søndag den 16. december 2012

16. December - et fødselsdagskort.

Min yngste niece blev 18 i går - og hun skulle selvfølgelig have et kort.
Jeg overvejede at lave et layout til hende - men det blev ved overvejelsen. Og istedet blev det til dette kort der er alt andet end julet.
Papiret er en rest - så jeg aner ikke hvor det er fra. Blomsterne er spritnye - de kom lige ind af min dør fra WildOrchid lige før jeg startede på at lave kortet. Og chipboarden er fra Polen.
God 16. december til Jer.
Knus.

20 kommentarer:

  1. Åh hvor er det sødt! Lækre blomster, gad vide om det er ved at være tid til at bestille fra WO igen eller om jeg bare skulle få brugt dem jeg har først.
    Rigtig god søndag

    SvarSlet
  2. Hvor er det bare flot, jeg er sikker på, hun blev helt overvældet af det smukke arbejde du havde lavet for hende. Rigtig rigtig smukt kort.

    SvarSlet
  3. Hvor er det bare et fantastisk kort med lækre detaljer. Har også lige fået de skønne blomster fra WOC. God søndag.

    SvarSlet
  4. Fantastisk flot kort - elsker det der "hjertehjul" du har lavet :)

    SvarSlet
  5. Stilig med den "hjerteblomsten".

    SvarSlet
  6. Super lækkert kort og dejligt at se et kort som ikke er spor julet... sikke mange fine detaljer du har på... wauw

    SvarSlet
  7. Smukt, tøset og med masser af lækre detaljer. Her er der også gang i et ikke julet fødselsdagskort.

    God søndag.

    Knus :)

    SvarSlet
  8. Hvor er det smukt... lækkert chipboard.
    Ha en god 3. advents søndag, knuss

    SvarSlet
  9. Smuk fødselsdagskort du har fået lavet, - smuk sammensætning.
    Jeg er gået i stå med mit scrap, håber det kommer igen efter jul og nytår.
    God søndag

    SvarSlet
  10. Super smukt kort og de blomster er bare så skønne.

    SvarSlet
  11. Skønt fødselsdagskort som overhovedet ikke er julet, så jeg tænker, fødselaren var vildt begejstret, for der kan sikkert nemt gå jul i den på denne tid :)
    Fortsat god 3. søndag i advent.

    SvarSlet
  12. Dejligt fødselsdags kort : )
    Rigtig god aften

    SvarSlet
  13. Dejligt tøset fødselsdags kort, og måske også rart med noget der ikke er så julet. knus morkaren.

    SvarSlet
  14. Sikke et fint kort.... glædelig 3 søndag i advent....

    SvarSlet
  15. Hvor er det et super flot kort, og de blomster er da SÅ flotte.
    God søndag aften til dig.

    SvarSlet
  16. Hvor er det fint - og godt at det ikke er julet selvom det er december.
    Hav en god aften.

    SvarSlet
  17. Supersmukt kort du har lavet :)

    SvarSlet
  18. Skønt tøset kort - og så noget der slet ikke har med jul at gøre ;)
    Ha' en dejlig 17.december :)

    SvarSlet