lørdag den 1. december 2012

Et julekort.

I dag er der lagt en ny udfordring ud inde på Card and Scrap bloggen.
Denne gang vil vi gerne se noget med Engle!
Vi er sponsoreret med lækkert bånd fra Live and Love Crafts - og smukke digitale motiver fra Digital Paper Shop.
Og mit DT - bidrag ser sådan ud:
 Jeg har for nylig købt den lækre Tim Holtz die til snefnug, denne er blevet pyntet med lidt micro beads og et guldsnefnug med glitter.
 en enkelt rose - og sørme endnu et snefnug sammen med det lækre bånd.
 Båndet er bundtet og rundt om bundtet var dette lækre papir... det måtte jeg da også bruge - haha.
 Og selvfølgelig et lækkert englemotiv fra Digital Paper Shop.
Smut forbi Card and Scrap og se de andre DT pigers lækre bidrag - og lad dig friste til at deltage i udfordringen.
Det er i morgen jeg skal på julemarked - og jeg har egentlig slet ikke tid at være her - for jeg har gang i at lave en stak flaskekort m. lomme, de sidste ting skal findes frem, bilen skal pakkes og madpakken smørres *G*. Men jeg har jo også meldt mig til at blogge hver dag frem mod jul - og nu er jeg da startet.
Besøg på I andres blogge må vente til julemarkedet er overstået nu.
God weekend forsat.
Knus.

20 kommentarer:

  1. Super flot kort!! Top lækker TH die.

    Knus :)

    SvarSlet
  2. Så skønt et kort! :)
    Rigtig go' fornøjelse på julemarkedet :)

    SvarSlet
  3. Lækkert kort og go' fornøjelse med julemarkedet...

    SvarSlet
  4. Et rigtigt lækkert kort.
    Rigtig god weekend.

    SvarSlet
  5. Super flot kort!
    Den TH die er da for lækker!
    God 1. december!

    SvarSlet
  6. Den er bare såå rålækker♥

    rigtig god 1 december.
    knusss

    SvarSlet
  7. skønt skønt skønt julekort, den die er simpelhen så fin, den må vist på min ønskeseddel til næste år.

    SvarSlet
  8. Superskønt kort du har lavet.
    Den TH-die er godt nok ikke så ringe, slet ikke, nej ;)
    Jeg var lige et smut i Hobbygården ved Hampen i går, og der hørte jeg, at I har det skide-hyggeligt i jeres scrapklub i Billund - har sendt en hilsen til dig gennem Jette...
    Knæk og bræk i morgen på markedet - håber du får udsolgt :)

    SvarSlet
  9. Sikken et kort, flot, flot og rigtig god handel i morgen. knus morkaren.

    SvarSlet
  10. Lækkert kort og så med endnu en fin (ny) die....hmmmm.
    Rigtig god fornøjelse med markedet.

    SvarSlet
  11. Skønt kort og den snefnug-die er bare så lækker. Held og lykke med markedet.

    SvarSlet
  12. skønt kort med fede detaljer :)

    GOD WEEKEND

    SvarSlet
  13. Kortet er sykt fint. Det er litt gøy og se din utvikling, de fleste som blogger begynte føre meg. Men du kom etter og du har blitt så utrolig flink:)

    SvarSlet
  14. Det er så smukt dit kort og en super lækker die.
    Glædelig 1. søndag i advent til dig, knuss

    SvarSlet
  15. Bare så flot arbejde her igen, det kort er smadder flot og virkelig godt lavet.

    SvarSlet
  16. Lækker kort...er total vil med dit snefnug :-)))

    God adventssøndag

    SvarSlet
  17. Total flot kort, du er bare så dygtig. god ny uge:-)
    knus Sanne

    SvarSlet
  18. Så delikat og lekkert:)

    Klem Connie

    SvarSlet