lørdag den 29. december 2012

Min 2012 Kort Top 10

Her er mine 10 favoritter blandt de kort jeg fik lavet i løbet af året.
Jeg har også sådan nogenlunde fået optalt hvad der er blevet lavet i løbet af året. 
Det er blevet til:

43 LO
279 Kort
28 stks Altered Art (påskeæg, glas m.m.)
7 Tags
14 Flaskekort
9 æsker
og 12 mini LO til Bryllupsalbum
---
Det vil sige ... det er hvad jeg har taget billeder af, der er nok smuttet lidt udenom kameraet også.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu er jeg så klar til et nyt Scrap år - og der er lavet nye 2013 mapper til billeder af det jeg nu får lavet.
God weekend til jer.
Knus

21 kommentarer:

  1. Fantastiske kort du har fået lavet i løbet af året.

    SvarSlet
  2. Hvor er det bare nogle virkelig flotte kort du har lavet og sikke mange ting, du har formået at få lavet gennem året. Så føler en anden en sig godt nok noget doven. Hvordan i alverden finder du tid til at lave så meget hele tiden?
    Meen jeg ser da helt sikkert frem til at se, alle de fantastiske ting, du vil dele med os her i det nye år. Håber det må blive et fantastisk år for dig og os alle sammen her.

    SvarSlet
  3. Ja sikke nogle flotte kort du fik lavet i året der gik.
    Håber på et dejligt scrap år mm til dig og dine.
    glæder mig til at følge dig i det du laver i det nye år.

    Godt nyt år
    lilla

    SvarSlet
  4. Hvor har du været produktiv Pips, sikken en masse, og alt er bare så flot, jeg vil også glæde mig til at se hvad du finder på i det nye år, rigtig godt nytår til dig og dine fra morkaren.

    SvarSlet
  5. Hej Dorthe

    Ja,du har ikke ligget på den lade side og hvor er de flotte på hver sin måde.
    Rigtig godt nytår til dig

    Knuzzzz Bente

    SvarSlet
  6. Det er da noget af en præstation. Flotte flotte ting, du har fået lavet. Vil ønske dig og dine et godt nytår, og jeg glæder mig til at følge med i det nye år... Hilsen Susanne

    SvarSlet
  7. Super flotte kort du har lavet igennem året, du er vildt god til at bruge mange teknikker og kombinere sammen med forskellige materialer. Det er altid spændende at kikke forbi din blog og se hvad du nu har fundet på ;)
    God weekend.
    Knus fra
    Dorthe :)

    SvarSlet
  8. Helt utrolig så meget du har lavet over sådan et år... og det er bare så super flot alt sammen...

    SvarSlet
  9. Wauw, Dorthe ... flot Top 10 og VILD imponerende hvad du har lavet igennem året!!

    Altid hyggeligt og inspirerende at kikke med på din blog.

    RIGTIG GODT NYTÅR.

    Knus :)

    SvarSlet
  10. Du har godt nok være produktiv, og du laver bare så meget flot. Din top 10 er rigtig flot, og jeg synes det er spændende at følge din blog.

    SvarSlet
  11. Skønnekort Pips du har fået lavet rigtig meget i år : )
    Rigtig god weekend

    SvarSlet
  12. Jøsses, du har da bare været produktiv i år - og sikke et dejligt udvalg, du har valgt til din top 10.
    Fortsat god weekend.

    SvarSlet
  13. en yderst elegant og flot top ti. Forsat god dag

    SvarSlet
  14. Super flot top 10 du har lavet, de er skønne alle sammen og meget gennemført, det er alt hvad du laver :-)
    Tak for dine søde kommentar på min blog.
    Det vil være skønt hvis du kunne lærer mig at lave sløjfer næste gang vi mødes:-)
    Rigtig godt nytår til dig og din familie
    Glæder mig til at følge dig i 2013

    SvarSlet
  15. Fantastiske kort du har lavet i år også. Og sjovt nok så husker jeg de fleste. Jeg ville også genkende Pipsstilen....uanset hvor jeg så de kort !
    Jeg håber du får et godt nytår, og vi igen må mødes rundt omkring - eller her - til hyggelige scraptimer. Vi kan måske finde på noget at snakke om.....måske.
    Tak for alle dine søde kommentarer i det forgangne år, og ikke mindst din omtanke for Henriette. Hun er jo ret vild med dig.
    Knus fra os alle 3. Annette.

    SvarSlet
  16. ooooow JA så mye lekkert:)
    Håper du har hatt mange fine juledager.
    Takk for all inspirasjon jeg har fått hos deg.
    Ønsker deg og dine ett riktig godt nytt år.
    Klem Connie

    SvarSlet
  17. Nydelige kort alle sammen!
    Ønsker deg et riktig Godt Nytt År!
    Klem, Heidi:)

    SvarSlet
  18. Hej Dorthe
    Super skønne kort,det kan du bare:)
    Godt nytår
    KnuLaila

    SvarSlet
  19. Å herlighet, her var det mange fantastisk flott kort da :)
    Ønsker deg og dine et fantastisk flott Nytt År :) Klem

    SvarSlet
  20. Wowww super flotte kort du viser Dorthe!!!
    Ønsker deg et riktig kreativt og Godt Nytt År!

    ♥ klem, Inger

    SvarSlet
  21. Lækre kort, tak for dejlig inspiration! Rigtig godt nytår til dig og dine!

    SvarSlet