onsdag den 30. januar 2013

En skitseudfordring.

Hos Sketchy Colors er der i denne uge en skitseudfordring. Og når jeg alligevel ikke kan lave andet kan jeg da lave udfordringer *G*
Så nu har jeg lige lavet dette kort.

 Papiret er fra en Tim Holtz paperstack - og noget blåt karton.
Skitsen ser sådan her ud:
 
Motivet er fundet på Pinterest.
 Blomster og osteklud fra WildOrchid og uret er købt på eBay.
 Lidt flere blomster :)  man er vel storforbruger *G*
 Og så fik jeg sørme lavet et bidrag til endnu en udfordring :)
God dag videre....
Knus.

16 kommentarer:

  1. Hvor er det fint - og så i de blå nuancer :)
    Ja udfordringer får du da stadig lavet en del af - og det er jo heller ikke det værste ;)
    Tror da snart jeg skal se om ikke WOC sku' sende en lille pakke til mig ;)

    SvarSlet
  2. Hold op hvor er det flot. Lækre farver og så i den opsætning. Skønt.
    Ses snart...

    SvarSlet
  3. Det går godt nok hurtig med kortene hos dig i denne tid.
    Super smuk kort, flot farvesammensætning, + smukke blomster.
    Ses i morgen
    Knus Bodil

    SvarSlet
  4. Hvor er det dog et fint kort. Elsker farverne og sammensætningen. Håber du vinder med den....

    Hilsen
    Susanne

    SvarSlet
  5. Sødt kort du har lavet.
    Knus

    SvarSlet
  6. Sååå smukt et kort her igen, men nu er det jo også blå, hvilket gør det endnu smukkere he he he. Det er da godt, der er noghet sjovt her, som du kan lave, mens du sidder til pynt der.

    SvarSlet
  7. Hold op den er godt nok skøn, god bedring med foden :)

    SvarSlet
  8. Igen et superflot kort - du ligefrem spytter dem ud af ærmet ;) Men selvfølgelig, når du nu ikke kan andet, så er det jo godt der findes en enkelt udfordring eller to...
    Rigtig god bedring med foden.

    SvarSlet
  9. Super flot kort igen igen igen, og sikke lækre farver :)

    SvarSlet
  10. Kjempesøtt kort!
    Tusen takk for at du deltar i utfordringen til Sketchy Colors!
    Lykke til!

    Klem fra Mette

    SvarSlet
  11. Hvor er det fantastisk flot. Held og lykke med udfordringen.

    SvarSlet
  12. Waw, det er super FLOT, jeg er hel vild med at du har lavet hvid baggrund, det giver en skøn effekt.
    Det må jeg vist prøve:-)

    SvarSlet
  13. Jeg bliver lige nød til at spørge dig, nogen gange når jeg laver en kommentar på din blog, kommer der en tekst hvor der står, din kommentar vil kunne ses efter godkendelse, har du så fået min kommentar når der står sådan, det er fint at den skal godkendes først, jeg vil bare være sikker på at du kan se hvad jeg skriver til dig, den skulle jo helst ikke gå tabt:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har valgt at skulle godkende kommentarer på alle de indlæg der er over 2 dage gamle - fordi at kommentarerne ellers kan smutte for mig - så jeg ikke ser dem. Så ja - jeg ser dine kommentarer - og jeg er glad for hver og en ;)

      Slet