mandag den 17. december 2012

17. December - et kort med Memorybox dies.

På Convention tilbage i oktober købte jeg et par Memory box dies som jeg helt klart mente jeg ikke kunne leve uden *G* 
Det kunne jeg nu nok... ihvertfald den ene ... for den har slet ikke været i brug før nu.
Men nå - bedre sent end aldrig..
Jeg har lavet et kort med Inkido papir og pergament. Pergamentet fik en tur i en Tim Holtz embossing folder.
Derudover er der kun brugt et par dies - organzabånd og en kamé ... og stickers igen.
Jeg tror ikke der kommer flere juleting herfra nu - for i år ihvertfald. Til gengæld varer det vel ikke længe inden der skal gang i konfirmationskortene.
I morgen har jeg fri fra job - og dagen skal bruges på julegaveindkøb! Jeg satser stærkt på at få købt ALLE gaver i morgen. Er du færdig med gaveindkøb?
God mandag aften.
Knus.

19 kommentarer:

  1. Det ser spil'me godt ud med den blanke dies og embosset pergament !
    Smukt kort ..
    Knus Hjørdis :0)

    SvarSlet
  2. Åh, hvor er det sødt, man kan ikke leve uden MB-dies!!! Hmmm gad vide om jeg har den eller dem, altså nu bliver jeg jo nødt til at tjekke!!!
    Rigtig god aften
    Knus

    SvarSlet
  3. Som altid flot og elegant kort!
    Jeg mangler lidt gaver endnu.. ; )

    SvarSlet
  4. total rålækkert kort.

    rigtig god 17 december
    knuss♥

    SvarSlet
  5. Skønt kort du har lavet. God julegaveindkøbstur i morgen. Vi er lige kommet hjem fra Kolding, har været nede og bytte gaver med familien, det har godt nok været en tåget køretur.

    SvarSlet
  6. Skønt kort og hvor jeg kender det der, med det man ike kan leve uden. Lige nu har jeg 5 dies og stempler liggende ;O)

    SvarSlet
  7. Smukt kort! Jeg kender også godt til det der med dies, som man bare MÅ ha' og så ikke får brugt alligevel .. GG ...

    Ja, jeg har købt alle mine julegaver, men skal heller ikke give så mange ... :)

    Knus :)

    SvarSlet
  8. Det er super super flot, jeg har også de die, så det kort bliver jeg nok nød til at lifle, hvis det er o.k
    God fridag i morgen

    SvarSlet
  9. Gad vide hvilken af diesne der er den du ikke har brugt før? Jeg er helt vil med den runde i baggrunden.

    Ja, alle julegaver er på plads. De sidste blev købt i torsdag, men har længe vidst hvad der skulle købes. Alle gaver er også pakket ind, og ligger faktisk bare klar og venter på at det bliver jul ;)

    God aften

    SvarSlet
  10. Rigtig flot og elegant kort.
    kan du huske den dag hvor vi så de memorybox dies første gang på min computer...og ikke kom længere den dag.
    Det må siges, at vi så rigtigt.
    Den fine blomst har jeg set på en die, men aldrig set den brugt....før nu.

    Jeps. Jeg er færdig med gaver - og snart færdig med at pakke ind også.

    SvarSlet
  11. nej jeg er ikke færdig og det er ikke fordi jeg ikke har haft tid, går jo hjemme på efterløn med mangler kun 1 , super fint kort og flot med embossingen

    SvarSlet
  12. Dejligt kort du har lavet og sikk enogle skønne detaljer du har benyttet dig af ;-9

    SvarSlet
  13. Rigtig flot kort du har lavet her. Er lidt vild med detn bageste die, må jeg nok indrømme.
    Nej er desværre ikke helt ovre gaveindkøbene, selv om jeg fik begyndt i ret god tid, men så gik det hele lidt i stå igen, men skal bare være førdig her en af de næste dage.
    Nyd fridagen imorgen.

    SvarSlet
  14. Dejligt kort : ) godt at du fik afprøvet din fine die.
    Næsten færdig kun småting så ...... Juhuuu husk at komme afsted tidligt, her i Valby er folk nærmest gået amok.
    Rigtig god aften her d. 17 dec

    SvarSlet
  15. Smukt kort - kender godt den "kan ikke leve uden" har prøvet mange gange ;)
    Julegaverne er i hus - mangler blot indpakningen.
    God gavejagt i morgen.

    SvarSlet
  16. Fint og elegant kort med den lækre die. Jeg mangler kun de sidste gaver ;-))) ( 2 stk )
    Ha en dejlig 18. december, knuss

    SvarSlet
  17. Rigtigt flot og tøset kort :)

    SvarSlet
  18. Lækkert kort. Uha jeg mangler en del gaver endnu, Men mon ikke jeg når det alligevel.

    SvarSlet