mandag den 14. januar 2013

Drengefødselsdag.

Jeg fik en bestilling på et Fødselsdagskort til en dreng der bliver 7 og er  glad for Lego.
Til drenge på 7 år er det nok ingen god ide med alt for mange blomster *G* - så den slags kort er svære synes jeg ...
Jeg brugte ugens skitse hos Sketchy Colors til kortet.
Skitsen ser sådan ud.
 En enkelt blomst skulle der altså på - haha.
 Og Legomænd selvfølgelig.
 og så skulle der navn på - så det kom der.
Kortet skal afleveres i morgen sammen med endnu et bestillingskort som I kan se en anden dag.
---
Jeg har nu, takket være Jette/Thanni fået svarfunktionen ved mine kommentarer, så for eftertiden når I stiller spørgsmål til forskelligt, vil jeg svare Jer der .... ja hvis jeg altså KAN svare *G*
Tak for hjælpen Jette!!!

Knus.

14 kommentarer:

  1. Det må jeg nok sige, et skøn drengekort, fede detaljer, sjov med de to LEGO mænd,
    jeg tror Carl bliver glad ved dette kort.
    Knus Bodil

    SvarSlet
  2. Det var da det fedeste drengekort! - og nej det går nok ikke så godt med alt for mange WOC blomster til sårn en størrelse *G*
    Er glad for at jeg kunne hjælpe - OG at det virker ;)

    SvarSlet
  3. Super sejt drengekort. Flotte detaljer.

    SvarSlet
  4. fedt kort er legofiguerne fundet/fra nettet?

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja dem har jeg googlet mig til :)

      Slet
  5. Det kan godt være du synes det er svært Pips, men hold da op det ser godt ud!! Det er du virkelig sluppet godt fra ;-) Kunne du måske også lære mig, hvordan jeg får svar funktion på min blog....det savner jeg nemlig også ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Der er en tråd på Scrapsisters under teknik og blogs. Det var der Jette beskrev hvordan man gør

      Slet
  6. Hold k... et sejt fødselsdagskort. Du gav mig lige en ide der, må vist lige på google og se om jeg kan finde det helt rigtige!
    Knus

    SvarSlet
  7. Det er du så sandelig da kommet rigtig godt fra, det er virkelig sødt, og jeg er sikker på at Carl vil elske det til skyerne, så sig ikke, at du ikke kan lave drengekort, for det her er da helt perfekt.
    Ha en rigtig god dag.

    SvarSlet
  8. Sikken et flot drenge kort, jeg er sikker på det falder i "god jord" hos lille Carl, og ja Jette er så sød til at hjælpe, hun har hjulpet mig så mange gange, også med det der svarhaløj, har jeg noget jeg ikke kan finde ud af skriver jeg en pb til Jette, og hun hjælper mig hver gang. knus til både dig og Jette morkaren.

    SvarSlet
  9. Det er da godtnok et mega sejt drengekort.... Er vild med figurerne og det færdige resultat er bare fedt...

    SvarSlet
  10. Kjempestilig guttekort!
    Tusen takk for at du deltar i Sketchy Colors sin skisseutfordring denne uken!
    Klem fra Jannhild

    SvarSlet
  11. Super skønt kort til en dreng, det er hel perfekt.

    SvarSlet