onsdag den 9. januar 2013

Dagens kort ....

Ja indtil nu er det da gået meget godt med at få lavet lidt hver dag i det nye år... Men jeg kan næsten godt garantere at det IKKE varer ved - haha.
I dag har jeg lavet et kort til udfordringen hos Our Creative Corner - der vil se farverne Aqua og pink
og her er mit kort.
 Papiret er fra KarenMarie klip.
 Roserne er fra en månedspakke fra Swirlydoos - sommerfuglen er en emaljeret charms købt vis eBay.
 Motiv igen fra Digital Paper Shop, begge die cuts bag motivet tror jeg faktisk jeg har skåret med dies lånt af Susanne/Chicks
 Både de store og de små halvperler er også købt på eBay.

I morgen aften starter Scrapklubben op igen efter jul og nytår - det bliver godt at se alle tøserne igen. 
God onsdag aften.
Knus.

14 kommentarer:

  1. Smuk kort du har lavet, fine detaljer.
    Ses i morgen

    SvarSlet
  2. Jo jo selvfølgelig bliver du ved *G*
    ..og et smukt kort med en fin farvesammensætning.
    Ha' en dejlig aften :)

    SvarSlet
  3. Dejligt kort i flotte farver :)

    Knus :)

    SvarSlet
  4. Ja, jeg mener da også du bliver ved, hvad skulle du ellers lave madlavning og bagning FEDER, så du må nok heller scrappe. knus morkaren.

    SvarSlet
  5. Igen et meget smukt kort og synes det er lækkert du kan lægge på bloggen hver dag... jeg får også lavet lidt hver dag på min december dagbog og det går hastigt fremad... hi hi..

    SvarSlet
  6. Rigtig fint kort.
    God fornøjelse imorgen.

    SvarSlet
  7. Hvor er det bare flot!!!!
    Knus

    SvarSlet
  8. Atter et rigtig flot kort her, og jo selvfølgelig bli´r du da ved, nogen er jo nødt til at dække over det vi andre ike har fået gang i endnu her LOL. Rigtig flot kort med flotte farver.

    SvarSlet
  9. Som sædvanlig et flot kort Dorthe...

    SvarSlet
  10. This card is stunning, the image is delightful, and you have created a softness through your lace, and your elements ;flowers and roses, are perfect.
    Thank you for joining us this week at Our Creative Corner, we are thrilled to see your work.
    Smiles:)
    Sue

    SvarSlet
  11. Et rigtigt sødt kort... så fint med det pinke. Vi startede også vores scrapklub i går...det var så hyggeligt.
    God dag til dig, knuss

    SvarSlet
  12. Igen et super flot kort fra din hånd. Held og lykke med udfordringen.

    SvarSlet
  13. Igen et smukt kort fra din hånd og meget gennemført.

    SvarSlet
  14. Beautiful card! The image is lovely. The lace and pearls give such a delicate look to your card. Thanks for playing along with us at Our Creative Corner.

    SvarSlet