tirsdag den 1. januar 2013

Årets første DT bidrag.

Godherlig morgen derude i det ganske land *G*
Har man ondt i håret i dag? 
Vi på CardandScrap er SÅ klar med en ny udfordring til Jer.
Denne gang er vi sponsoreret af  Korthobby.no og Digital Paper Shop
og udfordringen er:
BRUG METALPYNT!

Her er mit bidrag:
 Da det jo er et Nytårskort synes jeg det passede så fint at bruge et par slips (fra Korthobby.no) som visere på uret. Glitteret rundt i kanten af uret er "mojo dust" jeg har fået af søde Natasha, så håber jeg mit mojo er kommet retur ;) 
 Champagneflasken var jo næsten et must her.
 Sølvbladene og cocktailglassene er også fra Korthobby.no.
Tag turen forbi CardandScrap bloggen og lad dig inspirere af de lækre bidrag fra de dygtige DT piger.
Og endnu engang

GODT NYTÅR!

Knus.

23 kommentarer:

  1. Godmorgen og godt nytår !!

    Sikke et skønt kort med mange lækre detaljer :-)

    SvarSlet
  2. Godmorgen og godt nytår Pips
    Skønt nytårskort med lækre detaijler : )

    SvarSlet
  3. Hold da op, sikke et brag af et kort, det er jo både flot og festligt.
    Du er da godt nok frisk her til morgen, jeg er nu lidt slap i kloderne, men har ikke ondt i håret, det var mig der kørte kareten hjem i nat ;)
    Godt nytår til dig også.

    SvarSlet
  4. Fantastisk smukt og gennemført nytårskort du har lavet. Det oser af fest og ballede.

    SvarSlet
  5. Lekkert nyttårskort! Så lurt med slips som visere :)
    Godt nyttår til deg også.

    SvarSlet
  6. Super flot kort. Ingen ondt i håret her, dog lidt ikke så aktiv, tror en lang gåtur i det fine vejr kunne gøre godt.

    SvarSlet
  7. Super smukt og elegant kort du igen har lavet.
    Jeg glæder mig til at følge dig i 2013
    Godt nytår

    SvarSlet
  8. Rigtig godt nytår til dig også og heller ingen ondt i håret her, og hvor er det bare dejligt, især når man kan se hvordan alle andre lister forsigtigt rundt he he he.
    Og sikken et brag af et kort også, hvor er det bare flot. Måske man skú prøve at se på nogle af de forskellige udfordringer , da mit nytårsfortsæt var at "prøve" om jeg ikke kunne se at tage mig sammen til at deltage i nogle her i år LOL.
    Håber alle får et forrygende 2013 her.

    SvarSlet
  9. Det er et lækkert Nytårs kort.
    Rigtig Godt Nytår til dig.

    SvarSlet
  10. GOSH... hvor er det flot!! Jeg er VILD med det!! Farver og pynt er bare perfekt sammen.

    Rigtig godt nytår og knus :)

    SvarSlet
  11. *Flot nytårskort Pips, og nej jeg har ikke ondt i håret, men jeg er måske lidt forædt. knus og godt nytår morkaren.

    SvarSlet
  12. Godmorgen og GODT NYTÅR! Ingen hår-smerter her, næh-nej :))
    Super smukt kort, hvor er det nogle fede metaldimser...er da vild med de cocktail glas, slips og blade..!
    Glæder mig til at følge dig i 2013, vi ses :)

    SvarSlet
  13. Hvor er det bare smukt.
    Godt nytår
    Christina P.

    SvarSlet
  14. Superflot nytårskort, man kan ligefrem høre rådhusklokkerne ;-)

    SvarSlet
  15. Godt nytår til dig. Et rigtigt fint kort, der er fuld af fine små detaljer.

    SvarSlet
  16. Sikken et fedt nytårs kort du har fået lavet..
    Er vild med slipset :)

    SvarSlet
  17. Nope ikke ondt i håret - jeg skulle på arbejde idag, så der var ikke meget nytårs halløj her ;)
    Super flot nytårskort du har lavet - og fin idé med de slipse-visere :)
    Ha' en dejlig aften :)

    SvarSlet
  18. Super skønt kort. Så mange lækre detaljer.
    Godt Nytår.

    SvarSlet
  19. Rigtig godt nytår til dig. Superfine kort. Den die med uret har jeg også og den driller bare for vildt, gør din også det?? Min stanser slet "12" tallet ordentligt ud.,jeg har ellers forsøgt at ligge mere karton/ pres på når jeg ruller igennem. Hmpf hmpf øv. Kh 10na

    SvarSlet
  20. Næh, jeg får ikke ondt i håret af appelsinvand....haha.
    Superflot kort du igen viser. Og ideen med slipsene er lige dig...haha. Skøn ide.
    Knus fra os 2 piger der kigger med...

    SvarSlet
  21. Rigtig flot kort du har lavet og ikke ondt i håret men mega træt efter en kanon aften/nat...

    SvarSlet