lørdag den 15. december 2012

15. December - og jeg har Scrappet *G*

jow jow ... sørme så!
I dag har jeg rent faktisk fået lavet et par kort. Jeg begyndte dagen i Scraprummet og har indtil nu fået lavet kort til 2 af de 3 jeg skal til fødselsdag hos i dag.

Det er min ældste nieces 2 yngste - en pige og en dreng (med stort D) *G*

her er kortene. Det første er til Astrid der bliver 5

og det andet er til Stig der bliver 7 - her tror jeg nu nok jeg vil have navn på også - det er lidt "tomt".
og så kom der navn på ... det hjalp :)

 Så mangler jeg bare at få lavet et til min yngste niece der bliver 18 år i dag. Tillykke Frederikke! :)
God 15. december til Jer.
Knus

21 kommentarer:

  1. Super fine kort.
    Du må have en dejlig weekend.

    SvarSlet
  2. hvor er de flotte.

    rigtig god 15 december
    knusss♥

    SvarSlet
  3. Du er jo en ørn til kort uanset hvilken alder du skal lave til. God weekend ven.

    SvarSlet
  4. Skønne kort. Rigtig god weekend.

    SvarSlet
  5. Super super søde kort, især er jeg vild med motivet på det første.

    Rigtig god dag

    SvarSlet
  6. Hvor er de fine dine kort. Forsat god weekend

    SvarSlet
  7. Søde kort - du har ret, det navn var prikken over i'et.
    Kan du ha' en god fødselsdags rundtur.

    SvarSlet
  8. Rigtig søde kort, så er du snart til at komme ud af døren til fødselsdage :o) Rigtig god fornøjelse

    SvarSlet
  9. Du er sørme også god til børne kort. juleknus morkaren.

    SvarSlet
  10. Begge kort er så flotte. Jeg er lidt vild med den bil, den er bare så flot. Rigtig flot arbejde på dem begge to.
    Há en rigtig god dag.

    SvarSlet
  11. Hvor er de fine og søde dine kort, ved godt det ikke er pænt i dissse juletider. Men det er da rart at se noget andet en kun julekort. Kan du have en rigtig god weekend.

    SvarSlet
  12. De er da bare for søde - og jepz det gav lige det sidste, at der kom navn på ;)
    Ha' en dejlig aften :)

    SvarSlet
  13. Søde kort : ) og navnet gav liiige det sidste
    Rigtig god aften

    SvarSlet
  14. Rigtig søde kort og navnet gjorde lige at kortet blev perfekt.
    Arme dig. Jeg har været til 1 fødselsdag i dag, og jeg er bare totalt smadret i aften.
    God fornøjelse.

    SvarSlet
  15. Ih hvor er de søde..
    Det ser godt ud der kom navn på kortet til Stig ;)

    Fortsat hyggelig aften :)

    SvarSlet
  16. Super søde kort du har lavet, det er en god ide at bruge navn på kortet, det giver lige det sidste.

    SvarSlet
  17. Skønne kort...hvor har du den bil fra??
    Rigtig god søndag

    SvarSlet