mandag den 24. december 2012

24 December - Nu det Juuul!

Så blev det d. 24. December - uha jeg synes denne måned er fløjet afsted, men jeg nåede vist det jeg skulle og ville. Jeg er ihvertfald stort set klar til i aften. Der skal bare lige pakkes lidt gaver ind - og bages et par rugbrød.

I går skød jeg dette billede ud af min havedør - så meget sne i løbet af formiddagen... meeen ... mon ikke det var fordi det føg - og der er rimelig læ i min lille have *G* 
Men smukt er det da - og i dag er over halvdelen væk igen.

Og her er en der i den grad elsker sne - min dejlige hund ... hun havde en skøn dag i går.

Og med disse Vinterbilleder vil jeg afslutte min juleblogning - jeg fik blogget alle dage i december, ja altså ... frem til jul.
Og det må være det :) De næste dage står i familiens og julefrokostens tegn.
Tak for alle besøg og hyggelige kommentarer fra Jer allesammen her i løbet af December. Det har været så hyggeligt at læse alle kommentarer - og også hyggeligt at besøge Jeres blogge i det omfang jeg har haft tid.

Rigtig Glædelig Jul til Jer allesammen.

Juleknus fra mig.

15 kommentarer:

  1. Rigtig glædelig jul herfra også...
    Jeg fik desværre slet ikke taget billede igår da vi havde så travlt med alt andet og huset var fyldt af gæster ;)

    Håber i får en dejlig juleaften.

    SvarSlet
  2. Rigtig glædelig jul til dig og familien. Tak for god inspiration i 2012. Kh 10na

    SvarSlet
  3. Rigtig god jul her fra Nordjylland også. Hos os så det nogenlunde lige sådan ud som hos dig, men også her er det meste faktisk væk, efter det satte ind med regn i aftes, men det er nu kun dejligt, jeg er ikke så vild med det hvide stads, må jeg indrømme.
    Håber I får en rigtig god aften med masser a hygge og en rigtig god jul forude her også.

    SvarSlet
  4. Også rigtig glædelig jule til søde Dorte.
    Flotte vinterbilleder.

    SvarSlet
  5. Ja flot ser det ud, men nu er det heldigvis tøvejr.
    Rigtig glædelig jul til dig og diner kære:)

    Knus

    SvarSlet
  6. Fantastiske billeder du har fået taget. Rigtig glædelig jul til dig og din familie. Stort juleknus.

    SvarSlet
  7. Skønne og rigtig julede billeder.
    Også rigtig glædelig jul til dig og din familie.

    SvarSlet
  8. utroligt smukt billede, det kan da bruges på julekortene næste år ;O)
    Rigtig Glædelig Jul til dig og din Familie

    SvarSlet
  9. Flotte vinterbilleder.
    Vi var ude og køre i vintervejret i går. Det var lige lovlig spændende ; )
    Du og din familie ønskes en rigtig god jul.
    Knus Karina

    SvarSlet
  10. Dejlige billeder. Skønt at din vuf, elsker sne.
    En glædelig jul til dig og din familie

    SvarSlet
  11. Skønne billeder.
    Ønsker dig og din familie en rigtig glædelig jul, knuss

    SvarSlet
  12. Dejlige billeder... Også en glædelig jul til dig og dine..

    SvarSlet
  13. Ja Pips, nu har du de første motiver til næste års julekort, god jul og mange juleknus morkaren.

    SvarSlet
  14. Vi har heller ikke meget sne tilbage, men fedt billede du fik knipset i går.
    Hav en rigtig hyggelig jul.
    Knus fra
    Dorthe ❤

    SvarSlet
  15. Rigtig glædelig jul til dig og din familie.

    Håber i får en superhyggelig og fredfyldt aften.

    Flot klaret at du fik blogget alle dage frem til jul. Det har været hyggeligt at læse med.

    Knus :)

    SvarSlet