lørdag den 5. januar 2013

Årets første Layout.

Det er efterhånden længe længe siden jeg har lavet et LO - det må vist have været til Novemberskitsen hos Dusty Attic. Og nu har jeg så lavet dette, som er mit bidrag til Januar skitsen samme sted.
Det er det LO der har taget mig længst tid at lave nogensinde - men jeg er også blevet superglad for resultatet. :)

Jeg har brugt papirer fra Maja Designs Vintage serie. (me like)
og her er skitsen som dygtige Mistra Hoolahan har lavet.
 Jeg sad og legede med 3 bånd og kunne ikke helt finde ud af hvordan jeg ville bruge dem, indtil jeg kom i tanke om duerne (fra KarenMarie klip)... så blev de til en bue/port. Teksten er et Rub-ons fra Melissa Francess.
 her ses det måske bedre..?
 Og en pære fra "junkyards findings" serien fra Prima ... uhhh - dem er jeg vild med.
Hmm... der er vist rent faktisk temmeligt meget dims og fnillerfnaller jeg er vild med... *G*
Blomsten er fra Prima - og fundet i gemmerne.
 Under det rullede nodepapir sidder en bort fra Dusty Attic som selvfølgelig har fået halvperler.
 Skønne Prima blomster mixet med parteret armbånd - og WO blomster
 De lange aks er fra Petaloo - og de hvide snoede dimser er købt hos Scraphouse tror jeg.
 Duerne har fået øjne af Swarowski krystaller.
 Og så er der lysekronen - det er også en Dusty Attic. Den er blevet gulddabbet. Så malede jeg lysene hvide, derefter fik de glossy accent og til sidst en rødlig flamme.

Titlen er lidt svær at se på billederne - men den er der: "Signing in for Happiness" - hva ellers? ;)
Tak for besøg og skønne kommentarer.
(og jo selvfølgelig Inge, turen gik til Unik - haha)
Forsat god Weekend.
Knus

17 kommentarer:

  1. Nøøøøiii, det er flot!! Sarte og lækre farver og med virkelig lækkert pynt!

    Smukt!

    Knus :)

    SvarSlet
  2. Rigtig flot og romantisk LO med så mange flotte og lækre detaljer.
    Forsat god weekend

    SvarSlet
  3. Wow, super fantastisk layout, meget meget smukt ;O)

    SvarSlet
  4. Hvor er dit layout tæskelækker, mange fine og fede detaljer, du er en sand mester. SMUK - SMUK - SMUK
    Tak for tøseturen idag
    Forsat god weekend

    SvarSlet
  5. Det er da vist det flotteste LO jeg har set i umindelige tider. Hvis ikke du vinder er der ingen retfærdighed til.
    Tænkte nok I var hos Unik, der må have været knald på i dag. Jeg måtte nøjes med at bestille på hjemmesiden og det krævede noget tålmodighed men med 30% var det jo ventetiden værd.

    SvarSlet
  6. Nej hvor er det smukt, der er så meget at kikke på, jeg ved snart ikke hvad jeg skal hæfte mig ved, jo må ske de store blonde/stof blomster de er så fine og smukke i farverne, og fuglene med de tre bånd er også en dejlig ide. knus morkaren.

    SvarSlet
  7. Der er kun at sige kanon rålækkert
    God weekend til dig

    SvarSlet
  8. Så smukt, du er super dygtig til at lave LO, de er så meget mere end bare billeder, hvis du forstår hvad jeg mener

    SvarSlet
  9. hold da helt op - hvor er det bare super duper fantastisk flot, og alt det lækre dims - håber virkelig du fik investeret i en masse nye og spændende dimsedutter hos Unik. Hvem der bare havde været på besøg der, men netbutikken rykkede nu også slemt i dankortet, hihi.

    SvarSlet
  10. Knald hamrende flot, der blir godt nok noget at leve op til, når standarden skal holdes resten af året her. Du må også ha en fortsat god week-end.

    SvarSlet
  11. Er du tosset hvor er det flot. Vildt så mange skønne detaljer du har lavet overalt på det LO. Mageløst.
    Og du har bestemt lov at være tilfreds.
    Gad vide om ikke du har gode chancer i den udfordring......

    Selvfølgelig har du været hos Unik.....Heldoge dig. Håber du fik sparet en masse penge...haha.

    God søndag lige om lidt.

    SvarSlet
  12. Jeg kan nu godt li' alt dit "fniller-fnaller" *G*
    SMUKT layout - og det er jo alle ddetaljerne der gør det :)
    Man kan jo næsten ikke følge med her hos dig - du blogger da helt i vildskab for tiden ;D
    Go' søndag :)

    SvarSlet
  13. wawww hvor er den smuk, fyldt med skønne detaljer

    knusss

    SvarSlet
  14. Det er bare SÅ smukt... kan se at du har kræset for detaljerne. Det er også laaaang tid siden, jeg har lavet et, men er lige nu igang med et minialbum.
    God søndag, knuss

    SvarSlet
  15. Så stilig detalje med duene og båndet. Imponert over kreativiteten din :)

    SvarSlet