mandag den 31. december 2012

Første kort klar til 2013

I går fik jeg endelig scrappet lidt igen det er sørme også længe siden.
Dette må så blive det første kort til 2013 produktionen selvom det jo egentlig blev lavet i 2012 - haha.
Jeg har brugt hvidt og grønt karton, min nye spellbinders die (den er lækker) - metalhjørnet er fra WildOrchid.
 Blomsterne er de nye WildOrchid har fået, bladene er af træ - dem har jeg fået af søde Dorthe da vi havde Scrap i Billund. Båndet købte jeg i Bilka forleden, jeg gav hele 15 kr. for 4 forskellige ruller á 5 meter.
 Sommerfuglen er klippet ud af et mønsterark fra KaiserCraft tror jeg...? Fik jeg sagt jeg er vild med min nye dies? *fnis*
 Hjørnet er mobilpynt købt i Tiger.

Til sidst vil jeg takke for Jeres besøg her på bloggen gennem 2012. 
Tusind Tak til Jer der har skrevet en kommentar til de ting jeg laver. Jeg nyder at læse hver og en. 
Tak for masser af skøn inspiration og fantastiske ideer og TUT´s rundt på jeres blogge, og "tak" fordi I er så gode til at skabe nye behov *ha - ha*
Og så vil jeg ønske Jer allesammen et fantastisk nytår - jeg håber I stadig vil følge med herinde i 2013.


RIGTIG GODT NYTÅR!!!
Knus

20 kommentarer:

  1. Super sødt kort at starte det nye år med... hi hi.... Godt nytår til dig og dine...

    SvarSlet
  2. Dejligt kort i skønne farver : ) rigtig godt nytår Pips til dig og familien

    SvarSlet
  3. Rigtig sødt kort, du har lavet her. Og skønt at se, at det ikke kun er mig, som render rundt og finder sjove ting alle mulige steder. Er det ikke en god følelse når man har fundet noget fedt rigtig billigt de mest underlige steder? Jeg fik lige nogle virkelig fede vedhæng snydebilligt her før jul i Sonofon butikken også, så man skal bare holde øjn og ører åbne overalt, så finder man også nogle guldkorn her og der.
    Ha et rigtig godt nytår og pas på dig selv derude iagten, hvis du skal ud.

    SvarSlet
  4. Rigtig lækkert kort. Den Spellbinder er godt nok flot!
    Godt Nytår til dig også!

    SvarSlet
  5. rigtig flot kort - jeg har en lignende die, som jeg ikke rigtig har fået gang i, så jeg siger tusind tak for inspirationen.
    Rigtig godt nytår også til dig.

    SvarSlet
  6. Rigtig godt nytår til dig. Tak for hyggelige timer i 2012. Kh 10na

    SvarSlet
  7. Tak i lige måde og tak for altid dejlig positiv læsning og flotte tin på din blog. Rigtig godt nytår til dig og dine. Forøvrigt et rigtig flot kort hi hi...

    SvarSlet
  8. Godt nytår,det er altid hyggeligt at se dine ting.
    lilla

    SvarSlet
  9. Flot kort med fine detaljer. Godt nytår til dig også

    SvarSlet
  10. Super sødt kort med så mange lækre (savle) detaljer!!
    Jeg bliver altså nødt til at bestille lidt hjem fra WO, for de blomster er da godt nok for søde!!
    Rigtig godt nytår til dig og familien.
    Knus

    SvarSlet
  11. Super lækkert kort med fede detaljer. Tak for året der snart er gået og for al din skønne inspiration. Rigtig godt nytår.

    SvarSlet
  12. Superflot kort - og ja, du nævnte lige, at du er glad for din nye Spellbinder die ;) Det kan jeg nu også godt forstå!!!
    Ønsker dig også et godt og lykkebringende nytår - vi "ses" helt sikkert igen i 2013.

    SvarSlet
  13. Super skønt kort. Godt Nytår til dig og dine.

    SvarSlet
  14. Flot kort, du der lægger ud med. Super lækker Spellbinder :)

    1000 tak for skøn inspiration her på bloggen og for alle dine dejlige kommentarer på min blog året igennem.

    Glæder mig til at følge dig videre i 2013.

    RIGTIG GODT NYTÅR.

    Knus :)

    SvarSlet
  15. Sødt kort!!
    Jeg er også ret vild med den die!

    Godt nytår!

    SvarSlet
  16. Godt nytår Pips, flot kort du starter op med, og tak for alle dine søde kommentarer hos mig, du laver så flotte ting så jeg hænger på i det nye år også. knus morkaren.

    SvarSlet
  17. Du starter som du sluttede, med et super lækkert kort.
    Også et rigtigt GODT NYTÅR til dig og din familie, på gensyn i 2013, knuss

    SvarSlet
  18. Det er et rigtig smukt kort du har lavet, jeg er vild med den måde du har samlet blomster osv. :)
    Du lægger jo super flot op til 2013 på kortfronten! ;)
    Jeg glæder mig til at følge endnu et år på din blog.
    Godt nytår :)


    SvarSlet
  19. ønsker også dig et godt og kreativt nytår, glæder mig til også at følge dig i 2013.
    Super flot kort med så fine detaljer

    SvarSlet
  20. Tillykke med din nye die, den er skøn.
    Super skønt kort du har lavet og din sløjfe, den er SUPER flot, det er du også rigtig god til.
    Skønne blomster.
    Ikke ti vilde heste kunne holde mig fra din blog, du har været så stor inspiration for mig gennem 2012, tak for det, jeg glæder mig til at følge dig i 2013.

    SvarSlet