tirsdag den 4. december 2012

4. December - hjerter.

Jeg har været i gang med lidt flere hjertekurve ala Vivi og Nellie Snellen - hihi.
De er rimeligt nemme og supersøde.



I går sidst på dagen tøffede Bodil og jeg lige en tur til Hobbygården - for at se hvad Jette havde i butikken inden hun gik på lang juleferie i aftes kl. 20. Hun kan jo ikke lukke butikken uden at vi har været forbi - thøhø... Så nu har jeg købt et par tuber/flasker Pontura paint ... nu skal det afprøves, en enkelt ny dies :) - lidt papir, sølv glitter, bånd og blonder ... nåååh ja - og en lille blomsterpunch smuttede der da også med.
---
Så meget for at jeg ikke skulle købe mere før jul - haha.
Dagen i dag står i rengøringens tegn - og så skal der vist lidt julepynt op. Det første er keeeedeligt *gAAab* - men pyntningen er nu lidt hyggelig.
God 4. December til jer.
Knus.

29 kommentarer:

  1. ejjjj hvpr er de bare flotte, dem vil jeg da prøve.
    kan du have en rigtig god 4 december
    knusss


    SvarSlet
  2. Rigtig søde hjerter til ophæng... Pontura paint er lige så go som LP og dejligt med et billiger alternativ.. Go' 4 dec...

    SvarSlet
  3. Super flotte og elegante julehjerter, lige efter min smag og så nemme at selv jeg ville have tålmodighed til at flette dem. Forsat god dag

    SvarSlet
  4. De er bare så søde dine hjertekurve. Har du blomster på begge sider ? God fornøjelse med rengøringen og pyntningen.

    SvarSlet
  5. Hvor er de altså søde de kurve. Jeg må altså se, om jeg kan få afprøvet den ide.

    Hvor er det dejligt at vide, at du har shoppet lidt igen. Tænk hvis du pludselig ikke havde flere scrapsager at lave noget af...puha.... Så det var godt.

    God fornøjelse med rengøringen. hæhæ. og bagefter med det sjove....

    SvarSlet
  6. De hjertekurve er rigtig søde, har også lavet nogle stykker af dem.
    Ja, man er jo nødt til at besøge Hobbygården før den lange juleferie - var der selv i fredags ;)
    God arbejdslyst med rengøringen.

    SvarSlet
  7. Super søde hjerter. Var selv i Hobbygården igen i fredags, tak fordi du fortalte at den findes. Det er en fantastisk forretning.

    SvarSlet
  8. Hvor er de smukke. Her mangler også at blive pyntet op, men jeg gør det aldrig før 14 dage før jul
    God 4. december til dig

    SvarSlet
  9. Hvor er de bare smadder søde. Jeg er selv halvfærdig med nogle stykker, men håber at få dem færdig her en af dagene som jeg får tid LOL. Du er bare så flittig altid, gid jeg havde din energi LOL.
    Ha en rigtig god dag med pyntning og lignende.

    SvarSlet
  10. Hold da op, hvor er de bare så SØDE de hjerter, kan godt være jeg lige lifter - håber det er OK.
    God dag til dig.

    SvarSlet
  11. Hvor er de altså flotte!! Fik lavet et par i weekenden og kunne sagtens finde på at lave flere!
    Rigtig god dag til dig.

    SvarSlet
  12. Så lekre desse hjertene dine er. Ide til juleverksted med veninner.

    SvarSlet
  13. Hehe jeg var hos hobbygården i søndags, sammen med Dorthe. Det må da betegnes som et 3 D. Og stickers Himmerige, hvis man er til det. ;-/ alligevel var jeg imponeret over hendes udvalg i alt muligt andet. Håber du hygger dig med rengøring og julekasser. Knus fra 10na

    SvarSlet
  14. Super flotte hjerteophæng.

    SvarSlet
  15. Ork du kan jo nå at købe meget endnu inden jul *G*...og hvor er de søde de hjertekurve.
    Jeg kan da kun gi' dig ret i, at det er langt sjovere at pynte op end gøre rent ;)

    SvarSlet
  16. Hvor er det nogle søde hjerterde må da bare liftes ;-) Jeg købte faktisk en die magen til i Belgien da vi var på kursus dernede.

    SvarSlet
  17. Super søde hjerter, skønt med lidt scrapting.
    Tak for dine søde kommentar på min blog og jeg skal nok tage billeder af det der er i pakkerne, jeg samler bare lige sammen til nogle dage:-) god dag.

    SvarSlet
  18. Meget lækre hjerter, jeg er vild med dem med nodepapir, flotte. knus morkaren.

    SvarSlet
  19. Hvor er de søde Pips : ) jeg er helt syg med dem nodepapiret : )
    Rigtig god 4 dec.

    SvarSlet
  20. Hvor er de søde de hjerter Dorthe.
    Havde selv overvejet at lave dem :)

    SvarSlet
  21. De er da bare super søde Pips :-) Dem bliver jeg nok nødt til at lifte en smule..lol..

    SvarSlet
  22. det er nogle rigtig søde hjerter - det kan være man skal kigge lidt nærmere på den die ;o)
    håber du hygger dig med julepyntningen (øv man lige skal igennem en gang rengøring først)

    SvarSlet
  23. Det er rigtig fine hjerter!
    Dejligt med lidt selvforkælelse ; )
    God decemberaften.

    SvarSlet
  24. Åh, så fine hjerter! Håber rengøringen er vel overstået og at du nu hygger dig i et rent og julepyntet hjem. Man skal jo også give sig selv lidt til jul, ikke?

    Knus :)

    SvarSlet
  25. Hvor er de super flotte de hjerter.
    Jeg er også først ved at pynte op her.
    Forsat god aften.

    SvarSlet
  26. Hold da op hvor er de søde dine hjerter...er det marianne design...den sorte??

    SvarSlet
  27. Sikke nogle flotte hjerter du har lavet :) Og sikke en god ide :)

    SvarSlet
  28. Rååååå lekkert:)
    Herlig bruk av Nellie Snellen dies.
    Dette må prøves.
    Takk for at du deler.
    Klem Connie

    SvarSlet