fredag den 18. januar 2013

Blåt og gråt..

Her til morgen har jeg hygget med endnu en farveudfordring - denne gang er det Thats just so cute jeg har lavet et bidrag til.
Det blev igen kombineret med et bestillingskort.

Farvepaletten ser sådan her ud
 Og mit bidrag blev sådan her.
Papiret er dels Graphic45 og dels noget fra den første paperstack jeg nogensinde har købt *G* - og jeg aner ikke hvad den hed.
 En enkelt rose blev det til på dette kort, en sløjfe i mørk blå organza og en nuttet lille bil købt via eBay.

Motiv fra Graphic45´s Little Darlings serie.
Teksten er et stempel fra North stamps.
Det allerbedste ved mit nye spellbinders dies sæt (den jeg også brugte på det grå/lilla kort) er at den rent faktisk har en dies der kan skære hele 4 hjørner ud på en gang - sådan en har jeg ledt efter LÆNGE!
Og hjørnerne er faktisk ret fine.
 Jeg tror jeg skal blive bedre til at bruge grå på mine ting for jeg kan faktisk rigtig godt lide farven.
 Jeg var på quilling kursus i aftes - og iiihhh hvor kan man da lave nogle fine ting.
Nu vil jeg selvfølgelig gerne lave mere .... :) Så ligger du inde med mønstre eller links til sådanne - så vil jeg mægtig gerne ha nogle tips :).
I morgen skal jeg til Scrap i Esbjerg - det glæder jeg mig til! Det er bare altid så hyggeligt!
Skal du scrappe i weekenden?
Tak for besøg og dejlige kommentarer og God Weekend.
Knus.

21 kommentarer:

  1. Hvor er det er fint kort. Lækre farver, der er sat sammen, og motivet er skønt. Var dejligt lige KORT at hilse på dig igen.

    SvarSlet
  2. Sikken da et cute kort. Det er bare sååå flot og jeg er helt vild med de farver her og bruger dem rigtig meget, men er nok til dels fordi alle blå nuancer er mine ynglingsfarver he he he. BAre smadderflot synes jeg, og det image fra Little Darlings er også bare helt i top og passer så perfect her.

    SvarSlet
  3. Rigtig sødt kort. Lækker hjørne die du har fået dig og det er da smart den tager 4 hjørner på en gang.
    Jaaaa, så er der kun 21 dage til en god gang hygge og scrap!!!

    SvarSlet
  4. Super sødt kort. Mange flotte detaljer.

    SvarSlet
  5. Hold da op Pips, hvor sødt et kort, og hvor har du ramt de farver godt. knus morkaren.

    SvarSlet
  6. Virkelig lækkert kort, skønne farver og den die må da vist lige på ønskesedlen.

    SvarSlet
  7. Hvor er det smukt og fint i harmoni !
    God scrapweekend :0)
    Knus

    SvarSlet
  8. Super smuk kort du har lavet, mange fine detaljer,farvesammensætningen er bare så fin, skal hilse fra Kristian og sige utroligt flot kort du igen igen har lavet.
    Ses i morgen
    knus Bodil

    SvarSlet
  9. Det er bare SÅ FINT dit kort, og hvor smart med sådan farvepalet. Vi ses i morgen.
    Knus fra
    Dorthe ❤

    SvarSlet
  10. Superfint kort - har også lige købt en grå sværte, for jeg er også faldet lidt for den farve, den er jo lidt mere dæmpet end sort.
    Quilling er bare så flot - jeg kan desværre ikke hjælpe med mønstre, men mener jeg har set noget på You Tube.
    Kan du ha' en god scrap-dag i morgen :)

    SvarSlet
  11. Meget sødt kort og som altid med en masse fine detaljer...

    SvarSlet
  12. skønt kort og farverne passer perfekt til vinterkulden. Hav en god weekend

    SvarSlet
  13. Sødt kort i dejlige vinterfarver.
    God weekend.

    SvarSlet
  14. Super fint kort du har lavet...

    SvarSlet
  15. Superflot kort i de dejlige nuancer. Flot opsætning du har brugt.
    Rigtig god tur til Esbjerg - hils derovre fra mig.
    Og rigtig ærgerligt med den anden tur....Men så må du komme her i stedet for. Jeg kan godt snakke for 34...hihi.

    SvarSlet
  16. Rigtig flot drengekort! De farver er super flotte og så mange fine detaljer.

    God weekend :)

    Knus :)

    SvarSlet
  17. Hvor er den fin og så nydeligt pyntet. Ha en god dag i morgen... Det bliver helt sikkert hyggeligt, knuss

    SvarSlet
  18. Skønt kort og dejlige farver.
    God tur i morgen.

    SvarSlet
  19. Kjempesøtt kort med herlig blomsterlynge og flott motiv :o)
    Ha en flott uke :o)

    SvarSlet
  20. Nydelig kort til en liten gutt! Flott pyntet.

    Tusen takk for herlig bidrag til vår utfordring.

    SvarSlet
  21. Flott detaljrikt kort!

    Takk for at du tok utfordringen vår :)

    SvarSlet