lørdag den 22. december 2012

22. December. - Kondolancekort

I dag skal jeg til begravelse - og jeg har fået lavet et kondolancekort.
Tak for hjælpen til Jer allesammen forleden - og tak til Lonnie for mailen med den fine tekst som jeg valgte at bruge.
Og ellers har jeg vist halvtravlt nu - puuha - der er jo kun 2 dage til at ordne resten af indkøbene.
Og så er der masser af mad der skal laves, rugbrød der skal bages o.s.v. *G*
Men maden kan jeg nu nok nå at lave d. 24. - det er jo ikke mig der skal stå med julemiddagen, den laver min svoger - og det er han dælme god til :)
---
I går var jeg hos min søster og lave konfekt. Det gør vi sammen hvert år - og det er en hyggelig dag.
Pludselig kom vi i tanke om en gave vi skulle have købt - og det skulle være i Kolding Storcenter.
Eeevvv.... Kolding Storcenter kl. 13 en fredag eftermiddag 3 dage før jul?!?
Men ved I hvad ....
Vi susede afsted ca. 12.45, min søster har vist ca. 20 km til centret.
Jeg parkerede bilen 13.02 - og 13.19 susede jeg derfra igen. Woot woot... så er det jo ingen sag at være bagefter *G*
God lørdag til Jer.
Knus

19 kommentarer:

  1. Det blev et smukt kondolance kort.

    SvarSlet
  2. Rigtig flot kort og sødt citat.
    Dejligt når juleindkøbene kan gå så hurtigt!
    Du må have en dejlig dag.

    SvarSlet
  3. Virkelig smukt kort du fik lavet. Det er utroligt, hvad du kan nå.

    SvarSlet
  4. Smukt kort og et rigtig rigtig fint citat du har vagt at bruge :)
    Du er da hurtig som lynet - hvad kan det ikke blive til ? *G*
    Ha' en dejlig 22. december - og lad nu være med at få stress med alt det du skal nå endnu ;D

    SvarSlet
  5. Smukt kort du har fået lavet, de er så svære at lave og virkelig smukt citat.
    Lyder super hyggeligt med konfekt dag, og i et stor center 3 dage før jul, kan godt være en udfordring men du var jo super hurtigt : )
    Rigtig god 22 dec

    SvarSlet
  6. Sikke et smukt kort med en smuk tekst. Man kan da vist kalde dig speedy consarles! Tro mig jeg er tit i storcentret og det er sjældent at man kan gøre det så hurtigt. Rigtig god jul!

    SvarSlet
  7. Flot flot kort.
    Jeg var i Rosengårdscenteret i går - der var også en million mennesker, men havde heldigvis ikke travlt - så tog det bare stille og roligt :)

    SvarSlet
  8. Det blev da et rigtig flot kort, og en rigtig god tekst også.
    Her blev der også lavet konfekt igår. Havde alle børnebørnene her så det blev også en sjov dag, men kors hvor var jeg træt iaftes LOL.
    Du er da vist godt nok hvad man kan kalde en "speedy shopper" ha ha ha. Gid det altid kunne gå så hurtigt, jeg hader at handle.

    SvarSlet
  9. Meget smukt kort og fin tekst..

    SvarSlet
  10. Kondolancekort er bare så svære at lave - dit er blevet rigtig flot og elegant.
    God travl weekend til dig.

    SvarSlet
  11. Dejligt at vores hobby også kan bruges til denne slags kort og jeg ved af erfaring at de er SVÆRE at lave - men dit blev meget smukt. GLÆDELIG jul til dig fra mig - hvis vi ikke "ses" mere inden mandag. KH

    SvarSlet
  12. Rigtig fint kondolencekort du fik lavet (med ny die) Det er så svært at lave den slags.

    Tænk for en oplevelse i Kolding Storcenter. Så hurtigt kan vi jo ikke engang gøre det til hverdag !

    God 22. dec.

    SvarSlet
  13. Smukt "sørgekort" den die er åbenbart nemmere end den jeg lige har købt i England, jeg vil fraråde dig at købe den, det vil aldrig gå godt med dit røde hår. juleknus morkaren.

    SvarSlet
  14. Hvor smukt et kondolancekort og med de helt rigtige ord også.

    Pyha .. hvor får du dog al den energi fra?? Der er godt nok ikke så lidt, du har nået her i december.

    Håber du får en helt fantastisk jul.

    Knus :)

    SvarSlet
  15. Nej puha, Kolding storcenter 3 dage før jul. Det ville jeg bestemt ikke magte. Men selvfølgelig når man ved lige hvad man går efter, så er det åbenbart ingen sag ;)

    Det er et fint kort du er endt ud med.


    SvarSlet
  16. Flot kort med en fin tekst. Synes det er blevet rigtig vellykket.

    SvarSlet
  17. Det er et flot kort du fik lavet. Godt du kunne bruge teksten

    SvarSlet
  18. Nydelig kort og herlig tekst.

    God jul til deg og dine Dorthe.
    Juleklem fra Connie

    SvarSlet
  19. Smukt kort.
    Skønt når det kan gå stærkt med at købe julegaver.

    SvarSlet