torsdag den 27. december 2012

Min 2012 Layout top10

Det er jo næsten blevet en tradition at man tager et tilbageblik på årets kreationer og laver sin egen hitliste.
Her er de 10 LO jeg selv blev gladest for  i 2012.
Jeg har stadig ikke lavet vildt mange LO - men det er blevet til en del flere i 2012 end det blev til i 2011.
Det bliver straks værre at lave en top 10 over kort *G* - men den kommer en af dagene.





 Jeg elsker at scrappe de dyrebilleder jeg tog i Jyllands mini zoo i sommers, så dem er der lavet en del LO med efterhånden.



Jeg har slet ikke fået scrappet siden engang før jul - og nu er jeg ved at have scrapstinenser. Men i morgen får jeg gæster til tarteletter - og i overmorgen er det min fars fødselsdag.
Uha det er hårdt at have "ferie" *GG*
Tak for besøg og kommentarer og glædelig bagjul :)
Knus

13 kommentarer:

  1. De er virkelig flotte, du er også rigtig god til at lave LO

    SvarSlet
  2. Du er så dygtig. Det er bestemt en flot top 10!!!!!

    SvarSlet
  3. Flot Top 10!
    Dine layouts er så flotte allesammen ... det må ha' været svært at vælge.

    Knus :)

    SvarSlet
  4. Flot top 10 liste : )
    Uha ikke sjovt når man virkelig er ved at have abstinenser, jeg er også ved at være moden tihi.. Men skal lige have en frokost os søster i morgen, men så kan jeg kaste mig over det igen det bliver godt .
    Håber du klare et par dage endnu : )

    SvarSlet
  5. Ja det kan være rigtig hårdt at have ferie *G*
    Skønne Lo'er du har valgt - og jeg synes det er rigtig hyg'ligt med de her Top 10'er rundt omkring på bloggene :)
    Ha' en dejlig dag :)

    SvarSlet
  6. Hvor er det bare en flot stak, du har fået lavet, og de er alle smamen bare virkelig flot lavet. Smukt arbejde. Du har godt nok fået det i blodet, håber da du klarer de næste par dage, men ellers skulle man måske lave sådan et overleverlses scrapkit i lommesørrelse?? Det vil jeg lige overveje some en ny gaveide i 2013 ha ha ha.
    Há et rigtig godt Nytår.

    SvarSlet
  7. hvor er de flotte alle sammen♥

    knusss

    SvarSlet
  8. Fantastiske LO'er du har lavet

    SvarSlet
  9. De er virkelig flotte, du er super godt til at lave LO.
    Jeg beundre altid dit arbejde, fin sammensætning, flotte farve, perfekt lavet, du er en sand mester

    SvarSlet
  10. De LOer du har valgt er meget flotte men også ret forskellige. Det er altid meget inspirerende at se hvad du laver.

    SvarSlet
  11. De er så lækre alle og en... fyldt med de smukkeste detaljer.
    God weekend, knuss

    SvarSlet
  12. wauw for nogle flotte Lo`er - det giver mig helt lyst til at arbejde mere det LO er. Der er bare så mange skønne elementer i dine LO`er

    SvarSlet