søndag den 20. januar 2013

En kalender mere.

I går fik jeg også lavet denne kalender til Scrap i Esbjerg.
Den bliver mit bidrag til udfordringen hos Panduro Hobbys udfordring Alt er tilladt.
Baggrunden er et stykke denimstof fra en gammel nederdel :) - det fik lidt gesso, sværte og mist.

Blomsterne er en blanding af Prima, WildOrchid, Petaloo og nogle af de første jeg har købt som jeg ikke aner hvor er fra.
  
Det er igen et kalenderark fra Papir Design jeg har brugt - jeg har skåret månederne ud enkeltvis og monteret et stykke velcro bagpå - og så er de bare lagt løst i en kuvert.
Stemplet på kuverten lånte jeg mig til hos Fru Ravn :) - Det var sørme godt du lige erhvervede dig nogle nye stempler jeg kunne misbruge *G* Tak for lån!

Den aktuelle måned er sat udenpå kuverten med velcro.
Bag den titter et Tim Holtz nøglehul frem, noget lækkert lyseblåt blonde og en gammel hæklet flakon fra genbrug.
 En stor sløjfe og endnu et par blomster.

 Så nu har jeg skam en kalender til mit Scraprum. 
Jeg regner med at jeg i morgen begynder at lægge en masse på min Salgsblog, der er en del stempler, et par dies, en punch eller 2 og en del dims m.m.
God søndag til jer allesammen.
Knus.

20 kommentarer:

  1. Rigtig fed kalender her og sikke lækre farver, du har brugt også. Du er da bare slet ikke til at styre her for øjeblikket, og så mange rigtig flotte kreationer, du har fået lavet. Smadder flot arbejde igen.
    Ha en rigtig god søndag, jeg er på vej til min datters fødselsdag her til formiddag, så det skal nok blive hyggeligt også.

    SvarSlet
  2. Den er bare skøn - og godt der lige var stempler du ku' misbruge *G*
    Ha' en dejlig søndag :)

    SvarSlet
  3. Uhhh du må da ikke bare sådan slutte af med at friste med at købe nye ting ;)

    Men altså hvor er det en smuk kalender du har lavet... Er helt vild med den blomst hvor du har kommet lidt blonde på og en brad i midten ;)

    SvarSlet
  4. ihhh hvor er den dog fin
    knussss

    SvarSlet
  5. Den er bare super flot SØDE Dorthe! :)
    Tak for hyggeligt og sjovt selskab i går. :)

    SvarSlet
  6. Så flott kalender. Tøft med denimstoff som bakgrunn.

    SvarSlet
  7. Flot kalender med skønne detaljer.
    God søndag.

    SvarSlet
  8. Ja, det er nu dejligt at kunne følge med i dagene i scraprummet - der kunne måske godt forsvinde en dag eller to derinde.
    Det er en superflot kalender du har lavet i en skøn blå farve.
    Kan du ha' en god søndag.

    SvarSlet
  9. Hvor er den bare fin. Er vild med du har brugt denim.... Skønne farver. Lækre detaljer.

    SvarSlet
  10. Super flot. Fortsat god søndag.

    SvarSlet
  11. Tak for en god dag i går, sjov som altid når man er sammen med dig SØDE Dorthe :o))
    Super flot kalender du fik lavet, skønne blomster.
    God søndag
    Knus

    SvarSlet
  12. Super skøn kalender du har lavet.

    SvarSlet
  13. For en vakker kalender, så lekre blomster og nydelig med blått. :)

    Klem, Anne.

    SvarSlet
  14. Genbrug, det var en sjov ide, den kan jeg godt lig.
    @-8-- en rose til dig ;-)

    SvarSlet
  15. Nydelig!
    Lekre detaljer:)
    Klem, Heidi:)

    SvarSlet
  16. Flot projekt du har lavet - og så med gammelt tøj...Herligt.
    Tak for advarslen om nye behov i morgen fra din salgsblog....

    SvarSlet
  17. Super lækker kalender... så god en ide at putte månederne i en kuvert.
    God mandag, knuss

    SvarSlet
  18. woww hvor er den bare smuk..
    Du simpelthen så dygtig..

    SvarSlet
  19. Den er super smuk og meget anvendelig, rigtig god ide.

    SvarSlet