lørdag den 8. december 2012

8. december - tændstikæsker.

Julen er tid for stearinlyshygge - og så skal der bruges tændstikker :)
Så jeg har pyntet en stak store tændstikæsker.
Nemt og hurtigt - og søde små værtindegaver.



Og så lovede jeg vist egentlig en TUT på Fyrfadslyskortene fra forleden. Den kan I finde HER .
Den ligger også i det indlæg jeg har lavet med masser af Turturials som du finder HER (eller i højre sidebar ved billedet af blomsterne).
---
Jeg skal nok skrive opskrifterne på Brunkager og æbleskiver herind en dag - men det bliver hverken i dag eller i morgen.
God Weekend derude.
Knus.

26 kommentarer:

  1. Sikke fine dine tændstiksæsker er blevet rigtig god værtinde gave : ) dejligt du vil dele opskrifterne : ) så venter vi bare *G*
    Rigtig god 8 dec

    SvarSlet
  2. Hvor er de bare skønne. God weekend.

    SvarSlet
  3. Hvor er de bare fine. Rigtig søde som værtindegaver.

    SvarSlet
  4. Hvor er de bare fine. Alle.
    Og se bare: Du kan puncher iskrystaller ud i det papir du vil. Det er altså en fordel. Så desværre må jeg shoppe igen engang....

    God 8.dec.

    SvarSlet
  5. De er blevet super fine - og rigtig dejligt julede :)
    Skønt at du deler tuts/opskrifter..1000 tak :)
    God 8.december (og weekend) ;)

    SvarSlet
  6. Hvor er de fine.. og så forskelligt du har pyntet dem.
    Ønsker dig en rigtig god 8. december, knuss

    SvarSlet
  7. De er bare så smadder søde alle sammen, og ja det er rigtig fine værtindegaver, som alle kan bruge.
    Tusind tak fordi du vil dele opskrifterne, og bare rolig bare engang når du har tid, vi ved alle hvor travlt der er lige nu.
    Ha en rigtig god lørdag.

    SvarSlet
  8. Super søde og flotte forklædte æsker og tak for tutten. Forsat god dag

    SvarSlet
  9. Flotte tændstik æsker, er det også til dit "julemarked"? knus morkaren.

    SvarSlet
  10. Hvor er de flotte - og tak for de mange TUT's - det var før jeg blev aktiv blogger ;)

    SvarSlet
  11. Søde tændstikæsker. Sådan en vil da blive taget imod med glæde.

    Knus :)

    SvarSlet
  12. Sikke fint du har pyntet de tændstikæsker - kan godt li', at du har brugt citater.

    SvarSlet
  13. Hvor er de fine:). Glæder mig til opskrifterne;0).
    Hav en god aften.

    SvarSlet
  14. Rigtig fine æsker.
    Jeg har været inde og se på dine tut. :)
    God aften.

    SvarSlet
  15. Søde tændstikæsker du har lavet :)

    Rigtig god weekend til dig :)

    SvarSlet
  16. ejjj hvor er de bare super flotte,
    rigtig god 8 dec.
    knusss♥

    SvarSlet
  17. Ja, der skal ikke altid så meget til for at lave en sød værtindegave. Tak for links... Dem skal der selvfølgelig kigges lidt mere på ;)

    SvarSlet
  18. Ja, tændstikkens æske er søde værtindegaver, jeg laver dem også. Dine er super søde.

    Ha en dejlig 9. December

    SvarSlet
  19. Super smukke tændstik æsker du har lavet, jeg kan ikke forstå hvor du får alle de ideer fra.
    Smuk som altid
    God sne søndag

    SvarSlet
  20. hvor er de bare fine dine tændstiks æsker!
    God adventssøndag:)

    SvarSlet
  21. super flotte pyntede æsker , glæder mig til opskrift på brunkager som jeg aldrig har bagt, bager ikke så meget
    God 9 juledag til dig

    SvarSlet
  22. De er så søde dine tændstik æsker og altid en super gaveidé.
    Dine æbleskiver i sidste indlæg så godt nok lækre ud:-)
    God aften til dig

    SvarSlet
  23. Så flotte tændstik æsker, det have jeg ikke tænkt på, tak for ideen:)

    Knus

    SvarSlet