onsdag den 2. januar 2013

Endnu en udfordring.

Hos Papirdokkene vil de se noget piget eller med en pige - og til den udfordring har jeg lavet dette kort.
Papiret er fra restekassen (som godtnok trænger til at blive tømt snart *G*)
 Stemplet er fra North stamps, pigen er fra Digital Paper Shop, blomsten er fra Prima.
 Fuglen er en af mine +3 ting :)
 nåle fra netto, det smukke hjørne har jeg købt hos Riddersholm design, perlerne er endnu et +3 *G* - det samme er englehåret i guld som jeg købte i Bilka for nylig.
 Og så bruger jeg vist temmelig mange fjer lige pt - og også på dette kort

Nu slipper I for flere kort fra mig - i dag ;)
God aften
Knus.

15 kommentarer:

  1. Det er så flot og fint med fjer, igen er de tre ting en skøn del af kortet.
    jeg kommer også lige fra scrap bordet, jeg har lavet et vinter kort, men jeg syntes faktisk det minder for meget om jul og ikke mere jul til mig lige nu ;-)
    God aften

    SvarSlet
  2. Hvor er det super sødt!! Farver og pynt er virkelig yndigt.

    Knus :)

    SvarSlet
  3. det er blevet rigtig godt - sjov ide med +3 ting kan være man skal prøve det på et tidspunkt

    SvarSlet
  4. Skønt kort - og så gør det jo bestemt ikke noget at der bliver kigget lidt i restekassen. Den har det med at vokse alligevel *G*
    Den dér med 3-ting når man synes projektet er færdigt, den har jeg vist altid praktiseret...der er altid plads til en dims eller nowed extra ;)

    SvarSlet
  5. det er jo bare total rålækkrt Dorthe,som altid♥

    knusss

    SvarSlet
  6. Meget smukt, og så bliver det vist ikke mere "pigedet" papir blonde og pipfugl passer jo perfekt sammen i farven, knus morkaren.

    SvarSlet
  7. Wow, dette var skikkelig nyyydelig :)
    Klemmmmmm

    SvarSlet
  8. śliczna praca, nie mogę się napatrzeć!
    Najlepszego w Nowym Roku

    SvarSlet
  9. Hvor er det bare sødt og ja mor Karen har ret, det er da vist så piget, som det kan blive ha ha, men bare såå cute.

    SvarSlet
  10. Meget flot kort... der skal nok komme lidt forklaring ang min måne/nat kort... ;)

    SvarSlet
  11. Virkelig smukt kort. Jeg er vild med den lille fugl!

    SvarSlet
  12. Tusen takk for nydelig bidrag, og takk for at du scrapper med oss Papirdokker♥

    Smil fra Anne:)

    SvarSlet