søndag den 9. december 2012

9. December - Flasketags med lomme.

Jeg fik en skabelon med posten fra søde Elsebeth - og så fik jeg lavet nogle af disse flasketags med lomme til mit julemarked. Jeg glemte at tage billede af dem - og nu er der kun disse 2 tilbage - haha.
Sådan kan det gå.
De er faktisk ret nemme at lave - og gode til at få brugt af sine restepapirer.


Før jeg fik skabelonen havde jeg selv lavet en lidt anden udgave af sådan et tag - det har jeg blogget på Inkido bloggen i dag :) 
God Søndag aften til Jer. Jeg er lige kommet hjem fra weekendens anden julefrokost :)
Knus.

23 kommentarer:

  1. Lækkert flaskekort, og god ide med lommen...

    Fortsat god søndag til dig

    SvarSlet
  2. hvor er de bare fine, synes den lomme er en rigtig god ide :)

    God søndag.

    SvarSlet
  3. Hvor er de fine!
    En lille ekstra overraskelse :)

    Knus :)

    SvarSlet
  4. Du er altså bare så flittig Dorthe ◕‿◕
    Håber at du ellers har det godt.
    Knus fra
    Dorthe :)

    SvarSlet
  5. Rigtig fine flaskekort : ) smart og dejligt folk bliver glade for dem : )
    Rigtig god 2 advent

    SvarSlet
  6. Det er nogle rigtig fine flaskekort med den lomme på. Og en smaddergod ide.
    Jeg har dien til flaskekort fra dienamic. Og du er da velkommen her....Det ved du.

    God bedring skal jeg vel sige ovenpå den weekend. haha.

    SvarSlet
  7. Det er et rigtig fint tag!
    God søndag aften.

    SvarSlet
  8. De er bare smarte de der falske-kort-pose-tag.

    SvarSlet
  9. Hvor er det smart med den lomme, den kan jo indeholde hvad som helst. knus morkaren.

    SvarSlet
  10. Skønne flasketags du har lavet. Rigtig smart ide at sætte lomme på. God søndag aften.

    SvarSlet
  11. Hvor er de smukke Dorthe, hold da op hvor du laver mange lækker ting, jeg får kun tænkt på det:(

    Rigtig god aften:)

    SvarSlet
  12. hold da op de er lækre med den lomme.

    rigtig god 9 december aften.

    knuss♥

    SvarSlet
  13. Hvor er de rigtig fine.
    God aften til dig.. :)

    SvarSlet
  14. Skønne flaskekort du har lavet. Rigtig god uge til dig.

    SvarSlet
  15. Hvor er den bare fin, og rigtig god ide med lommen.
    God søndag aften.

    SvarSlet
  16. Er glad for, du kunne bruge modellen, og hvor er de blevet flotte - en rigtig sjov idé, med nissen der kigger over kanten :)

    SvarSlet
  17. Meget kreative og dekorative flaske kort. Mit Pl fylder 2 album ;O)

    SvarSlet
  18. Rigtig flotte flaskekort, og en ret god ide med de lommer i dem også. Den må jeg skrive bag øret. Flot arbejde som altid.
    Há en rigtig god uge forude.

    SvarSlet
  19. Woooow supersmart :)
    Så stilig begge to

    Ps:)Kalenderen har jeg fått tilsendt av en bloggvenn. Men fant en side på nettet som har du samme.
    Håper det kan hjelpe deg.
    http://www.docrafts.com/product/Calendar-Tabs-10pk--2013/p87887

    Klem Connie

    SvarSlet