God weekend

    SvarSlet
  17. Igen et fantastisk flot LO - det er så gennemført og fyldt med små finurligheder.
    Også god weekend til dig.

    SvarSlet
  18. Skønt bryllups layout....
    Ha' en rigtig go' dag..

    SvarSlet
  19. Det är så roligt när scrappare från grannländerna hittar in till mig! Välkommen! Jättefin layout och många genomarbetade detaljer! Tack för att du ville vara med! Kramar!

    SvarSlet
  20. UUUUUUtroligt smukt layout med fantastiske detaljer ;O)

    SvarSlet