onsdag den 5. december 2012

5. December - kort med fyrfadslys.

Jeg kom pludselig i tanke om den "gamle" model af kort med fyrfadslys og så skulle der da produceres lidt af dem. De er hurtige at lave.
Jeg har brugt Riddersholm papir til disse, noget gammelt metalpynt og blomster fra WO. De mellemstrore tags er jeg snart udgået for... nogen der liiige ved hvor de købes? :)
 Det søde stempel med den syngende nissedreng var et af de første jeg købte for 3 - 4 år siden, kristtjørnen er fra en lysmanchet, bærrene fra Panduro og stjernen er fra KarenMarie klip.
I går havde jeg fri, så i dag skal der arbejdes dobbelt. - Jeg fik ikke julepyntet i går... jeg gav mig til at rydde op i skabe og sådan istedet *G* - og så forsvandt tiden.
Det må så blive i dag istedet.
Til Jer der har spurgt er det Nellie Snellens hjertedies jeg har brugt til hjerterne - både den sorte og den lyserøde. 
God 5. December derude.
Knus.

27 kommentarer:

  1. ejjj den var dog super flot, er også længe siden jeg har lavet dem.

    grenen jeg har brugt til hjertet er en gammel punch frapunch a bunch står der på den, ved skisme ik hvor den er fra,

    rigtig god 5 december til dig
    knusss

    SvarSlet
  2. Hvor er den virkelig flot : ) håber du får pyntet op idag og ikke roder dig ud i alt muligt andet tihi...
    Rigtig god 5 dec

    SvarSlet
  3. De er så flotte og dejligt enkle, de julelyskort. Og samtid en god værtindegave.
    God 5. dec.

    SvarSlet
  4. Hvor er de bare flotte de kort Dorthe.

    SvarSlet
  5. Supersøde lys æsker!
    God decemberdag.

    SvarSlet
  6. Nyyyyydelig :)

    Ha en fin dag.
    Klem Connie

    SvarSlet
  7. Super søde lysæsker. Lige til en lille værtindegave.
    Hvor store er mellemstore tags ? Jeg har en TH die til tags de måler 8 x 15,8 cm Hvis du kan bruge den størrelse vil jeg gerne lave en stak til dig.

    SvarSlet
  8. Rigtig søde lyskort.
    Rigtig god dag.
    Knus

    SvarSlet
  9. siken nogle søde og flotte kort. har du et link? for jeg fik lige en ide. Forsat god dag

    SvarSlet
  10. De er bare rigtig søde og dejlige som værtindegaver med en lille hilsen... jeg bruger også TH die til tags... han har lavet flere forskellige størrelser...

    SvarSlet
  11. Skønne lyskort - jeg kom lige i tanke om, at jeg havde en liggende som ikke er blevet pyntet endnu, så det må jeg hellere få gjort. Jeg er rigtig slem til at prøve forskellige modeller af, og så kommer de bare ned i skuffen, og kommer ikke frem før der ikke kan være mere deri, eller andre kommer med en påmindelse - måske jeg skulle gøre rent i skuffer og skabe også, hihi.
    Kan du ha' en god og arbejdsom dag ;)

    SvarSlet
  12. De blev så fine og en rigtig flot værtindegave er de også.
    Rigtig god 5. dec til dig, knuss

    SvarSlet
  13. super flot lys kort. Jeg kan ikke huske hvor jeg har fundet tut til servietholder men jeg skal prøve at lede og så giver jeg dig besked
    knus Pia og god 5. december

    SvarSlet
  14. Hej igen
    at skrive til dig fik lige de små grå igang, manualen kan du finde her
    http://mariannespapir.blogspot.no/2012/08/tutorian-serviettte-eske.html

    SvarSlet
  15. Hvor er det bare flot, og som en sagde en rigtig god værtindegave også. Den må jeg vist ha prøvet også, den ville være perfekt sammen med mine vinæsker til en samlet pakke.

    SvarSlet
  16. Super skønne kort og en rigtig god værtindegave. Fortsat god decemberdag.

    SvarSlet
  17. Rigtig søde fyrfadslyskort :)
    Har selv 2 liggende jeg ikke har fået lavet færdig.... Det er så ca 2 år siden jeg startede på dem, men der kom liiiiige en masse andet jeg også skulle prøve af ;)
    Men søde og smukke det er de!

    SvarSlet
  18. Super lækkert kort...måske man skulle lure den lidt nærmere ;-)

    Ha' en god dag

    SvarSlet
  19. Super flotte ting og sager du har lavet de sidste par dage, jer er lidt bag efter herinde, med mine kommentar.
    Knus og há de godt, vi ses torsdag

    SvarSlet
  20. Altså pas nu på med al den oprydning osv. - det kan gå hen og blive en rigtig grim vane *G*
    De er rigtig søde de fyrfadskort :)

    SvarSlet
  21. Hæhæ. Det tager længere tid at rydde op end man tror....især i scraprum.
    Men måske når du at pynte i dag - hvem ved.
    Dit lyskort er jo bare fint. Det er lang tid siden jeg har set det.

    Ha en dejlig december aften.

    SvarSlet
  22. Så super flot og den syngende dreng er da hel vild fantastisk.

    SvarSlet
  23. Sikke et smukt smukt kort... Wow...

    Kender godt det der med at man kommer igang med noget, og så smutter tiden bare... Synes også næsten det er skræmmende at det allerede er 5. december. Der er stadig alt for mange ting jeg mangler før det kan blive jul ;)

    God onsdag aften..

    SvarSlet
  24. Hvor er de bare super fine...

    SvarSlet
  25. Fine lys kort og jo en fed lille værtinde gave:-)
    Ja somme tider bliver det anderledes en det der var planlagt:-)
    God aften

    SvarSlet