fredag den 21. december 2012

21. December - Et smukt julekort.

I aftes til juleafslutning i scrapklubben fik jeg et totalt smukt julekort af Jette.
Se det lige .... Wauw!!
og det er endnu smukkere i virkeligheden end på billedet her.
---
Vi havde en hyggelig aften med lidt godt mad - en enkelt juleøl eller to - julebag og snolder - og pakkeleg.
Og gæt hvem der vandt flest pakker... :) :) - for første gang ever *GG*
Jeg skal nok vise billeder en anden dag.
God fredag aften. :)
Og forhåbentlig ses vi i morgen ;)
Knus.

12 kommentarer:

  1. Rigtig dejligt julekort du har modtaget af Jette : )
    Uha pakkelleg er altid sjov, vi skal også snart igang skal bare lige have noget mad først : )
    Rigtig god aften

    SvarSlet
  2. Hold da op det er et flot kort.
    Man har jo lov at være heldig bare en gang i mellem.
    God aften til dig. :0)

    SvarSlet
  3. Øj, hvor er det kort da flot.

    Nogen siger at heldet følger de tossede ! Kan det mon passe ? hæhæ

    God aften og poå gensyn i morgen.

    SvarSlet
  4. Sikke et fint kort - ja, hun er ikke så ringe til det med kort, hende Jette.
    Tænk, at løbe med de fleste gevinster - jeg må ha' virkelig meget held i kærlighed, for jeg vinder sjældent, for ikke at sige aldrig, noget :)

    SvarSlet
  5. SMUKT og meget lækkert kort.

    SvarSlet
  6. Sikket et fint kort, kan godt forstå du er glad for det. Og hold da op det er nogle fine kager, dem gad jeg godt smage. kan du have en rigtig god jule weekend og jule hvis jeg ikke når forbi her inden :-)

    SvarSlet
  7. Smukt smukt julekort du har fået. Det lyder som en dejlig aften :)

    Fortsat god 21. december :)

    SvarSlet
  8. Det lyder hyggeligt - og ja smukt smukt kort du har fået.

    SvarSlet
  9. Super smukt kort du har fået.

    SvarSlet
  10. Lyder som en helt perfekt aften i mine ører, og ja det er et virkelig flot kort, du her har fået, det er både sikkert og vist.

    SvarSlet
  11. Super flot kort.
    Det lyder som en rigtig hyggelig aften

    SvarSlet